Help drugs?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Philadelphia

Re: Help drugs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 00:08

en je doet zelf alles wel 'volgens de regels' ?
en wat is de reden dat je blowen uit den boze vind?
[/quote]

Omdat ze niet rookt of drugs gebruikt doet ze alles volgens de regels ?? Dat is erg kortzichtig vind ik. Maar goed wie weet dat je ergens heen wilde.. ?
Heb zelf een hekel aan harddrugs, blowen vind ik dan nog tot daar aan toe, maar niet in mijn huis! Cool

@TS. Als je het wil weten zou ik er gewoon eerlijk over zijn, vertel hem wat je hebt gehoord en vraag of hij eerlijk wil zijn met zijn antwoord. Heeft geen nut om er omheen te draaien, straight tot the point, mocht hij het gebruiken kan hij schrikken dat je het weet. Als je richting het verhaal toeloopt en hij gebruikt drugd, ruikt hij al onraad Vork
in ieder geval succes met je keuze![/quote]

wat ik hiermee bedoel is dat mensen vaak zeggen dat ze anto blowen zijn.. maar zichzelf wel regelmatig vol laten lopen met breezers.. en dat alt eigenlijk onder dezelfde catagorie Knipoog[/quote]
haha nja dat doe ik ook niet glaasje op zijn tijd...nog nooit dronken geweest;-)
(klinkt wel erg braaf maar vind het allemaal onnodig)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:09

LimaMambo schreef:
wat ik hiermee bedoel is dat mensen vaak zeggen dat ze anto blowen zijn.. maar zichzelf wel regelmatig vol laten lopen met breezers.. en dat alt eigenlijk onder dezelfde catagorie Knipoog

Ahh zie daar wordt je opmerking al duidelijker Haha! dank je !

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 00:09

LimaMambo schreef:
en wat wil je eraan doen dan als hij blowt? wil je het hem dan gaan verbieden?

nee dat kan ik niet,, ik wil het niet hebben.
maar bij verbieden weet ik dat het stiekum gedaan word..dus het heeft geen zin
als hij blowt,, ik weet op dit moment niet goed wat ik dan doe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:10

Eerst de antwoorden...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:10

Philadelphia schreef:
LimaMambo schreef:
en wat wil je eraan doen dan als hij blowt? wil je het hem dan gaan verbieden?

nee dat kan ik niet,, ik wil het niet hebben.
maar bij verbieden weet ik dat het stiekum gedaan word..dus het heeft geen zin
als hij blowt,, ik weet op dit moment niet goed wat ik dan doe..

succes iig met het gesprek en laat ff weten.. misschien kunnen we je helpen Knipoog

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 00:11

Anoniem schreef:
Eerst de antwoorden...

jah lijkt me beter dan hierover verder gaan denk ik. en Limamambo bedankt;-)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:12

Philadelphia schreef:
Anoniem schreef:
Eerst de antwoorden...

jah lijkt me beter dan hierover verder gaan denk ik. en Limamambo bedankt;-)

graag gedaan Haha!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:12

Hmm, het zou niet eens in me opkomen mijn vriend ook maar iets te verbieden!! Maar goed een mening geven mag altijd ..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:16

Dreeetje schreef:
Hmm, het zou niet eens in me opkomen mijn vriend ook maar iets te verbieden!! Maar goed een mening geven mag altijd ..

same here.. ze doen het toch wel.. achter je rug om..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:19

Ik denk dat het haar niet gaat om verbieden. Ik snap het wel, als je erg anti-drugs bent,en je hoort dit..dan schrik je.
Mjin pb box is open hoor,mocht je wat willen weten ofzo..

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 07:07

Anoniem schreef:
Ik denk dat het haar niet gaat om verbieden. Ik snap het wel, als je erg anti-drugs bent,en je hoort dit..dan schrik je.
Mjin pb box is open hoor,mocht je wat willen weten ofzo..

dat is het hele probleem verbieden doe ik niet,
ik ben er gewoon erg tegen.. en moet ik alles wat hij doet dat me eigenlijk niet aanstaan gewoon toelaten?, vanavond ga ik met hem praten

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:28

Nee hoor, daarom zeg ik er ook bij, verbieden kun je niet maar je mag hem wel jou mening geven, hoe jij erover denkt etc. Dat is alleen maar goed, laat hem maar nadenken hoor!!

Maar laten we nu maar gewoon hopen dat het allemaal niet waar is en hij niet aan de drugs zit toch meid!
Onschuldig, tot het tegendeel bewezen is Knipoog

Succes vanavond..

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:33

Ik snap het probleem.
En verbieden is inderdaad niet de oplossing, maar als je vriend dingen zou doen die je erg tegenstaan, die je niet met je eigen principes kunt verenigen, pfff, zou moeilijk worden.

Ik wens je succes en hoop voor je dat het alleen maar een roddel is.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:02

sorry als je zelf zo anti drugs ben.
Moet je ook niet met zelke mensen omgaan omdat je je er anders alleen aan gaat storen.

Blow zelf ook al wat jaren en ben geen junk of zo.
heb verder een heel normaal leven, ik werk, heb me eigen huis enz enz

softdrugs is veel minder gevaarlijk dan harddrugs.
Heb liever dat me vriend blowt dan dat ie de hele dag met zijn neus tussen de poeder en de pillen zit.

het is iets wat je moet acspeten en er zijn veel mensen om je heen doe het ook kunnen doen waar jij soms geen weten van hebt.
en als ze het doen zijn het geen slechte mensen.

Blowen is niet super schadelijk (met gebruik van mate) kan het voor veel mensen ook anders werken

Ik gebruik het zelf om lekker rustig op de bank ontspannen te liggen.
als ik dat niet doe wordt ik heel druk en dat is het gene wat niet moet.
sommige mensen gebruiken het als medicatie, voor het slapen, kalmeringsmiddel of gewoon omdat ze het lekker vind.

Dus bedenk je goed voordat je iets zegt over blowers want het had je beste vriendin ook kunnen zijn die het kan gebruiken.

Ga gewoon met hem praten, en meld dat je het niet prettig vind dat hij bij jou in de buurt rookt.
Zoals ze al zeiden je kan het hem niet verbieden want doen zal hij toch wel.
Vraag of als hij bij jou is om niet te blowen en als hij alleen of met vrienden is dat ie gewoon zijn gang kan gaan.

Drank en drugs kan je wel vergelijken.
sommige mensen drinken liever een breezer of een biertje en sommige hebben liever een blowtje om hun lol te hebben.

Groetjes

met vragen over blowen PM je maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:20

horseylove schreef:
sorry als je zelf zo anti drugs ben.
Moet je ook niet met zelke mensen omgaan omdat je je er anders alleen aan gaat storen.

Blow zelf ook al wat jaren en ben geen junk of zo.
heb verder een heel normaal leven, ik werk, heb me eigen huis enz enz

softdrugs is veel minder gevaarlijk dan harddrugs.
Heb liever dat me vriend blowt dan dat ie de hele dag met zijn neus tussen de poeder en de pillen zit.

het is iets wat je moet acspeten en er zijn veel mensen om je heen doe het ook kunnen doen waar jij soms geen weten van hebt.
en als ze het doen zijn het geen slechte mensen.

Blowen is niet super schadelijk (met gebruik van mate) kan het voor veel mensen ook anders werken

Ik gebruik het zelf om lekker rustig op de bank ontspannen te liggen.
als ik dat niet doe wordt ik heel druk en dat is het gene wat niet moet.
sommige mensen gebruiken het als medicatie, voor het slapen, kalmeringsmiddel of gewoon omdat ze het lekker vind.

Dus bedenk je goed voordat je iets zegt over blowers want het had je beste vriendin ook kunnen zijn die het kan gebruiken.

Ga gewoon met hem praten, en meld dat je het niet prettig vind dat hij bij jou in de buurt rookt.
Zoals ze al zeiden je kan het hem niet verbieden want doen zal hij toch wel.
Vraag of als hij bij jou is om niet te blowen en als hij alleen of met vrienden is dat ie gewoon zijn gang kan gaan.

Drank en drugs kan je wel vergelijken.
sommige mensen drinken liever een breezer of een biertje en sommige hebben liever een blowtje om hun lol te hebben.

Groetjes

met vragen over blowen PM je maar

ze moet helemaal niks accepteren. als zij geen vriendje wilt,dat blowt,is dat haar goed recht. dat blowen niet super schadelijk is,kun je dat onderbouwen?elke drugs heeft schadelijke effecten,nee blowen is inderdaad geen heroine,maar kan net zo goed schade aanrichten.
Ik heb er geen problemen mee als iemand blowt,of iets gebruikt,ik ben zelf ook niet heilig..maar als iemand tegen is,is ie tegen,en dan hoef je diegene niet te overtuigen van het nut van een blowtje.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:24

Mensen die drugsverslaafden als naasten hebben gaan eraan kapot als ze er zelf niet achter staan! Dus ben je echt anti-drugs en is hij een harddrugs gebruiker; stop er dan maar gelijk mee want dat kan je nog een hoop verdriet bezorgen.
Wil je bij hem blijven zul je je mening aan moeten passen en hem daarin vrij laten. Het risico dat hij straks zo verslaafd is dat hij veranderd, dat hij niet meer weet wat hij doet of van het rechte pad afgaat is gewoon groter met harddrugsgebruik.

PS: Een jointje op z'n tijd hoort bij de jeugd van nu en nog veel mensen blowen om te relaxen maar zien dit niet als verslaving. Ik ben zelf ook tegen drugs, maar zou mensen niet laten vallen omdat ze van een jointje houden...

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 14:13

Hermesdeux schreef:
Mensen die drugsverslaafden als naasten hebben gaan eraan kapot als ze er zelf niet achter staan! Dus ben je echt anti-drugs en is hij een harddrugs gebruiker; stop er dan maar gelijk mee want dat kan je nog een hoop verdriet bezorgen.
Wil je bij hem blijven zul je je mening aan moeten passen en hem daarin vrij laten. Het risico dat hij straks zo verslaafd is dat hij veranderd, dat hij niet meer weet wat hij doet of van het rechte pad afgaat is gewoon groter met harddrugsgebruik.

PS: Een jointje op z'n tijd hoort bij de jeugd van nu en nog veel mensen blowen om te relaxen maar zien dit niet als verslaving. Ik ben zelf ook tegen drugs, maar zou mensen niet laten vallen omdat ze van een jointje houden...

ik hoor het vanavond of het nou waar is,
ik hoor nu van jullie ja blowen is zo slecht niet.. maar ik heb het roken van hem ook geaccepteerd vond ik ook harstikke moeilijk omdat ik het ontzettend vies vind
het is echt niet zo dat als hij 1 joint rookt dat hij de deur uit gaat,, heb ik ergens verkeerd geschreven.
maar als hij ermee doorgaat krijgt hij zoveel problemen en dat weet ik zeker, zijn ouders zouden hem het huis uitschoppen en wat moet hij dan?
ik vind niet dat jullie allemaal drugs moeten goedpraten.
ik snap dat het 1 stukken erger is dan het ander...

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 09:13

kheb gister dus met hem gepraat,
hij heeft veel vriendinnen gehad die ook aan de drugs zaten en heeft zo zijn connecties
het blijkt dat zijn vrienden het wouden proberen (was nog even voor ik in beeld was) en hij heeft het geregelt toen
toen hebben ze het weer geprobeert maar niets gevoelt omdat mijn vriend ze heel weinig had gegeven en dus wouden ze dus niet meer
en had hij nog wat over. dus op vakantie heeft het het weer met een vriend helemaal zitten opmaken. en toen heeft hij ook derbij gedronken en
was hij strontziek. dus hij zei of ik voel niets of ik word ziek jah waar betaal jedan voor. en zijn vrienden wouden het later nog een keer proberen
dus hij had zijn connecties gegeven en zei dt hij er niets meer mee te maken wou hebben

en ik woon in een dorp en iedereen kent elkaar enz. dus dit verhaal werd omgetovert in hij zit aan de drugs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:08

LimaMambo schreef:
dat is niet altijd waar.. ken genoeg mensen die gewoon blowen en verder helemaal niks doen..
al moet ik wel zeggen dat ik 16 jaar en blowen veels te jong vind maar goed.. ben zelf ook jong geweest dus weet hoe het is Tong uitsteken

en als hij echt meer wilt proberen, en je verbied het, dan doet hij het wel achter je rug om.. Knipoog

ken ook genoeg mensen die begonnen met blowen en steeds verder zijn gegaan Schijnheilig
maar als je elke dag blowt kan je ook echt dom van worden Clown
(en ja is bewezen Knipoog )
mja af en toe blowen weegt niet zo zwaar denk ik.. als je eenmaal aan de pillen gaat of lijntjes ja daar kom je moeilijkt vanaf Lachen

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:42

Dat mensen in dit topic roepen dat je het gebruik van drugs maar moet accepteren is natuurlijk stierenpoep. Als je vriend drugs gebruikt kun je het misschien wel niet verbieden, maar je mag nog altijd zelf bepalen of je dan wel of niet met hem verder wilt.

Zelf ben ik ook anti-drugs (nee, ik rook ook niet en ik drink ongeveer twee keer per jaar 1 glas mede, voor mensen daarnaar gaan vragen) en wanneer mijn vriend (zijn nu 6 jaar samen) zou gaan gebruiken is het wat mij betreft over. En dan kunnen mensen hier nog zo hard gaan lopen verkondigen dat je van soft-drugs niet overgaat op hard-drugs en dat het allemaal wel meevalt (waarover ook te discussieren valt), maar IK wens daar gewoon niet mee te leven.

Jij bent denk ik degene hier die het beste kan inschatten of je zijn verhaal gelooft, dat hij alleen zijn connecties heeft gegeven.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weet jouw vriend eigenlijk hoe je tegenover dit onderwerp staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:44

wat heeft het nou weer te maken met drugs of je rookt of drinkt.. Clown

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 16:11

VivaLaVida schreef:
wat heeft het nou weer te maken met drugs of je rookt of drinkt.. Clown

iemand had dat in het topic gezet van of je nou drugs gebruikjt of aan de alcohol zit;-)
iig dit onderwerp is soort van afgesloten
Nezzie en VivaLaVida:
ja dat vind ik dus ook.
hij weet dat ik het erg vind en gaf aan dat als hij het hoorde van mij dat hij dat ook niet leuk zal vinden (hoorde dat 2 van zijn vorige vriendinnen zwaar aan de drugs zaten)
dus hij begreep goed dat ik hierover wou praten.