Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:22

Dat bedoel ik niet hoor. Lachen Juist helemaal niet RedPassion .

Maar ik bedoel:

Jij weet best wel dat je bekeken gaat worden in zulke kleren. En je weet ook heus wel dat er jongens zijn die het helemaal geweldig vinden.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:23

Ik heb het niet over naveltruitjes maar over truitjes dat onder je tieten ziet.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:24

die jongens van tegenwoordig ook.. pff.. en natuurlijk moet je je kleding niet aanpassen omdat er anders een jongen aan je gaat zitten.. maar in de discotheek waar ik kom,, nou moet je echt uitkijken met zon outfit.. echt niet veilig.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:24

hmm word wel wat opgenoemd zeg....hardstyle en hardcore feesten..
tja dat zijn nou net de feesten waarbij je helemaal uit je dakkie kunt gaan en gewoon eens gek en extreem kan doen zonder dat mensen dat vreemd vinden Haha! Haha!

ik zelf heb ook een hotpaints aan met gatenpanty en gympen en topje er op en ook daar zit inkijk in!
heb ik ooit last? nope!!
vraag ik ergens om ? nope!! is het lekker koel? ja!!!! want heet is het daarbinnen wel!
en zie "gewone" dames (zeker van een jaar of 16 a 17) er in de zomer vele malen erger bijlopen

als ik dat naar een discotheek aan zou trekken dan zou het een ander verhaal worden Bloos

maargoed ,daar zijn die feesten voor, vreugde en gekte!! en als je je er aan stoort moet je lekker de andere kant opkijken Vork

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:25

Ik vind ook dat je je er niet voor aan moet passen.

Maar ik vind wel dat je het anders wel zelf uitlokt als iemand naar je tieten kijkt. Of je kont ofzo.
Omdat je weet dat je in z'n outfit echt wel bekeken gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:25

HBVisser schreef:
Ik vind het van de gekke dat je om een stel kerels die hun tengels niet bij zich kunnen houden, een meisje geen kort rokje of naveltruitje of weetikveelwat aan zou kunnen trekken.

Laat ze daar maar eens wat aan doen.

Precies!

Dat je reacties krijgt als je (korte) rokjes draagt weet ik. Maar het is toch van de zotte dat je als je uitgaat rekening moet houden met je kledingkeuze en de tijd waarop je vertrekt (ik blijf niet mee na 2 uur, mannen worden dan dronken en erg vervelend) omdat mannen zich niet kunnen gedragen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:26

Ik vind een rokje, uiteraat nog wel kunnen.
Maar inderdaad wat TS zecht, combineren word gewoon te veel!
OF rokje, OF buiktruitje OF inkijk.
Allemaal, vind ik Gewoon 1 woord. HOERIG.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:27

Nou als je je dáár al druk om gaat maken...zonde van je energie als je het mij vraagt.

Natuurlijk zie ik ook wel eens mensen lopen in de meest onooglijke kledingcombinaties. Maar hun keuze, als zij zich er prettig in voelen, ga ik me er niet druk om maken hoor.

Ik heb ook wel eens een kort rokje aan (trouwens wel altijd met dikke panty maar dat terzijde) maar ik trek me echt geen moer aan van wat een ander ervan vind. Als ik het maar mooi vind toch.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:27

redpassion.. njah ik ben vaak genoeg zon beetje aangerand op de dansvloer.. vroeg ik totaal niet om. (ik ben bezet, en heb geen behoefte aan geile mannen..) dus dan krijgen ze meteen een klap.. maargoed, het is gewoon NIET leuk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:28

lovelygirly schreef:
Maar ik vind wel dat je het anders wel zelf uitlokt als iemand naar je tieten kijkt. Of je kont ofzo.
Omdat je weet dat je in z'n outfit echt wel bekeken gaat worden.

het boeit me weinig of ze kijken...als ze maar niet aankomen Knipoog

maargoed dan zegt een vuist voldoende Vork

en justalive....ik geloof dat jij de definitie van h*er nog maar eens op moet gaan zoeken ...
het betekent anders iets heeeeeeeeeeel anders...
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 05-11-08 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:28

Ach ik hoef er niet tegen aan te kijken, ik ga toch niet naar die feesten..
Maar ik vind het wel behoorlijk ordinair staan, maar ze moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Je lokt het wel uit vind ik persoonlijk, maar dan nog hebben ze met hun tengels van je af te blijven als jij dat niet wil. (Of het dan ook gebeurt is punt 2.)

Zo zie ik wel mensen die met achterlijk korte shirtjes loopt en dan in combi met een flinke (zelfs hang)buik.
Dat vind ik nou echt geen pan.

Je hebt ook van die vestjes die net tot aan het eind van je ribbenkast komen..
Ik heb het ook wel eens gezien dat iemand er zo een aanheeft, maar die heeft zo'n flinke voorgevel dat het vestje net niet tot over haar borsten komt en dat ze de hele dag dat ding naar beneden moet trekken..
Ook een flop imo. Clown
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 05-11-08 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:30

op die feesten kom je niet om te kijken en om bekeken te worden nee... gewoon uit je dak gaan en feesten!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:32

moonfish13 schreef:
Zo ken ik iemand die met achterlijk korte shirtjes loopt en dan in combi met een flinke (zelfs hang)buik.

hahah idd!
of die jonge dames in skinnyjeans met een vetrolletje van dik 10 cm aan elke kant eroverheen Sigaar
nee dat is mooi! Koe

Nou ik hou het wel op mijn "af en toe" sexy outfit speciaal alleen voor de feestjes waar het vrij normaal is en lach me suf om al die modebewuste poppen op straat waarvan het de helft geeneens staat ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:37

pinuts schreef:
redpassion.. njah ik ben vaak genoeg zon beetje aangerand op de dansvloer.. vroeg ik totaal niet om. (ik ben bezet, en heb geen behoefte aan geile mannen..) dus dan krijgen ze meteen een klap.. maargoed, het is gewoon NIET leuk.

Het is verre van leuk en het achterlijke is dat het heel veel en vaak gebeurd. Mannen lijken dansende vrouwen die sexy gekleed zijn te zien als vrijbrief om hun poten niet thuis te houden.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:38

Het is inderdaad hoerig en ik vind het heel dom als ze gaan klagen dat het alleen om de sex gaat want dat lokken ze inderdaad zelf uit.

Ik vind het dan ook nog erg storend als er ook nog s dikke vetrollen uit de broeken puilen, dat is echt niet normaal en die lopen ook voor gek.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:39

naadje24, nou inderdaad. Ik wilde het er niet bijzetten.. Bloos
De mode van nu is gewoon leuk als je echt slank bent, maar al die strakke skinnyjeans, heupbroeken in combi met korte shirts vind ik persoonlijk echt niet staan op iemand met vetrolletjes er overheen.
(dan heb ik het niet over dik, gewoon gezond om het zo even te noemen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:40

naadje24 schreef:
moonfish13 schreef:
Zo ken ik iemand die met achterlijk korte shirtjes loopt en dan in combi met een flinke (zelfs hang)buik.

hahah idd!
of die jonge dames in skinnyjeans met een vetrolletje van dik 10 cm aan elke kant eroverheen Sigaar
nee dat is mooi! Koe

Nou ik hou het wel op mijn "af en toe" sexy outfit speciaal alleen voor de feestjes waar het vrij normaal is en lach me suf om al die modebewuste poppen op straat waarvan het de helft geeneens staat ROFL

rustig aan he bij elke broek heb ik er een vetrol overheen! ( mar wel een truitje over die rol heen) Bloos

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:41

Sletje. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:41

LiNdA1986 schreef:
Het is inderdaad hoerig en ik vind het heel dom als ze gaan klagen dat het alleen om de sex gaat want dat lokken ze inderdaad zelf uit.

Ik vind het dan ook nog erg storend als er ook nog s dikke vetrollen uit de broeken puilen, dat is echt niet normaal en die lopen ook voor gek.

ben benieuwd hoe jij jezelf ziet als je om welke reden dan ook bent aangekomen en je hebt een vetrol? walg je dan van jezelf? kom op zeg! wat vriendelijker mag ook wel! ik heb ook vetrollen en die komen toch echt boven me broek uit welke broek dan ook

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:42

RedPashion, dat is ook zo.
Ze hebben gewoon met hun tengels van je af te blijven, maar of het ook daadwerkelijk gebeurt is punt 2.

Breezy, inderdaad gewoon een wat langer shirtje wat er overheen valt, probleem opgelost. Vork
Ik draag alleen maar herenshirts eigenlijk, van die polo's van de h&m.
Niet dat ik vetrollen heb, helemaal niet zelfs, maar ik vind het niet fijn om zo ''bloot'' er bij te lopen.
The same met shirts met een decolete, dat vind ik ook niet fijn.
Dat heb je met herenshirts beide niet, die zijn en wat langer en geen decolete.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 05-11-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:43

Ik ben een tijd geleden naar mysteryland geweest, was superheerlijk weer en had aan:

Een skinny heupjeans met kuitlaarsjes en een felroze topje met lange mouwen maar wel tot net onder de bh.
Mijn vriend had zo'n zelfde kleur t-shirt aan Clown

Ik vind dat als je "ietwat" sexy van boven draagt dat je onder dan gewoon netjes bedekt moet dragen en andersom, anders vind ik het ook tè. (maar das mijn mening van mezelf uitgegaan)
Ook zou ik zoiets niet dragen naar een discotheek en ik vind dat je zoiets wel naar zulke feesten aan kan trekken.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:47

Ik ben helaas het zusje van iemand die geen moeite heeft met heeeeeeeel veeeeel bloot.

Ik heb een ontzettend mooie zus, met helaas minder mooie kledingsmaak als ze naar feesten gaat.
Niks is te kort of te bloot. Helaas is dit volgens mij volggedrag van een vriendin die ik nog nooit met normale kleren aan heb gezien.

Ik krijg ook regelmatig naar mijn hoofd geslingert dat mijn zus een ho*er is of een sl*t.. En dat ze echt te ordinair is en blablabla.
Niet leuk om over je zus te horen. Maar tegelijkertijd weet je wel dat ze het zelf uitlokt. Ze is 24 dus geen kind meer.

Maar ze houd gewoon van megaveel aandacht, wat ze eigenlijk als ze mooie kleren aantrekt ook krijgt omdat ze gewoon toch wel heel mooi is. Maar ja haar vriendinnen doen het ook.

En met name op hardstyle feesten ziet ze eruit! minirokje en haar tieten bijna eruit... (die ook nog eens nep zijn en dat is heeeel goed te zien.) Dus hebben mensen nog meer redenen om haar uit te gaan schelden.

Ik vind het echt heel erg om te zien hoe ze er af en toe bij loopt maar wat doe je eraan... Ieder zijn smaak..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:50

Vind net als dravergekkie jammer dat je enkel hardstyle feesten noemt, ik kom in "gewone" discotheken en op fuiven met de muziek die nu "in" is. En wat ik dáár voorbij zie komen, 14 jarige die nagenoeg in BH lopen en een rokje dat amper hun kont bedekt, natuurlijk laag genoeg dat de rode string zichtbaar is. Als zo iets mijn dochter zou zijn, zou ik haar bij de haren naar huis slepen en kwam ze de eerste vier jaar niet meer buiten. En dat zie ik toch veel meer op "gewone fuiven" en in de gewone discotheken dan op de feesten die jij benoemd. Lachen

Kan het ook echt niet zien, als ik zo iets voorbij zie komen moet ik me omdraaien want anders heb ik echt de neiging om zo'n kind te vragen of ze daar niet wat jong voor is. Scheve mond Vind het dus ook ronduit sletterig Bloos

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:53

Een rokje of laag truitje kan, maar dit gecombineerd vind ik niks. Ik vind het triest dat sommige meisjes dit soort aandacht zoeken, dat hun zelfvertrouwen zo laag is. Natuurlijk is het eigenlijk absurd dat je dmv deze kledingstijl een bepaalde reactie 'uitlokt', maar helaas is dit de harde werkelijkheid. Jammer dat deze meisjes zichzelf zo laag van waarde vinden, triest.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:57

@pharagirlke: Mocht 'zoiets' (nog zoiets lekker respectvol) MIJN dochter zijn, ik zou blij zijn dat ze zoiets durft, en hopen dat ze zich sterk genoeg toont om die vervelende jongens van zich af te houden. Ik kleed mij ook 'sexy' om uit te gaan, wat wil je? Het is superwarm, zeker als je wat danst, dan ga ik echt geen bedekkende kleren dragen. Maar owe als jongens ongevraagd aan mij zitten!
Ik ben blij dat ik niet te veel complexen heb.
Ik ben blij dat ik voldoende vrijgevochten ben.
Ik ben blij dat ik geen lange rokken tot over de knie meer aanmoet (want volgens mij is waar jullie je aan storen hetzelfde als de kortere rokken voor jullie grootouders).
Als het aan mij lag liepen mannen en vrouwen, jong en oud in hun blootje rond als het weer ertoe uitnodigt. En wég alle bekrompenheden.

De hoerigheid zit hem namelijk niet in hoe de meisjes zich kleden, maar in de manier waarop de jongens reageren. Laten we daar dan eerder wat aan veranderen...