Juist helemaal niet RedPassion .Maar ik bedoel:
Jij weet best wel dat je bekeken gaat worden in zulke kleren. En je weet ook heus wel dat er jongens zijn die het helemaal geweldig vinden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Juist helemaal niet RedPassion .

HBVisser schreef:Ik vind het van de gekke dat je om een stel kerels die hun tengels niet bij zich kunnen houden, een meisje geen kort rokje of naveltruitje of weetikveelwat aan zou kunnen trekken.
Laat ze daar maar eens wat aan doen.
lovelygirly schreef:Maar ik vind wel dat je het anders wel zelf uitlokt als iemand naar je tieten kijkt. Of je kont ofzo.
Omdat je weet dat je in z'n outfit echt wel bekeken gaat worden.

moonfish13 schreef:Zo ken ik iemand die met achterlijk korte shirtjes loopt en dan in combi met een flinke (zelfs hang)buik.
Dat vind ik nou echt geen pan.

pinuts schreef:redpassion.. njah ik ben vaak genoeg zon beetje aangerand op de dansvloer.. vroeg ik totaal niet om. (ik ben bezet, en heb geen behoefte aan geile mannen..) dus dan krijgen ze meteen een klap.. maargoed, het is gewoon NIET leuk.
naadje24 schreef:moonfish13 schreef:Zo ken ik iemand die met achterlijk korte shirtjes loopt en dan in combi met een flinke (zelfs hang)buik.
Dat vind ik nou echt geen pan.
hahah idd!
of die jonge dames in skinnyjeans met een vetrolletje van dik 10 cm aan elke kant eroverheen
nee dat is mooi!![]()
Nou ik hou het wel op mijn "af en toe" sexy outfit speciaal alleen voor de feestjes waar het vrij normaal is en lach me suf om al die modebewuste poppen op straat waarvan het de helft geeneens staat
LiNdA1986 schreef:Het is inderdaad hoerig en ik vind het heel dom als ze gaan klagen dat het alleen om de sex gaat want dat lokken ze inderdaad zelf uit.
Ik vind het dan ook nog erg storend als er ook nog s dikke vetrollen uit de broeken puilen, dat is echt niet normaal en die lopen ook voor gek.

Vind het dus ook ronduit sletterig