Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miss_Malfoy schreef:katiavl schreef:Ik zoek er eentje voor mijn mama, we zijn verhuist en wonen dus in een nieuwe buurt. Nu is de hele buurt wat stefford vrouwen idee en zijn ze allemaal perfecte huisvrouwen die 24 op 24 kuisen. Nu ga ik haar een kookschort geven (heeft ze een hekel aan) en een kuisset.
En wou haar een gedichtje bijgeven voor kerstmis dus.
Ik kom niet verder dan:
Gedwee u man,
kuis van smorgends tot savonds via het huishoudelijk plan.
Ik ben niet goed in gedichtjes
Heb je wat meer info?
Wat is haar naam, wat zijn dan wel haar hobby's?
Helemaal vergeten, haar naam is sonia, ze is een super grote star trek fan, ze maakt graag koffie (dus ze leert barista maken), marsepein eten, naar interieurbeurzen gaan en dus ook super over de top huis versieren voor kerstmis, vuilbakken versieren terwijl de buurt graag uniforme dingen heeft.
En ze rijd graag rond in mijn auto een smart, en ze houd mijn vader onder de duim inplaats van zijn pantoffels klaar te zetten is het omgekeerd. 
Miss_Malfoy schreef:Oké, het kwam er zomaar uit.
Beste Kitty
Gewoon een handgeschreven brief van mij,
Sint gaat niet zo hard als jij.
Mailen, een muis, msn’en, het is me wat.
En tussendoor ook nog vrijwilliger, hoe doet ze dat?
Toen Piet een pakje bezorgen wou, een enorm kabaal!
Bleken het vogeltjes te zijn, stond hij mooi voor paal.
Je moet daarvan niet schrikken, sprak de Sint.
Het is heel belangrijk dat je als Piet alle wezens aardig vind.
Piet was echter een hoedje geschrokken,
En hij liep flink te mokken.
Hij had uw kadoo liever zelf gebruikt, om even te ontspannen.
Maar dan, dreigde Sint, zou hij worden verbannen!
Alles pakjes werden dus netjes bezorgd door Piet,
Dus schroom nu niet,
Open ze allemaal, geniet ervan,
En zoals de sint op 6 december doet, ontspan!
En vind haar vriend (michiel) het einde. Ik weet niet wat ze verder nog voor hobby's heeft/ dingen doet naast met hem afspreken. Hij is niet zo sociaal naar haar toe (kun je misschien op een grappige manier erin verwerken) maar ze is dolgelukkig met hem. 

gaapje schreef:ik ga van de week de gedichten maken
ga nu 2 dagen weg
gr
ik weet niet hoeveel van de bovenstaande mensen nog géen gedicht hebben? Nouja ik sta iig paraat met raad en daad

.

maar ik krijg 't wel een beetje druk nu.... dus de vragen naar gedichten die nú nog binnengekomen zijn wil ik nog best maken maar de rest gaat denk ik niet meer lukken.
)
Elke vrijdagochtend roeit hij met een groep (dus echt roeien op het water, niet in de fitnesszaal) en als cadeautje heb ik de nieuwe cd van Andrea Bocelli voor hem gekocht.