Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Al zal het nog wel even duren, hoop ik, ik ben pas 23... Echwel schreef:Karin het gekke is dat ik het nu pas kan verwerken en nu pas moeite heb met het feit dat ik vrijwel immobiel ben, terwijl de rest van het gezin blij is dat ik er ben.
Het vervelendste was het bijkomen en afkicken van de morfine, de hallucinaties en door die hallucinaties het wantrouwen naar sommige mensen, nu weet ik dat het dromen waren maar op dat moment leef je in een 4de dimensie
Wou hier zelf geen topic over maken, maar goed.
Maar er zijn dus meer mensen met hetzelfde probleem.. 
Danielle_ schreef:Ik ben niet bang voor de dood, dit komt omdat ook ik christen ben. Alleen zie ik wel al de ergste beelden om hoe je dood gaat. Maar ook daarin heb ik geloof dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt
Ik ben namelijk ook christen, maar toch ben ik er bang voor.. 
Een mens lijdt het meest van het lijden dattie vreest.
Rianne_ schreef:Danielle_ schreef:Ik ben niet bang voor de dood, dit komt omdat ook ik christen ben. Alleen zie ik wel al de ergste beelden om hoe je dood gaat. Maar ook daarin heb ik geloof dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt
Wat heeft dat te maken met christen dan?Ik ben namelijk ook christen, maar toch ben ik er bang voor..
Dat ik mijn dierebaren dan moet achterlaten vind ik zelf het vervelends! paix schreef:Rianne_ schreef:
Wat heeft dat te maken met christen dan?Ik ben namelijk ook christen, maar toch ben ik er bang voor..
Ik denk dat waneer ik dood ga ik dus naar de hemel mag. Daar is het prachtig en mooi en een stuk beter dan hier!
En weg van het hier gaan dat lijkt me mooiDat ik mijn dierebaren dan moet achterlaten vind ik zelf het vervelends!
Aan de andere kant wil ik dus niet dood, omdat ik daar ook bang voor ben. Gewoon de onzekerheden, hoe ziet de hemel er uit? Komen al de mensen waar je van hebt gehouden daar ook? En herken je die nog? zulke dingen spelen dan heel erg door mijn hoofd..
Maar dat lijkt me echt het ergste, het verliezen van dierbaren. 
Het is ook de enige verklaring die ik kan geven voor het overlijden van kinderen en mensen die nog veel te jong zijn of een heleboel meegemaakt hebben; het is voor hen tijd om naar die prachtige plek te gaan!