Kerstcadeautjes voor de mannen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimo_

Re: Kerstcadeautjes voor de mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 07:54

Haha ja jammer genoeg is hij een paar maanden geleden gestopt met drinken Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:58

Ik meld me ook!
Altijd een drama om iets voor mannen te vinden!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 06:51

Echt he :-0
Ze weten zelf ook nooit iets!
Of ze zeggen: Nee ik hoef niks
Maar als je dan niks koopt, zijn ze ook beledigd Clown

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:48

Mijn vader kriijgt:
een kookboek van Jamie Olver + 2x paardrijlessen

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:06

Mijn vriend wil alleen praktische cadeaus. Nieuwe pannen bijvoorbeeld, tshirts, dat soort gedoe. Vind ik niet zo leuk om te geven eigenlijk, dus dat hou ik dan maar in m'n achterhoofd voor in geval van nood Tong uitsteken Ik zat zelf een beetje te denken aan een weekendje weg, ergens in een leuk hotelletje op de Veluwe bijvoorbeeld. Ach, tis de eerste kerst dus dan mag ik wel wat meer uitpakken vind ik Knipoog

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 14:41

Ja bij mij is het ook de 1e kerst Bloos
Het is uberhaubt de 1e kerst dat ik een vriend heb Tong uitsteken
Tot nu toe heeft elk vriendje het een paar weken voor kerst uitgemaakt..
Dus nou ja, ik wil ook weer niet te vroeg iets kopen want je weet maar nooit! (best erg eigenlijk dat ik zo denk Tong uitsteken)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:17

Aaargh, mannen zijn écht een ramp met cadeautjes vind ik *LOL*
M'n vader heeft geen hobby's, m'n broertje heeft een dure hobby (z'n scooter en computerspelletjes Knipoog ) en m'n vriend heeft alles al zo'n beetje Clown

Nu heb ik voor de kerst wel een heel gaaf cadeau voor m'n vriend: ik heb met een fotografe (Verography op bokt) fotoshoots gehouden (2 dagen, op verschillende locaties) en daarvan ga ik een grote kalender maken Ja M'n vriend zit namelijk doordeweeks op de kazerne en vond het wel een mooi gebaar als 'ie iedere dag met mijn smoelwerk (én ieder maand een ander plaatje Tong uitsteken )wakker kon worden en af kon tellen na hoeveel daagjes we weer samen zouden zijn Haha! Denk dat hij het erg gaaf gaat vinden, we hebben ook echt gebruik gemaakt van dingen die hij leuk vindt Ja

Als kleinigheidje heb ik voor hem ook nog een CD-Rom met een talencursus Italiaans; hij is gek van Italië en dan kan hij alvast oefenen voor komende zomervakantie Vork

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:27

Ja hier meldt zich nog een hopeloos iemand.

Maethoriel super gaaf idee van die kalender! Zal ie vast erg leuk vinden!
Echt heel orgineel!

Mijn vriend houdt van motoren en gamen..haha tsja..verzin daar wat mee.. hij heeft geen rijbewijs ofzo.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 11:25

Nou mijn probleem is over..
Mijn vriend vond het onzin als ik eerst iets voor hem koop, en hij dan weer iets voor mij. Schiet niet op zei die Tong uitsteken
Dus nu kopen we allebei iets voor onszelf Clown
Echt leuk... NOT!
Hij heeft nu dus een playstation 3 voor zich zelf gekocht..
Mannen!! *zucht*

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:34

Oeff, ik moet ook nog iets bedenken Bloos Maar ik weet niks, alles wat hij wilt heeft hij al, dus daar schieten we niks mee op, Gelukkig is onze verjaardig weer een eindje weg.

We zijn de zelfde dag jarig Haha! dus miss makkelijker, kun je samen gaan na denken, maar voor kerst geen idee...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:38

Wij hebben voor mn vader het Grote Larousse Gastronomique boek gekocht Lachen hij is dol op koken en denk wel dattie er blij mee is Lachen
Het boek der boeken voor kookliefhebbers

Voor mn vriend heb ik nog even een kleinigheidje gekocht, 2 tubes, van metaal onder en boven met er tussen glas/plastic met daarin fotolijstjes tergroote van een sleutelhanger. boven in de tube kun je ook nog een waxine lichtje doen Lachen Vond het wel grappig en hij houdt heel erg van kaarsjes Lachen (bij Expo)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:32

Maethoriel schreef:
Aaargh, mannen zijn écht een ramp met cadeautjes vind ik *LOL*
M'n vader heeft geen hobby's, m'n broertje heeft een dure hobby (z'n scooter en computerspelletjes Knipoog ) en m'n vriend heeft alles al zo'n beetje Clown

Nu heb ik voor de kerst wel een heel gaaf cadeau voor m'n vriend: ik heb met een fotografe (Verography op bokt) fotoshoots gehouden (2 dagen, op verschillende locaties) en daarvan ga ik een grote kalender maken Ja M'n vriend zit namelijk doordeweeks op de kazerne en vond het wel een mooi gebaar als 'ie iedere dag met mijn smoelwerk (én ieder maand een ander plaatje Tong uitsteken )wakker kon worden en af kon tellen na hoeveel daagjes we weer samen zouden zijn Haha! Denk dat hij het erg gaaf gaat vinden, we hebben ook echt gebruik gemaakt van dingen die hij leuk vindt Ja

Als kleinigheidje heb ik voor hem ook nog een CD-Rom met een talencursus Italiaans; hij is gek van Italië en dan kan hij alvast oefenen voor komende zomervakantie Vork

Dat van die kalender is echt een leuk idee!!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:30

Ik heb ook al dat probleem, wat moet ik kopen...

Voor mn pa is het altijd drama, niemand weet wat hij voor mn pa moet kopen! Het enige wat hij leuk vind, is zijn boot en zijn knutsel auto (Marlin), maar alles wat hij daar voor nodig heeft is peperduur!

Het word mn 3e kerst met mn vriend en ik ben al zo'n beetje door al mn cadeau ideeen heen. Voor zn verjaardag heb ik hem al een weekendje weg + surflessen gegeven, maar dat is allemaal in de soep gevallen, dus dat heeft ie nog tegoed. Vorig jaar heb ik hem concertkaartjes + de CD van Reel Big Fish gegeven en ik denk dat ik dit jaar ga proberen te regelen dat hij op een circuit mag crossen met zijn motor, als hij straks zijn motorrijbewijs heeft gehaald... Anders weet ik het ookniet!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:33

Ik koop voor mijn vriend een nieuw toetsenbord de logitech g15, speciaal voor gamers Lachen

nu in de aanbieding bij dynabite Geld, geld!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:49

Ik heb uiteindelijk dit voor mn vriend:
Een ding wat je Xbox koelt tijdens het spelen, zodat ie niet zo snel vastloopt, stop je gewoon in de USB uitgang van de Xbox en kost iets meer dan een tientje en verlengt de levensduur van de xbox. Ook heeft hij net een motor gekocht, maar zn bewijs nog niet en hij mist ook nog wat spullen, dus heb een sleutelhanger in de vorm van een motor (tevens bieropener) gekocht voor zn motorsleutels, een nekwarmer voor op de motor die je op tig verschillende manier kan dragen en een fleece muts voor onder zn helm en als aanbieding kon ik voor 1 euro een bus motordrop kopen en dat heb ik dan ook maar gedaan, haha. Oja, hij krijgt ook nog een mooie boxer van mij, want dat wou hij graag.

Mn pa krijgt van mn vriend en mij + van mn broertje en zijn vriendin een slipcursus.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:51

Mijn vriend sport en voetbalt veel.
Hij krijgt van mij zo'n thermo nike ding, die dingen waren 40 euro Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:52

Ik ben een groot fan van http://www.bestel.nl , ze hebben de meest onzinnige gadgets en ervaring-kado's Ja
Van een douchekop met ledverlichting tot een echt luchtgevecht in stuntvliegtuigjes Haha!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:05

LuckySil schreef:
Mijn vriend vond het onzin als ik eerst iets voor hem koop, en hij dan weer iets voor mij. Schiet niet op zei die Tong uitsteken
Echt leuk... NOT!
Mannen!! *zucht*

HAHAHAAAA!! geniaal ROFL

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 05:20

ik heb samen met mijn 2 stiefkindjes zijn we op een portret foto gegaan en deze lijsten we in en hangen we boven het bed.
Maar je kan ook een mooie foto van jezelf laten maken, uitlaten vergroten en op een speciale plek hangen.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 10:54

Stoeptegel schreef:
LuckySil schreef:
Echt leuk... NOT!
Mannen!! *zucht*

HAHAHAAAA!! geniaal ROFL

Haha ja dat is echt mannenlogica Vork

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:33

ik zoek nog een kerstcadeautje voor mn vader. en die man is zooooooo lastig... hij is bijna 24*7 aan het werk, en zo niet, dan zit hij vaak nog achter zn computer of de tv.
wil wel iets origineels. boeken vind hij wel leuk maar hij heeft er al zo veel, evenals cd's...
het mag best een beetje prijzig zijn, want dat is het cadeau voor mn moeder ook.. (kaartjes dirty dancing Haha!)
iemand ideeën???

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:08

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:16

nee hij is helemaal niet zo'n doe type. ja op vakantie wel de natuur in en wandelen enzo, maar meer ook niet. sport doet hij ook helemaaaaal niet aan. het is eigenlijk best een saai mannetje Nagelbijten / Gniffelen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:53

Oef ik heb ook een dilemma.

Heb nog nooit voor een vriendje een kadootje moeten kopen. Nu heb ik dus sinds een paar weken een vriendje Clown Haha. Maaaar.. gister zei ik dus dat ik wel een leuk kerstkadootje voor 'm wist Clown (wilde thee drinken en hij had geen waterkoker)
Hij woont sinds een maand of 6 op zichzelf, maar is niet vaak thuis. Smoorverliefd op z'n kat. Maarja die kat heeft alles al.

Dacht dus aan een waterkoker. Maar wilde nog wat leuks erbij doen, heb alleen geen idee in wat voor prijsklasse ik in hemelsnaam moet zoeken.
Hij zei zelf gister datie een kerstkadootje voor mij ging zoeken, maaaar ik heb GEEN idee waar die mee aankomt.. Tong uitsteken

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:01

Koop een mooie boxershort voor hem! Dat gaf ik mn vriend met onze eerste kerst, en onze 2e kerst ook en uuuh, ja dit jaar ook weer Knipoog (maar dit jaar krijgt ie het er gewoon bij, ipv dat dat echt het cadeau is)

Nieuw mandje of luxe halsbandje voor zn kat?
Houd ie niet nog van andere dingen? Misschien een leuk tijdschrift over hetgeen wat hij leuk vind.

Waterkoker met een leuke mok en verschillende soorten thee erbij, althans als hij een theedrinker is dan he... Of hul jezelf in een leuke lingeriesetje, dat vinden ze vaak ook een super goed cadeau, ahha.