Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zat zelf een beetje te denken aan een weekendje weg, ergens in een leuk hotelletje op de Veluwe bijvoorbeeld. Ach, tis de eerste kerst dus dan mag ik wel wat meer uitpakken vind ik

) 
) en m'n vriend heeft alles al zo'n beetje 
M'n vriend zit namelijk doordeweeks op de kazerne en vond het wel een mooi gebaar als 'ie iedere dag met mijn smoelwerk (én ieder maand een ander plaatje
)wakker kon worden en af kon tellen na hoeveel daagjes we weer samen zouden zijn
Denk dat hij het erg gaaf gaat vinden, we hebben ook echt gebruik gemaakt van dingen die hij leuk vindt 

Maar ik weet niks, alles wat hij wilt heeft hij al, dus daar schieten we niks mee op, Gelukkig is onze verjaardig weer een eindje weg.
dus miss makkelijker, kun je samen gaan na denken, maar voor kerst geen idee...
hij is dol op koken en denk wel dattie er blij mee is 
Vond het wel grappig en hij houdt heel erg van kaarsjes
(bij Expo) Maethoriel schreef:Aaargh, mannen zijn écht een ramp met cadeautjes vind ik
M'n vader heeft geen hobby's, m'n broertje heeft een dure hobby (z'n scooter en computerspelletjes) en m'n vriend heeft alles al zo'n beetje
Nu heb ik voor de kerst wel een heel gaaf cadeau voor m'n vriend: ik heb met een fotografe (Verography op bokt) fotoshoots gehouden (2 dagen, op verschillende locaties) en daarvan ga ik een grote kalender makenM'n vriend zit namelijk doordeweeks op de kazerne en vond het wel een mooi gebaar als 'ie iedere dag met mijn smoelwerk (én ieder maand een ander plaatje
)wakker kon worden en af kon tellen na hoeveel daagjes we weer samen zouden zijn
Denk dat hij het erg gaaf gaat vinden, we hebben ook echt gebruik gemaakt van dingen die hij leuk vindt
Als kleinigheidje heb ik voor hem ook nog een CD-Rom met een talencursus Italiaans; hij is gek van Italië en dan kan hij alvast oefenen voor komende zomervakantie

LuckySil schreef:Nou mijn probleem is over..
Mijn vriend vond het onzin als ik eerst iets voor hem koop, en hij dan weer iets voor mij. Schiet niet op zei die
Dus nu kopen we allebei iets voor onszelf
Echt leuk... NOT!
Hij heeft nu dus een playstation 3 voor zich zelf gekocht..
Mannen!! *zucht*

Stoeptegel schreef:LuckySil schreef:Nou mijn probleem is over..
Mijn vriend vond het onzin als ik eerst iets voor hem koop, en hij dan weer iets voor mij. Schiet niet op zei die
Dus nu kopen we allebei iets voor onszelf
Echt leuk... NOT!
Hij heeft nu dus een playstation 3 voor zich zelf gekocht..
Mannen!! *zucht*
HAHAHAAAA!! geniaal
)
Haha. Maaaar.. gister zei ik dus dat ik wel een leuk kerstkadootje voor 'm wist
(wilde thee drinken en hij had geen waterkoker)
(maar dit jaar krijgt ie het er gewoon bij, ipv dat dat echt het cadeau is)