Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bel91 schreef:
Kwartiertje fietsen van mijn huis af.. Die man is van zijn eigen balkon afgesprongen, maar echt naar dat dat vlak bij die school was.. katiavl schreef:Terwijl als je eventjes zoekt altijd wel goede hulp te vinden in

) en dat heeft me behoorlijk aangegrepen. Ik ben zo verschrikkelijk woedend geworden, en dat heeft hem meer laten schrikken dan wat dan ook en heeft hem uiteindelijk doen inzien dat zelfmoord niet de manier is (ik ga er hier verder niet teveel over uitwijden, evt. heel verhaal via Pb). bel91 schreef:
Maureenn schreef:ik ben het met botje eens, mijn vader heeft ook meerdere malen gezegd mocht ik ooit een dergelijk ongeval krijgen en niks meer ben dan een kastplantje, trek dan aub de stekker eruit..
En dat kan ik me heel goed voorstellen, dat zou ik namelijk zelf ook willen
. Gelukkig maar
.

daaf4ever schreef:Zeker rond deze tijd van het jaar is het een 'geliefd' station voor 'springers'.
bel91 schreef:

Lalidan schreef:katiavl schreef:Terwijl als je eventjes zoekt altijd wel goede hulp te vinden in
Dit is dus niet waar. Voor sommige problemen zijn geen oplossing, en goede hulp vinden is helemaal een probleem!! Zo makkelijk is echt goede hulp vinden echt niet. Bovendien, als je het voorbeeld van mijn zus neemt: daarvoor bestaat geen hulp.....
Chikiboy schreef:Tja voor de trein springen is echt niet de goede wijze om zelfmoord te plegen...
Want niet alleen lijdt de familie om het verlies van een geliefde...bovendien krijgt de familie nog eens de factuur gepresenteerd voor de kosten (treinvertraging, omleiding, opkuiskosten edm...loopt in de 10.000 den €)...kan je gezin nog eens jaren afbetalen voor die stomme sprong