griebels schreef:Nee ik zou niet mee willen, maar het feit dat ik NIET mee mag, zegt mij genoeg.
als ik niet mee zou mogen, zou ik dat ook bepaald niet op prijs stellen; maar ik weet - uit ervaring - dat ik er ook geen behoefte aan heb. Laten ze lekker samen oude herinneringen ophalen, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
Zoals ik al zei, ik hoef er niet bij te zijn... Voel me dan niet echt op mijn gemak, en daar heb ik mezelf het hardste mee...
Maar dat ik niet mee mag, zou bij mij een belletje doen rinkelen 
Waarom vind jij niet jaloers zijn ook niet goed? Ik kan echt van mezelf zeggen dat ik niet jaloers ben, MITS het idd wel om 'onschuldig' contact blijft gaan. Als dat anders is, ben ik niet jaloers, maar alleen heel erg boos!
Als mijn partner niet een beetje jaloers is (gezonde jaloezie noemen ze dat) voel ik het alsof hij niets om me geeft... Zal ook wel weer aan mij liggen 
BS, dat laatste (meelezen, alles horen) is dus ook wat ik bedoel.
Apple, en een zakenreis met 1 vrouwelijke collega? Ik heb het equivalent ervan pas nog zelf meegemaakt. En wb die vakantie, idd. We gaan maar fijn met zijn 2-en op vakantie.
griebels, samen in een tentje zou voor mij ook moeilijk bespreekbaar worden.
Gelukkig, ligt het dus niet aan mij 
Hij is uit zijn eigen niet op het inbod ingegaan dus een dikke pluspunt 
henriette, het enige in jouw verhaal waar ik dus echt moeite mee zou hebben is het feit dat jullie relatie uitgebreid besproken wordt. Zijn die uitjes trouwens altijd zonder jou erbij, of ga je ook regelmatig mee? Dat vind ik nl behoorlijk wat verschil maken.
Teveel contact met een persoon zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen. Over onze relatie praten, tja... dat doe ik toch ook met vriendinnen??