Waarom dood verzinnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Waarom dood verzinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 16:38

Maar pas op met het zeggen van sommige dingen...
Sommige dingen kunnen ook waar zijn.

Ik ben op de hogeschool ook een tijd uitgemaakt voor leugenaar, want als je zo ziek was als ik, dan ging je niet naar school. Ik zou mijn ziekte hebben "verzonnen".
En ja, de meesten mensen zouden ook niet naar school/werk zijn gegaan, maar ik zag het als "afleiding".
Ook zou ik op cruise gaan met mijn oma, en kon daardoor niet mee met een of ander weekendje van de opleiding. Uiteindelijk ben ik wel gegaan, want het cruise schip was in de brand gevlogen (http://binnenland.nieuws.nl/221613) en helaas ging mijn cruise dus niet door.
Erg sterk verhaal, maar helaas was het wel waar!

Maar het is wel waar, sommige mensen zijn verschrikkelijk irritant en leugenachtig.
Ik heb een studiegenootje die ongeveer elke week naar het ziekenhuis moet voor onderzoeken. Dan weer haar knie, dan weer migraine, dan weer een MRI (afspraak nog in dezelfde week???), ct, hersenvlies ontsteking, TBC etc.
Toen ik begin dit jaar een brommer ongelukje heb gehad, was zij ineens van haar fiets gevallen en moest ze ook steeds naar het ziekenhuis (zowaar nog vaker dan ik).
Voor de studie moeten wij 3 dagen per week werken/stagelopen.
Zij liep dus al bijna een jaar stage bij een FICTIEF bedrijf. Hier schreef ze ook haar verslagen over... Ze zou zo veel geld daar verdienen bla bla bla.

Achter haar rug om worden er natuurlijk lolletjes over gemaakt, goh .... is weer niet op school. Zal ze voor de trein zijn geduwd, of is haar oma/vader/moeder/broertje voor de 4e keer ovrleden?

Cassidy

Re: Waarom dood verzinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 03:18

Ook Bokt blijft van dit soort figuren niet verschoond. Voor degenen die het allemaal niet hebben meegemaakt kan ik alleen maar aanraden om eens op de naam "Miep" te gaan zoeken.

*Edit: [LZP] Vertrouwen op internet?