Ik hoopte alleen op dé oplossing
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoopte alleen op dé oplossing

Ben ik meer degene die niet terug smst, of een hele tijd later, et cetera. Maar goed, wat dat betreft hebben we wel meer anders. Ik hou van auto's, hij niet
daNiielle_ schreef:Nee dat is waar.
Maar misschien kan je hem er een keer op aanspreken?
Of de volgende keer bellen, dan heb je ook meteen antwoord.
Ik ga hem er niet nog een keer op aanspreken, heb m gister vrij duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht 
Mariannedeb schreef:Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..
Mariannedeb schreef:Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..
. Stephaniiee_ schreef:Mariannedeb schreef:Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..
hihi wat moeten we hierbij voorstellen?

griebels schreef:Je moet ook geen sms'jes sturen waarvan het antwoord beter door een belletje gegeven kan worden.
"hoe was je weekend" kan een heel lang verhaal worden, en dan haak ik ook af met sms'en...
Ik baal ook van dat soort sms'jes, bel dan gewoon! (mijn mening he)
Verder zie ik hoe was je weekend of dag of whatever ook meer als een interessevraag en ik verwacht echt geen gedetailleerd verslag
Ga het denk ik maar is doen als er voetbal op is, lekker hem pesten
_Charlotte schreef:Mariannedeb schreef:Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..
Heb ook wat gehad met zo'n jongen. Ook terwijl ik een moeilijke periode had, kon er geen lief woord vanaf.
Ging gelijk weer over zichzelf praten.
Ben er dan ook helemaal klaar mee!
Relaxed schreef:Jaa misschien moet ik m idd eens gewoon bellen, maar vind het dan altijd lastig omdat ik niet weet wanneer het uitkomtGa het denk ik maar is doen als er voetbal op is, lekker hem pesten

haha