Mannen en smsen....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mannen en smsen....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:13

Nou alleen om dat smsen ga ik geen andere zoeken Clown Ik hoopte alleen op dé oplossing Knipoog

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:15

een koekje van eigen deeg geven. En als je echt antwoord wil hebben, gewoon bellen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:16

Nee dat is waar.
Maar misschien kan je hem er een keer op aanspreken? *LOL*
Of de volgende keer bellen, dan heb je ook meteen antwoord. Lachen

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:17

Bij ons is het juist andersom Tong uitsteken Ben ik meer degene die niet terug smst, of een hele tijd later, et cetera. Maar goed, wat dat betreft hebben we wel meer anders. Ik hou van auto's, hij niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:21

daNiielle_ schreef:
Nee dat is waar.
Maar misschien kan je hem er een keer op aanspreken? *LOL*
Of de volgende keer bellen, dan heb je ook meteen antwoord. Lachen

Jaa maar ik ben juist weer niet zo'n beller Clown Ik ga hem er niet nog een keer op aanspreken, heb m gister vrij duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht Knipoog
Koekje van eigen deeg is een goed idee, maar dan moet ik wel op mijn handen zitten denk ik Tong uitsteken

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:21

Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:22

Toen alles nog nieuw en spannend was kreeg ik nog wel onverwahchts smsjes. Overdag smsen we als het echt nodig is, en dan reageren we ook op elkaar. En voor het slapen gaan smsen we elkaar altijd gewoon één smsje.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:23

hahaha gaat je lukken!!!!!

Oh marianne dat is ook niks....

Anoniem

Mariannedeb schreef:
Ik heb trouwens 2 jaar geleden weleens wat met een jongen gehad.. die alleen maar over zichzelf kon smsen! Dat is nog veel erger..

Jaa vooral als ze het áltijd doen, dus ook als ie bij je is alleen maar over zichzelf praten en nooit eens naar jou vragen, das voor mij wel een dooddoener idd

Stephaniiee_

Mariannedeb schreef:

hihi wat moeten we hierbij voorstellen? Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:26

De laatste tijd ken ik wel veel mannen die wel terug smsen, ze bestaan wel! Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:29

Je moet ook geen sms'jes sturen waarvan het antwoord beter door een belletje gegeven kan worden.
"hoe was je weekend" kan een heel lang verhaal worden, en dan haak ik ook af met sms'en...
Ik baal ook van dat soort sms'jes, bel dan gewoon! (mijn mening he)

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:30

Ik heb een vriend( Nee niet mijn vriend maar gewoon een vriend) Waar ik altijd wel veel mee sms maar wat mij heel erg opvalt is dat hij alleen maar smst als ik begin.. Dus als ik hem er 1 stuur krijg ik er meestal wel 1 terug. Maar soms houd hij er ook ineens mee op. Maar hij begint nooit uit zichzelf Koe .

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:31

Stephaniiee_ schreef:
Mariannedeb schreef:

hihi wat moeten we hierbij voorstellen? Nagelbijten / Gniffelen

Nou dan smste ik bijvoorbeeld, aan het eind van de dag ofzo, iets over hoe het op school was, dat ik had geshopt en dat ik 's avonds gezellig bij vriendin was geweest. En dan vragen hoe zijn dag was ofzo, weet ik het. Ik noem maar wat he.
En dan kreeg ik iets terug in de trant van: Mijn dag was leuk. Ik heb dit gedaan, en dat en blabla. Ik ga nu slapen want ik moet morgen weer vroeg op. Xx

Tong uitsteken

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:31

oeoeoeh wat heerlijk bekend dit!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:33

Mariannedeb schreef:

Heb ook wat gehad met zo'n jongen. Ook terwijl ik een moeilijke periode had, kon er geen lief woord vanaf.
Ging gelijk weer over zichzelf praten.

Ben er dan ook helemaal klaar mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:35

griebels schreef:
Je moet ook geen sms'jes sturen waarvan het antwoord beter door een belletje gegeven kan worden.
"hoe was je weekend" kan een heel lang verhaal worden, en dan haak ik ook af met sms'en...
Ik baal ook van dat soort sms'jes, bel dan gewoon! (mijn mening he)

Ik vroeg ook niet hoe zijn weekend was, maar of ie nog op stap was geweest Clown Verder zie ik hoe was je weekend of dag of whatever ook meer als een interessevraag en ik verwacht echt geen gedetailleerd verslag Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:37

Snap ik, maar bellen blijft makkelijker en daar reageren ze meestal wel op... door op te nemen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:39

Jaa misschien moet ik m idd eens gewoon bellen, maar vind het dan altijd lastig omdat ik niet weet wanneer het uitkomt Clown Ga het denk ik maar is doen als er voetbal op is, lekker hem pesten Tong uitsteken

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:40

_Charlotte schreef:
Mariannedeb schreef:

Heb ook wat gehad met zo'n jongen. Ook terwijl ik een moeilijke periode had, kon er geen lief woord vanaf.
Ging gelijk weer over zichzelf praten.

Ben er dan ook helemaal klaar mee!

Ik ben er ook op afgeknapt Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:42

Relaxed schreef:
Jaa misschien moet ik m idd eens gewoon bellen, maar vind het dan altijd lastig omdat ik niet weet wanneer het uitkomt Clown Ga het denk ik maar is doen als er voetbal op is, lekker hem pesten Tong uitsteken

kat op het spek binden Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:42

Nee denk ook dat dat geen zin heeft Tong uitsteken

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:43

Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben.. hoe vaak zeggen jullie mannen 'ik hou van je'? Of iets in die trant. En dan via de sms!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:45

hihi, ik ben dus ook een echte smser en gelukkig smst mijn 'scharrel' over het algemeen wel lekker vlot terug. Haha!
Met smsen ben ik over het algemeen wel de eerste, maar hij doet wel vaak zomaar op eigen initiatief bellen.
Ook heel lief!! Lovers
Alleen soms best wel 'irritant' dat wanneer ik sms hij dan terugbelt... IK WIL SMS-EN Clown haha

Conclusie: Ik ben een smser, hij een beller! Tong uitsteken

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:47

Haha wel grappig om te lezen Tong uitsteken
Ik ben het echter wel met griebels eens.. Ik ben zelf totaal geen smser, vind het zwaar irritant. Bij mijn abbo kost 1 smsje het zelfde als een halve minuut bellen, dan bel ik toch echt liever een halve minuut. Ten eerste kun je veel meer kwijt, ten tweede weet je zeker dat je antwoord krijgt en ten derde krijg je geen pijnlijke duim van al die toetsen de hele tijd intypen Knipoog

En als je bang bent dat het niet uit komt als je belt, dan vraag je toch gewoon of het past?