Wel zeggen wij nu dat we willen gaan kopen. Tegen de tijd dat wij samen willen gaan zoeken zijn we zo'n 3/4 jaar verder dan nu en heb ook ik een vaste baan. Huren vinden we beide zonde van het geld, we investeren liever direct in een eigen huis. Wel hebben we als voorwaarde gesteld dat we pas een huisje gaan kopen als we voldoende spaargeld op de rekening hebben staan
Mochten er dan onvoorziene hoge kosten komen de eerste jaren, dan zijn we daarop voorbereid!Met de huidige situatie zou ik me overigens eerst héél goed laten informeren over de gevaren/nadelen van het kopen van een huis. Gelukkig is het voor ons nog niet aan de orde en zien we wel hoe het ervoor staat over een jaar of 3

), WOZ belasting via de gemeente, WOZ-bijtelling bij je inkomen, opstalverzekering, verzekering om bijv. bij overlijden de hypotheek af te kunnen lossen.
ik ben niet dom hoor en toch is mij dat overkomen na 8.5 jaar een relatie gehad te hebben gingen we samen wonen met 10 jaar gingen we uitelkaar (van mij hoefde dat niet en ex heeft later spijt gehad)