Mijn leven met kanker ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Mijn leven met kanker ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:51

Xeen super veel sterkte meis Kusje
Je kan je verhaal altijd bij mij kwijt he !
Ik ben gewoon weer opnieuw stil van alles..

Maar gaat het verder goed met je tante ?
Kan je ook in Pb sturen Kusje

Van de week maar weer even afspreken en maken we er samen een leuke dag van Kusje Lovers

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:53

ik vind het superknap van je dat je dit zo verteld!
heel veel sterkte toegewenst Ach gut

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:56

Jee zeg Xeen, dat wist ik helemaal niet.. Ach gut Ook niet dat jij het hebt gehad. Vind het onwijs dapper hoe positief je blijft, maar wat Mar al zegt, dat hoeft niet altijd, soms wordt het gewoon allemaal even te veel, wat heel logisch is. Heel veel sterkte meis!

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:09

Frozenstar schreef:
Liefje. Je houdt je zo goed en sterk. Maar let wel op, dat je je niet altijd sterk hoeft te houden hé. Je mag je gwoon rot voelen, en we zijn er voor je.

Ben het wel eens met hierboven! Het is goed dat je zo positief bent en je zo sterk voelt! Lachen Maar krop het niet onbewust op, dat heb ik 5 jaar lang gedaan en dat begin ik nu te merken...
Ik wens je veel sterkte en hoop dat het nu allemaal een beetje mee mag vallen voor je! Ach gut Gelukkig zijn er genoeg mensen om je heen bij je je hart kan luchten.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:12

Kort maar krachtig getypt!!
Heb veel respect voor je , maar wees er voor elkaar en niet alleen jij voor een ander Lachen Maar dat zit vast goed!

Heel veel sterkte met deze nare ziekte Ach gut

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:52

Lieve Xeen, wat erg, weet echt niet wat ik moet zeggen. Ach gut Heel veel sterkte, ik vind het echt heel knap van je hoe je ermee omgaat. Maar zo als Mar zegt, je hoeft je niet altijd sterk te houden natuurlijk. Ach gut

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:08

Wat heb jij een hoop megemaakt zeg! En verdorie wat ben jij positief, daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren!
Kan niet anders zeggen dan dat het ontzettend knap van je is!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:15

jeetje meid dat is echt niet niks. ik ben zelf 2 mensen verloren door deze rotziekte. 1 hiervan was ook een bokker. en de andere was mijn oom die zoveel voor me betekende. ik wil jou heel veel sterte wensen en zet hem op. xxx lonneke

myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:17

xeentje, ik ben zo trots op je hoe je er allemaal mee omgaat, je kan het, dat weet ik, hou je sterk en je mag me áltijd bellen/mailen/msnen als er wat is! xxx

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:19

Bij ons in het gezin stikt het ook van de (levensbedreigende) ziektes, maar goed: doe je niks aan, en zoals jij zelf ook al doet: sterk blijven werkt het beste, dan leer je er het meeste van en ga je er het beste mee om. Lachen

Mocht je met een soort-van-lotgenoot willen babbelen kan je me altijd PBen, ik begrijp heel goed wat je doormaakt. Ja

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:24

thanks Lovers

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:25

Hier heb ik zeker respect voor, je bent zeker een fantastische dochter/nicht Knipoog
Heel veel sterkte, en je hoeft je idd. niet altijd sterk te houden, gooi maar is even alles eruit bij
ons Haha!

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:46

jeetje heel veel sterkte en je bent erg dapper.

jennifer14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:49

Pff.. Krijg kippenvel van je verhaal! Wat ingrijpend! Knap dat je zo positief kunt blijven, maar vergeet niet af en toe even te ontladen. Je mag best 'lekker' huilen, anders hoop het allemaal wel heel erg op. Heel erg veel sterkte!!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:51

Lieve Xenia,

Ik heb alleen jouw verhaal gelezen, niet van de rest. Sorry als ik het ''dubbele'' tegen je zeg..

Maar ik zat daarnet te klagen over mijn ogen, kaak en knie.
Dan lees ik jouw verhaal en besef ik even weer dat er dingen zijn die zoveel erger zijn...

Echt, ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van je verhaal!
Ik wilde je heel veel sterkte wensen.. Je bent echt een onwijs sterk iemand en ik heb echt enorm veel respect voor je.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:52

Xeen je bent echt zo ontzettend sterk! Heb ik echt bewondering voor Lachen Hou vol en blijf positief! Je kan altijd bij mij terecht Lovers

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:52

Phoe, volgens mij ben jij echt een heel sterk persoon, je hebt je door dit alles heen geslagen..
Ik vind het echt heel erg knap van je en ook dat je nog steeds positief in het leven staat.
Ja, mijn respect heb je hoe dan ook.
Heel veel sterkte nog Lachen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:54

wauw
wat een lievemensen allemaal Bloos

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:54

Zoo meid wat heb jij al veel mee moeten maken in je korte leventje! Ik vind je echt ontzettend dapper en je komt er sterk over hoe je dit zo verteld. Denk wel dat het goed voor je is om dit zo van je af te schrijven Ja
Mijn vriend is eind augustus zijn moeder verloren ook aan kanker, ze was 48 en ik weet precies wat je mee hebt moeten maken. Tis moeilijk om sterk en positief te blijven maar dit is wel de beste manier waarop je er mee om kunt gaan!
Heel erg veel sterkte met alles!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:01

Meid heel veel sterkte... ik moet zeggen dat ik in grote lijnen heel goed begrijp hoe je je voelt Ach gut
Bij mij in de familie is het ook heel erg extreem.

Al mijn opa's en oma's zijn niet ouder geworden dan 62... bij 3 van de vier was kanker de oorzaak.
In de afgelopen 3 jaar zijn 5 tantes van mij overleden aan de zelfde afgrijzelijke ziekte Scheve mond
Bij 3 van hen was ik bij ze tijdens het overlijden.
Maar 1 heeft de 50 mogen halen, de andere hadden maar net de 40 gehaald Verdrietig
Mijn vader is nu al een tijdje aan het dokteren met z'n prostaat... aangezien alle overleden tantes zijn zusters waren maak ik me erg ongerust. De laatste test was gelukkig goed... maar het moet in de gaten gehouden worden.

Vorige week overleed er nog een collega van me... 52 jaar, ook kanker Ik heb het nu wel even gehad.
Ik ben zelf gelukkig heel nuchter, maar veel meer kan ik ook niet meer hebben Knipoog

Erg vrolijk zal je wel niet worden van mijn verhaal Knipoog Maar ik begrijp wel enigzinds hoe je je voelt...
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen de komende tijd Ach gut

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:04

Jeetje meid, wat ben jij ongelofelijk sterk zeg, dat je toch nog zo positief kan denken na alles wat je al hebt meegemaakt!! top!!! daar heb ik echt heel veel respect voor.

Sterkte meid.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:59

Jij bent echt een ongelofelijk sterk en dapper meisje! Ik vind het zo knap dat wat jij hebt mee gemaakt en dat al op jouw jonge leeftijd, nog zo positief kunt blijven! Maar wat al eerder wordt gezegd, krop het niet op, blijf niet altijd strek omdat je denkt dat je dat moet zijn, laat je zelf ook maar eens gaan.

Heel erg veel strekte en wij denken aan je..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 07:33

lief xeentje,
Wat ontzettend rot voor je. Dat deze dingen in de wereld gebeuren, het is verschrikkelijk. Mijn pb box staat open meisje.... Ach gut ik ben er altijd voor je..
Mijn buurmeisje heeft zelf drie keer kanker gehad, en is bij de derde keer overleden. Het is ontzettend knap hoe mensen zich daar doorheen kunnen slaan. Ook merk ik dat mensen die kanker overleven, een hele sterke persoonlijkheid hebben. Lieve xeen, ik ben er voor je.

Kusje [***]. Die vanmiddag jouw vesje heeeeel goed gaat verzorgen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-11-08 07:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 07:39

Hoi lieve Xenia,

Jij hebt heel wat meegemaakt in je nog veel te korte leven... ik heb diep repect voor de manier hoe jij in het leven staat, zeker omdat je zoveel tegenslagen hebt moeten verwerken/ aan het verwerken bent.

Dikke kus Daniela

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 07:40

Ach gut Het is zo oneerlijk. Ik hoop dat je in jouw omgeving lieve mensen hebt, die jou tot steun kunnen zijn. Waar ook jij je af en toe even kan laten gaan.
Dikke knuffel.