Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Meestal wel als grapje toch hoop ik?
Maar ik zou dat voor geen goud overboord gooien om "iemand dan maar een kans te geven" of toch dan maar iemand te hebben. Op het moment mis ik wel "iets" heel erg, maar dat is meer door omstandigheden en het feit dat opeens iedereen om me heen nieuwe vriendjes en weetikwat heeft (24/7 verliefd geleuter, brrrr....heel leuk en schattig voor iedereen allemaal natuurlijk, maar griebels wat irritant soms
) enzo dan dat ik echt wanhopig op zoek ben naar een relatie.
) zie ik dat niet zo een twee drie gebeuren
Soms mis ik het wel hoor, die roze bril. Maakt alles zo veel makkelijker
zij herkent het helemaal want zij is precies het zelfde. Maar nu hebben zij en ik al 2 jaar een relatie (niet met elkaar) maar daarvoor had ik twee tot drie weken wat met een jongen en dan was ik hem al weer zat en maakte ik het uit. Met me vriend heb ik het eerst ook nog een keer uitgemaakt maar na een maand kwam ik er achter dat ik hem toch wel heel erg miste en gelukkig hij mij ook en zijn we bij elkaar terug gekomen en nu hebben we al weer 2,5 jaar. Maar misschien ligt het aan mij maar als we uit gaan dan zie ik ook helemaal geen leuke jongens ofzo ook niet toen ik nog vrijgezel was. Zoals ik al zei ben gewoon te kieskeurig haha

..
. Nu begint het te komen en dat heeft 16 jaar mogen duren! (Moet er ook meteen eerlijk bij zeggen dat ik het helemaal niks vind
)
. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig ^^ 

Elja schreef:Ik heb juist het omgekeerde.
Is niet altijd leuk!
My_Lady schreef:Elja schreef:Ik heb juist het omgekeerde.
Is niet altijd leuk!
Lijkt me dan dat je dan ook het probleem hebt dat jongens misbruik van je maken of heb je dat niet?
Elja schreef:Ik heb juist het omgekeerde.
Is niet altijd leuk!
[/quote]
Ik heb wel het gevoel dat mijn leven redelijk compleet is... Wordt ook echt niet snel verliefd, moet iemand echt goed kennen voordat dat gebeurt..