Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anneM_Ajax

Re: Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:33

Hier nog 1, verliefd zijn wat is dat?
Dacht 1 keer dat ik verliefd was, bleek niet zo te zijn.

Mn ma is zo lekker postitief, die zei gister dat ik waarschijnlijk altijd vrijgezel zal blijven. Lekker opbeurend......

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:04

Ik weet ook nooit goed wanneer ik nou wel/niet verliefd ben... Hoop wel dat ik het ooit nog eens mee ga maken, maar ben pas 19 dus dat komt vast wel goed Tong uitsteken
@ Anne: Jeetje wat rot van je ma... Was 't niet meer als grapje bedoeld? Al blijft het rot natuurlijk.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:16

Lekker is dat om te horen hè Ach gut Meestal wel als grapje toch hoop ik?
Dat zeggen ze van mij ook hoor, ik ben te kieskeurig en te moeilijk en te weet ik wat Tong uitsteken Maar ik zou dat voor geen goud overboord gooien om "iemand dan maar een kans te geven" of toch dan maar iemand te hebben. Op het moment mis ik wel "iets" heel erg, maar dat is meer door omstandigheden en het feit dat opeens iedereen om me heen nieuwe vriendjes en weetikwat heeft (24/7 verliefd geleuter, brrrr....heel leuk en schattig voor iedereen allemaal natuurlijk, maar griebels wat irritant soms Clown ) enzo dan dat ik echt wanhopig op zoek ben naar een relatie.

Ik weet het echt heel zeker, als ik niet hoteldebotel van iemand ben dan ga ik er geen relatie mee aan. En aangezien ik pas 1 keer echt helemaal ondersteboven ben geweest van iemand (en da's nu al bijna 8 jaar geleden, ben nu 25 Clown ) zie ik dat niet zo een twee drie gebeuren Clown Soms mis ik het wel hoor, die roze bril. Maakt alles zo veel makkelijker Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:48

Ik ben ook niet snel verliefd.
Ben maar één keer echt verliefd geweest. Veder wel eens iemand leuk gevonden ofzo maar niet écht verliefd.
Maar beter dan dat je altijd zo op iedereen verliefd wordt lijkt mij. Knipoog

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:53

Ik ben ook niet snel verliefd volgens mijn beste vriendin ben ik te kieskeurig Clown zij herkent het helemaal want zij is precies het zelfde. Maar nu hebben zij en ik al 2 jaar een relatie (niet met elkaar) maar daarvoor had ik twee tot drie weken wat met een jongen en dan was ik hem al weer zat en maakte ik het uit. Met me vriend heb ik het eerst ook nog een keer uitgemaakt maar na een maand kwam ik er achter dat ik hem toch wel heel erg miste en gelukkig hij mij ook en zijn we bij elkaar terug gekomen en nu hebben we al weer 2,5 jaar. Maar misschien ligt het aan mij maar als we uit gaan dan zie ik ook helemaal geen leuke jongens ofzo ook niet toen ik nog vrijgezel was. Zoals ik al zei ben gewoon te kieskeurig haha Knipoog

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:14

Jarenlang heb ik ook gedacht dat ik er iets mis met mij was, en dat ik niet verliefd kon worden. Iedereen om me heen had het ene vriendje
na het andere, terwijl ik dus nooit iemand leuk vond. Tot nu: a.s. donderdag ben ik alweer 1 jaar samen met mijn vriend.
Al vanaf het eerste moment dat ik hem ken klikte het en ben ik hartstikke gek op 'm. Het heeft misschien even geduurd totdat ik
verkering kreeg, maar ik weet wel: deze blijft!

Het is cliché, maar wat ik wil zeggen is dus: het komt écht vanzelf!
Laatst bijgewerkt door RoWi op 03-11-08 19:28, in het totaal 4 keer bewerkt

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 19:15

Dat vind ik raar dat mensen zeggen dat je dan kieskeurig bent.
Want als je niet verliefd wordt wordt je gewoon niet verliefd. Het is dan ook sneu voor die gene om iets te nemen of houden.

Ik mis een relatie ook echt en mis iemand waarmee je dingen kan delen. Maar ben niet meer op zoek. Dat was ik wel maar dan kom je alleen maar verkeerde mensen tegen. Nu heb ik zoiets laat maar ik zie wel wat er op m'n pad komt

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:18

Ik heb één keer verliefd geworden op het eerste gezicht. Dit heb ik daarna nooit meer gehad.
Dus daar wacht ik nu maar weer op Tong uitsteken
Andere relaties waren ook leuk. Maar dat pats-boem effect als je iemand de eerste keer ziet,
nee dat zal ik nooit meer vergeten. En wie weet wat er nog op mijn weg komt Lachen

En kieskeurig nee . dat geloof ik niet. Ik heb drie totaal verschillende vriendjes gehad. Maar
dat echte, dat is het niet meer geweest na die ene keer. En dat vind ik persoonlijk wel belangrijk.
Dat blijkt uit mijn andere relaties/scharrels maar. Zonder die klik is het het voor mij niet helemaal. Boos!

Ik roep zelf maar altijd: ik word een oude vrijster met dertig katten Vork

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:25

Kieskeurig is inderdaad een beetje een vreemde uitdrukking, maar volgens mij klopt het wel.
Je stelt onbewust toch "eisen" aan iemand Tong uitsteken

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:36

Ik word ook niet snel verliefd. Ben het eigenlijk ook nog nooit geweest. Laat het zelf niet zo ver komen en zodra ik iets zou kunnen gaan voelen voor iemand druk ik dat direct zo ver weg dat ik het niet meer voel.
Zo vind ik het bijv. ook irritant als ik vaker aan iemand moet denken. Dat druk ik dan ook al direct weg. Wil niet de hele dag aan iemand moeten denken.
Zoals ik hoor van anderen, dat verliefd zijn en die roze bril en van die dingen die erbij horen. Nee, niets voor mij. Clown

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:05

Hier ook..

Op mijn ex was ik écht verliefd..
De jongens voor en na hem waren gewoon ' wel leuk ' maar ben nooit meer echt verliefd geweest daarna..

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:07

Dit heb ik ook... vervelend maarja ik hou het er maar op dat zo beter is dan ieder weekend met een ander het bed in te duiken, tenminste..... daar houd ik niet van Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:48

Ik ben ook nooit echt verliefd geweest behalve op mijn ex, hij blijft voor mij speciaal, maar ik ben er nu toch onderhand ver overheen, het is in twee jaar tijd o.a. 3x uitgegaan en allemaal dankzij hem dus ik ben nogal klaar met hem. Maar hij was ook de enige waar ik na langere tijd nog kriebels bij kreeg. Daarvoor nooit naar jongens omgekeken, nu ook niet echt. In de tussentijd dat het uit was een andere ex gehad en daar was ik ook niet verliefd op, na twee maanden is het uitgegaan en ik heb er geen minuut minder om geslapen, was ookwel een player en dat wist ik toevallig al vantevoren.

Edit: Ik vind trouwens wel iemand leuk op het moment, maar ben niet verliefd, ik ben nogal nuchter dus misschien komt dat na een tijdje wel. En bij mijn ex was ook de enige waarvan ik zei, daar wil ik kinderen mee, heel apart, aangezien ik er niks van moet hebben Clown
Laatst bijgewerkt door Njen op 03-11-08 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:51

Hier nog eentje! Lachen..

Ik vind jongens snel leuk maar verliefd ben ik echt nog nooit geweest! Lachen. Nu begint het te komen en dat heeft 16 jaar mogen duren! (Moet er ook meteen eerlijk bij zeggen dat ik het helemaal niks vind Huilen van het lachen)

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:52

Ik ben al wat ouder en word ook niet verliefd. Ga op zich heel makkelijk met mannen om en vind ook veel mannen "leuk" maar verder gebeurd er niets. Denk dat het een wisselwerking is want er is ook vrijwel geen belangstelling voor mij. Ik denk dat sommige mensen het gewoon wat minder makkelijk iemand vinden om welke reden dan ook.
Laatst bijgewerkt door daniella74 op 03-11-08 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:55

ik heb pas 1 keer gehad dat ik echt verliefd ben geweest en dat is ook mijn ex maar voor de rest ben ik niet echt verliefd meer geweest

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:14

Ik ben nog nooit echt verlieft geweest. Ik krijg ook absoluut niet snel kriebels. En als ik het ooit krijg, denk ik dat het wel goed zit met diegene. Haha!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:14

Ken het ook niet echt. Ben 2 x verliefd geweest, en dat is op mijn exen. Verder nooit

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:06

Haha, ik ben 1 keer verliefd geweest, de liefde werd beantwoord, maar jammer genoeg is dat alweer een jaar geleden uitgegaan. Was echt heel erg verliefd en nu vind ik dat weer heel erg raar, kan het me bijna niet meer voorstellen dat mijn hele hoofd gedomineerd werd door de liefde. Ik ben normaal gesproken echt niet snel verliefd, moet de persoon in de eerste instantie al kennen en daar gewoon goed mee omgaan, kan niet zomaar verliefd worden op een leuk gezichtje dat ik verder nooit gesproken heb Tong uitsteken . Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig ^^

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:28

Oei wat herkenbaar Haha!

Verliefdheid was niet voor mij weggelegd. Bij het voelen van kriebels stopte ik mijn gevoel gelijk diep weg, blokkeren die handel, want verliefdheid maakt je zwak. En daar hou ik niet van.

Maar ja, ik werd ineens verliefd op een collega waar ik al 2.5 jaar meewerkte.
Vond hem altijd al wel leuk en hij mij ook, maar toch hij is twee jaar jonger.
Bij deze verliefdheid heb ik me laten gaan en wat heb ik me onzeker gevoeld. Ben nu een jaar samen met hem en nog steeds verliefd Lachen

Waarom ik deze keer mijn gevoelens op de loop liet gaan?
Ik ben een tijdje daarvoor een vriend verloren, iemand waar ik veel van hield en gevoelens voor had, maar ze wegstopte en het hem nooit verteld heb. En toen was ie er ineens niet meer..

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:59

Ik heb juist het omgekeerde.
Is niet altijd leuk!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 10:16

Elja schreef:
Is niet altijd leuk!

Lijkt me dan dat je dan ook het probleem hebt dat jongens misbruik van je maken of heb je dat niet?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:40

My_Lady schreef:
Elja schreef:
Is niet altijd leuk!

Lijkt me dan dat je dan ook het probleem hebt dat jongens misbruik van je maken of heb je dat niet?

Dat doen ze ook wel als je niet snel verliefd wordt Huilen van het lachen

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 10:44

Elja schreef:
Is niet altijd leuk!

Lijkt me dan dat je dan ook het probleem hebt dat jongens misbruik van je maken of heb je dat niet?[/quote]

Dat doen ze ook wel als je niet snel verliefd wordt Huilen van het lachen[/quote]

Daar heb je ook weer gekijk in haha

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:47

Ik meld me hier ook maar even.. 27 jaar en al erg lang 'vriendloos' Ben niet snel verliefd, maar tis niet zo dat ik er mee zit ofzo.. Knipoog Ik heb wel het gevoel dat mijn leven redelijk compleet is... Wordt ook echt niet snel verliefd, moet iemand echt goed kennen voordat dat gebeurt..