De club van sinterklaas&sinterklaas tiijd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: De club van sinterklaas&sinterklaas tiijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:17

Ik heb het nog niet gezien, maar de club is de club niet zonder coole! Ik probeerde gister een gesprek over de club van sinterklas te beginnen met mn "les kindje". We stonden haar pony te poetsen en toen ging het over dikke mannen geloof ik, dus ik zei, nou er zit toch ook zo'n piet in de club van sinterklaas die zo dik is? Nou dat wist ze niet.. dus ik vroeg of ze dat dan nooit keek. "Nou, ik heb het vanochtend 1 minuut gezien, want toen was er niets leuks op Nickelodeon". Niet echt een enthousiaste fan dus Knipoog

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:19

Ik organiseer dit jaar het Sinterklaashuis in Dordrecht iemand bekent mee?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:24

WAAAR wordt de club van sinterklaas opgenomen eigelijk Tong uitsteken
Mijn zusje zit al om 7 uur s ochtend het beging het begint

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 07:15

Goedemorgen,
Volgens mij speeld Coole Piet gewoon mee hoor alleen heet hij nu Diego
zijn echte voornaam Hyper! Jaja ben gisteren naar de film geweest van Sinterklaas
Coole wilde nu dat iedereen hem bij zijn voornaam noemde,een echte aanrader die film.
@Seleentj Het grote huis van de sint staat in Dordrecht bedoel je dat?
Ben daar vorig jaar geweest,sjonge sjonge stond me daar een rij om naar binnen te gaan
Maar we werden vergezeld door pieten en muziek die buiten liepen.
Eenmaal binnen was het geweldig voor kids,van alles te doen en zelf in kleine groepjes
naar de sint toe.En na afloop een echte pieten diploma

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:41

Ht is echt een leuke tijd, eigenlijk jammer dat mijn meiden niet meer geloven. Ik mag graag naar de Club kijken, dat programma zit echt briljant in elkaar. En dit jaar kruip ik zelf voor de tweede keer in de huid van, ook erg leuk om te doen Lachen

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:56

Mijn zoontje heeft het tot zijn 9de volgehouden , vond ik zelf erg lang .
Dochter is nu 5 en begint al te twijfelen , toch kijken ze het samen op tv elke ochtend en avond.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 08:07

Sjeempie, ik was in groep 6 (ondanks dat we zelf al suprises moesten maken) er nog heilig van overtuigd dat Sinterklaas echt was, alleen hij had niet zóveel tijd dus moesten wij het maar zelf maken.

Het hele jaar ging het goed, tot Sinterklaas ons landje weer binnenwandelde! Dan wist ik het zeker, hij bestond écht!

En de club van Sinterklaas vind ik echt geweldig! Vooral coole piet en profpiet, ze zijn zo grappig Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 08:10

Ook ik volg het programma, maar dat is meer doordat ik eventjes zwart door het leven ga. Haha!
Mijn ouders hebben namelijk een school, het is zo leuk om daar rommelpiet te spelen. Je loopt echt door de school en overal: 'aaaah zwarte piet! Waarom heb jij rommel gemaakt!!' *LOL* Dat is echt zo leuk.

Ik was zelf ook heel kwaad toen mijn moeder zei dattie niet bestond. Ik ging in de badkamer zitten en praatte de hle dag niet met mijn moeder (dat zei ik dan hé). E nhet is natuurlijk een heel sterk verhaal, dattie op de daken rijdt met zijn mooie paard! En de pieten door de schoorsteen, ookal hebben we die niet.. Ja dat was altij erg leuk. Knipoog

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:14

Over het sinterklaas huis Lachen dat regel ik dus dit jaar Lachen ik zorg voor de pieten enz

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:22

Ik vind het ook nog steeds grappig hoor. Ben 18, maar kijk het af en toe ook wel eens. Bloos Nagelbijten / Gniffelen

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 07:37

Goedemorgen,
@Astridvk af en toe kijk jij ook,meid ik ben 38 en zit samen met mijn zoontje straks te genieten hoor Knipoog
Eigenlijk dacht ik vorige week,denkend dat het dit jaar over zou zijn met sinterklaas.
Maar gisteren middag was mijn zoontje lekker aan het buiten spelen ,nou ja racen op de fiets hahaha
Komt hij helemaal WILD binnen stormen MAM(vriendje)D zegt, dat sinterklaas niet bestaat? Verdrietig
Oh nu is het over dacht ik. Huilen Vriendje D is Iers en zegt dat de kerstman wel bestaat en sinterklaas niet.
Affijn vriendjes beginnen te kibbelen met elkaar,heb er maar niks van gezegt,laat ze maar even gaan
en hoor zo is alles aan.Zegt mijn zoontje ineens,zeg vriendje D :heb jij wel is de kerstman zien vliegen,
in zijn arreslee met rendieren ervoor in de lucht?Uuuuh nee eigenlijk niet was zijn antwoord.
En heb je sinterklaas wel is gezien op een paard? JA Ja zeker wel heel vaak zelf.
Nou dan zegt mijn zoontje,wie bestaat er dan HEEL echt? SINTERKLAAS allebei in koor Haha!
Vriendje D: Ja maar mijn papa komt uit Ierland en die zegt dat de kerstman ook bestaat
en ik krijg dan ook kado,tjes,jij toch ook ,Ja das waar?
Vriendje D nou weet je wat als sinterklaas is geweest,gaan we samen goed opletten of
we de kerstman toch niet ergens zien vliegen ofzo.....JA doen we! Pling

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:23

haha ook hier 1 die die club van sinterklaas nog geweldig vind Cool

ga dit jaar ook mee de sint ophalen met paard en wagen , harstikke leuk ! Haha!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:53

Hihi, Ik heb een zoontje van 5 en een dochtertje van ruim 9 maanden. We zitten 's morgens met z'n 3en voor de buis hoor Haha!
Ik heb ook 3 dvd's van de club Knipoog
Coole is er uit ja Verdrietig Nu wordt het liedje ook door 2 anderen gezongen. Vind ik erg jammer. Bloos

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:36

Jaaaaaa! Hier nog ééntje die verzot is op de club! Alleen wat las ik op de wiki? een andere sint?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:27

Wanneer komt die ouwe eigenlijk weer in het land? Is dat dit weekend al??

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 21:49

joyce2 schreef:
Wanneer komt die ouwe eigenlijk weer in het land? Is dat dit weekend al??

Nou nou Joyce,die ouwe Bloos! hahaha
Klopt hij komt dit weekend aan in Almere

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:38

Owww ik vond dat altijd zo'n leuk programma!! Kijk het alleen nu niet meer, geen tijd smorgens. Heb tot groep 6 geloofd.
Mijn vriendinnen hadden het verklapt.
Gewoon hard op zeggen: "Sinterklaas bestaat niet, mijn moeder zegt dat ze het zelf koopt." Dat zeiden ze dus in mijn gezicht. Maarja, ik bleef volhouden: "Ja, mijn papa en mama zeggen dat ze niet zo gek zijn om al de kadootjes te kopen!! Sinterklaas bestaat wel hoor!"
Haha! Clown
Maar toen, op een avond, vlak voor 5 december, was mijn neefje hier... 2 jaar jonger dan mij... "Dönja, weet jij het al van sinterklaas?"
Ik hartstikke nieuwschierig... En toen ging het over. Opzich jammer, maar toch wel tijd... Want ik was inmiddels een jaar of 10/11.

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:42

Mijn zoontjes 3 en 5 vinden het leuk maar nog niet echt spannend, ik moet eerlijk zeggen dat de tv hier weinig aanstaat en we wonen erg buitenaf.
Ze zien dus ook geen buurkinderen die er veel over praten.
We gaan 30 november naar het feest van sinterklaas in de Ahoi, ik denk dat ze dat geweldig zullen vinden.
Ik denk dat de spanning daarna wel zal toenemen Haha!

ikbenfilou

Re: De club van sinterklaas&sinterklaas tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 13:20

Zaterdagavond is hier weer voor het eerste zijn schoen gezet
er zat de andere ochtend een choco pietje in.
Hoorde vanmorgen op school dat mijn zoontje zijn mondje maar dicht moest houden
over wat hij in zijn schoen had gehad. Verward
Omdat de sint hier in Spijkenisse pas a.s zaterdag aankomt en dan kan je pas iets in je
schoen krijgen Koe
Helaas heb ik zelf zaterdag niet gekeken naar de aankomst op tv (verjaardag hier thuis) en
zoon lief was lekker aan het buiten spelen en weet nu ook niet of sint het gezegd heeft dit jaar
maar voorheen zei hij na afloop altijd dat Iedereen zijn schoen mocht zetten.
Nu a.s woensdag mag hier weer de schoen worden gezet dus ben benieuwd wat ze dan te zeggen
hebben op school.
Woensdag en de Zaterdag zijn de dagen hier en 5 dec. wordt het groots aangepakt
Op welke dagen wordt er bij jullie de schoen gezet?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:28

Schitterend die verhalen. Mijn vriend is elk jaar Zwarte Piet bij de intocht in Amsterdam en wij kijken ter voorbereiding ook de Club van Sinterklaas. Hij krijgt er elk jaar weer vragen over.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:50

Ik zat net even te eten en te zappen (jaja, ben lekker vrij) en toen kwam de club voorbij! Ik heb ook nog een klein stukje intocht gezien zaterdag, vond alleen mevrouw Terpstra hoogst irritant. Maar de presentatoren deden het erg leuk!

Wat een onzin trouwens ikbenfilou, dat je zoontje zijn mond moest houden omdat hij wat in zijn schoen had gekregen... Kan me bijna niet voorstellen dat iedereen bij jullie in het dorp/stad wacht totdat de sint langs is geweest, voordat de kids hun schoen mogen zetten. Ik vond altijd dat ik gelijk mn schoen mocht zetten als ie in NL was, want dan had ik al zo lang braaf zitten wachten (gelukkig mocht dat ook altijd, haha).

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 13:58

Ik mocht ook altijd gelijk mijn schoen zetten en altijd zat er wat in
Ja ik werd er vanmorgen ook best boos om Boos!
Ik ben smorgens lees moeder en zag dat hij door de juf apart werd geroepen
toen hij bij mij kwam om te lezen,zei hij heel bedroefd mag er niks over vertellen.
Vond dit zo belachelijk.
Op www.declubvansinterklaas.nl mag je trouwens elke dag je schoen zetten Tong uitsteken

Hier is het smorgens ook het sinterklaas journaal kijken maar vindt dat toch echt minder leuk.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:14

haha heb hier ook een sinterklaas fan.
Mijn zoontje van bijna 4 die kwam in september een dvd tegen in de kast van de club van sinterklaas
dus sinds die tijd zit hij al in de sinterklaas sfeer.
Dus dit jaar na 5 december berg ik de dvd ver op want anders heb ik heel het jaar sinterklaas daar zit ik nou ook niet echt op te wachten Haha!
Maar Ik vindt het helemaal geweldig die film van de club we kijken nu ook elke avond voor het eten de serie.
En oma heeft de opdracht gekregen om alle verhalen te sparen van super de boer dus die heeft ook weer wat te doen Haha!