Kijk, als hij zich wel ieder weekend helemaal laveloos drinkt, zou ik toch op een gegeven moment wel zeggen dat ik het niet zo leuk vind, maar verbieden kan je toch niet!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mijn partner en ik hebben nergens toestemming voor nodig. M'n partner doet nooit iets wat ik niet wil.
als het iemand was die zich graag lam zoop of drugs gebruikte, was het niet mijn partner!

Als ik écht iets niet wil, stap ik op. Maar ik kan er ook prima over praten hoor. 

.

Pipo schreef:Jeetjemina, het eerste beste vriendje die toestemming vraagt om beslissingen te nemen stuur ik sowieso ala minute naar huis!
Nadir schreef:Mijn vriend zit de hele dag in een glazen kooi, aan de riem welteverstaan.
Als hij iets wil moet hij het eerst lief vragen.
Hahaha... Ik ben het helemaal met Anne eens, je doet alles in goed overleg...
Haha, joh? Een glazen kooi?! Ik heb gewoon een bench. En als het mooi weer is mag ie in de kennel.
verootjoo schreef:Sjee... wat een vraag...![]()
Een vriend is je bezit niet hoor...Je kunt anderen geen dingen verbieden. Ik ben heel makkelijk: je moet doen wat je niet laten kunt, ga je over mijn grens (die ik overigens wél bespreek) is het dag dag vriendje.
Maar echt... wát een idiote vraag
Maar als hij met vrienden is gaat hij zijn gang maar
idem dito voor dure dingen kopen, nieuwe job, is helemaal zijn keuze.. zal wel zeggen wat ik ervan vind maar wat hij daar verder mee doet is aan hem. Uitgaan met andere vrouwen heb ik ook geen moeite mee, heb zelf ook voornamelijk mannelijke vrienden dus kan hem dat dan moeilijk verbieden he