Heino schreef:*spam spam*
Wat interessant, lijkt me erg leuk werk, en misschien wel goed voor mijn Nederlands
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heino schreef:*spam spam*
Romytjuuh schreef:Heino schreef:*spam spam*
Wat interessant, lijkt me erg leuk werk, en misschien wel goed voor mijn Nederlands

Dat geeft ook de beste artikelen vind ik, als je ze echt met verstand geschreven hebt. Gelukkig is je paardje er weer bovenop gekomen!
Wat zijn je hobby's verder? Je kan ook recensies over boeken/cd's/films schrijven
Of juist over iets waar je zelf meer van wil weten.
) Heino schreef:Ik schrijf artikelen voor een website. Soort wikipedia, je mag zelf bepalen waar je over schrijft, moeten wel informatieve artikelen zijn. Daar kan je advertenties bij laten plaatsen door Google, jij krijgt vervolgens 50% van de advertentie-opbrengst. Levert mij een leuk zakcentje op iedere maand (laatste maanden minstens €120), maar ik ben er ook wel actief mee bezig.

Flew schreef:Bij mij gaat het overigens wel traag hoor, met het geld verdienen. Verwacht (zeker in het begin) geen gouden bergen.
Ik vind het grote voordeel dat als het eenmaal loopt, het ook redelijk constant blijft lopen
Ik heb nu 11 artikelen waarvan 1 echt weinig bekeken wordt maar dat had ik al verwacht. Heb nu *tromgeroffel* wel 71 dollarcent verdiend.