Ik snap overigens echt niet waarom er zoveel mensen zijn die roken én nog minder dat ze dat fijn vinden om te doen. Het stinkt zo verschrikkelijk, hoe kan dat nou fijn zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:BraveSpots schreef:Dus rokers zijn allemaal goedhartige geldschieters die zich zorgen maken om de begroting, en met pijn in hun hart de laatste centjes doneren om de Nederlandse economie recht te houden? Wat lief zeg...
Yep ik ben een van de grotere BV NEderlandsponsoren....... ik drink graag een biertje of wijntje, rook behoorlijk wat af EN heb een benzineslupende auto![]()
dus een VOLMONDIGE JA!!!!
BraveSpots schreef:Prima voor mij, ieder z'n eigen keuze toch? Maar dan moet je niet klagen achteraf dat het zoveel geld kost imo.
Utixo schreef:dees_daan, dat is natuurlijk je reinste onzin. Ik heb zelf ook jaren in een supermarkt gewerkt, daar werd gewoon gezorgd dat eerst de oude voorraad opging, en dan pas de prijs aangepast werd. En ja, dit kon per supermarkt verschillend aangepast worden. En als dit niet kan bij jullie, dat jullie winkel daar in weigert tegemoet te komen vind ik een bizarre zaak. Dit is gewoon een dikke manier van extra winst meepakken. Desnoods betaal ej iedere klant 20 cent terug, de winkel zal hier geen verlies op maken, aangezien het ingekocht is voor een lagere prijs. En ja, er zal dan een kasverschil zijn, maar dan moet er maar even een speciaal potje voor gemaakt worden.
maar de code van de nieuwe pakjes, zijn gelijk aan de oude pakjes, de nieuwe prijs word dus gescand, terwijl op het pakje de oude prijs staat, dat was gister iig, met pakjes shag heb ik dit probleem nog niet gehad.. hoezo weigeren wij daarin tegemoet te komen? ik zag het toevallig, ik heb het gemeld, en meer kan ik niet doen.. ik let er nu wel op, dat ik bijv. 2 pakjes niet 1 keer scan en op PLU druk, want als dat nou net het nieuwe pakje is, en de andere de oude, dan betaald de klant dus ook voor die oude, de nieuwe prijs. BraveSpots schreef:_rosita_ schreef:Ik schrok ook van de prijzen... Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt en ging laatst even een pakje Zware van Nelle voor mijn vader halen en stond daar met 5 euro in mijn handen... te weinig dus!
Niet normaal die prijzen en dan ook nog onder het achterlijke mom dat mensen dan wel stoppen met roken... zou toch een grap zijn als iedereen idd stopt... is NL failliet door de accijnzen die misgelopen worden door het roken...
Dus rokers zijn allemaal goedhartige geldschieters die zich zorgen maken om de begroting, en met pijn in hun hart de laatste centjes doneren om de Nederlandse economie recht te houden? Wat lief zeg...
dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen

Een tevreden klant is belangrijker.
Ineke2 schreef:dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen
Tegenstanders van het roken of tegenstanders wat betreft de prijzen?
Het zal mij trouwens een worst zijn of de mensen roken, maar ze moeten alleen niet zo klagen over de prijzen. Als het te duur is, stop je ermee. Wanneer je dat werkelijk wil kan dat echt.
Yoline schreef:Ik werk toevallig ook in een supermarkt, maar als de oude prijs er nog op staat, dan gaat ie ook voor de oude prijs. Van 50 cent wordt AH niet arm hoorEen tevreden klant is belangrijker.
Bij ons wordt er ook veel over de prijsverhogingen geklaagd. Maar hoor ook regelmatig opmerkingen over 'misschien toch maar stoppen' voorbij komen
Shiloh schreef:ach, groot gelijk... vieze stink sigaretten... als je het niet wilt/kunt betalen, moet je stoppen. Zo geld dat toch met alles in het leven?
LimaMambo schreef:als je het daadwerkelijk hadden gedaan om ons te laten stoppen dan hadden ze dat idee met die foto's beter kunnen doen.. op elk pakje een foto van eeen zwarte long..
nee dit is gewoon pure geldklopperij
zijn die koeienletters voor en achterop het pakje niet genoeg?Ineke2 schreef:dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen
Tegenstanders van het roken of tegenstanders wat betreft de prijzen?
Het zal mij trouwens een worst zijn of de mensen roken, maar ze moeten alleen niet zo klagen over de prijzen. Als het te duur is, stop je ermee. Wanneer je dat werkelijk wil kan dat echt.
dees_daan schreef:als we nou allemaal een week stoppen (dus heel rokend Nederland) zouden ze de prijzen dan niet weer naar beneden gooien?
dees_daan schreef:als we nou allemaal een week stoppen (dus heel rokend Nederland) zouden ze de prijzen dan niet weer naar beneden gooien?
dan zoeken ze absoluut een andere groep mensen
....... als het maar geld oplevert
KiWiKo schreef:dees_daan schreef:als we nou allemaal een week stoppen (dus heel rokend Nederland) zouden ze de prijzen dan niet weer naar beneden gooien?
nee hoor, dan gaat de accijns op Groene Thee![]()
![]()
KiWiKo schreef:dees_daan schreef:als we nou allemaal een week stoppen (dus heel rokend Nederland) zouden ze de prijzen dan niet weer naar beneden gooien?
nee hoor, dan gaat de accijns op Groene Thee :D![]()
xDramaQueen schreef:dees_daan schreef:als we nou allemaal een week stoppen (dus heel rokend Nederland) zouden ze de prijzen dan niet weer naar beneden gooien?
dan raken de afkicksklinieken te vol
KiWiKo schreef:weet je eigenlijk ben ik het zat om de BV Nederland zo te sponsoren......... Ik heb nog 3 sigaretten, daar ga ik gruwelijk van genieten......... en dan is het klaar, ze zoeken het maar uit!!!![]()