BraveSpots schreef:@Def: Ik vind het logisch dat mensen klagen als de geplande activiteit niet doorgaat eerlijk gezegd. Als school moet je er anders maar niet aan beginnen imo. Scholen zouden niet mogen rusten op vrijwilligers werk, dan ben je helemaal verkeerd bezig denk ik.
Maar BS die activiteiten kúnnen niet gedaan worden zonder vrijwilligers! Er is geen geld genoeg om betaalde krachten dat te laten doen. En de leraren hebben daar geen tijd voor, naast hun normale/lesgevende taken!
Citaat:
Ik vind het echt raar dat mensen verwachten van ouders dat je meewerkt in school en dat je anders geen goede ouder bent.
Die woorden heb je mij niet horen uitspreken.
Ik kan hoogstens zeggen dat ik het jammer vind en dat het helaas ten koste gaat van de extra activiteiten op school. Jij maakt er nu van dat een een ouder die niks kan of wil een slechte ouder is.
Citaat:
School draait toch rond het feit dat juist andere mensen zorgen voor de opleiding/activiteiten voor jouw kind? Anderds kan je evengoed thuis les gaan geven...
Laten we niet vergeten dat de school IN DE EERSTE plaats een plek is waar kinderen opgeleid worden en NIET in de eerste plaats bedoelt is als oppasadres. Daar is een BSO voor.
Citaat:
Die mensen met twee auto's en een groot huis hebben moeten daar vast veel voor werken. In volgens jouw moeten ze dan in hun (soms weinige) vrije tijd opdraven om oppasmoeder te zijn in school?
Er zijn zat scholen die trouwens van ouders die hun kind naar de overblijf laten gaan, verlangen dan ze 1x in de maand (waar hebben we het dan over) ook bij de overblijf aanwezig zijn.
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 02-11-08 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt