Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:ik heb er ook een
sinds juni/juli staat hij in de tuin en sinds september rijd ik erin
ik rijd in een brommobiel omdat ik 16 ben en dus nog niet in een gewone auto mag rijden, en je zit hier lekker droog, warm en me ouders vinden het veiliger dan een scooter
@xkatleentjex, daar heb ik bjna nooit last van, wel laatst een auto die me probeerde op een smal weggetje aan alle kanten in te halen
maar ik rijd dan ook tussen de 70 en de 75 km/uur
ga er mee naar school, naar de paarden... naar alles eigenlijk, fiets is met pensioen![]()
zal even een foto zoeken
MSQuincyTE schreef:xFioon schreef:ik heb er ook een
sinds juni/juli staat hij in de tuin en sinds september rijd ik erin
ik rijd in een brommobiel omdat ik 16 ben en dus nog niet in een gewone auto mag rijden, en je zit hier lekker droog, warm en me ouders vinden het veiliger dan een scooter
@xkatleentjex, daar heb ik bjna nooit last van, wel laatst een auto die me probeerde op een smal weggetje aan alle kanten in te halen
maar ik rijd dan ook tussen de 70 en de 75 km/uur
ga er mee naar school, naar de paarden... naar alles eigenlijk, fiets is met pensioen![]()
zal even een foto zoeken
Dan heb jij binnenkort een auto waarvan de motor is op geblazen want daar kunnen ze dus echt niet tegen, en het zeer onverantwoord om met zo'n snelheid te rijden met zo'n ding
amanda2 schreef:Ik heb n smart...
Margreth schreef:amanda2 schreef:Ik heb n smart...
Is hetzelfde![]()
Belsje schreef:Ik vind het zowat de meest onverantwoorde dingen die er op de weg zijn ... zeker als mensen uitspraken doen als "om medische redenen mag ik niet met een auto ..." sorry maar dat ding kan bijna net zo hard en je rijdt tussen auto's dus daar zou je ook gewoon een examen voor moeten doen.
Verder gaan ze steeds meer en meer op echte auto's lijken dus als je vanachter nadert zie je vaak pas laat dat het zo'n traag ding is (op een 90km weg bvb). Is dus LEVENSGEVAARLIJK want je zou er zo op knallen.
xFioon schreef:op een 90 km weg mogen ze niet rijden
ja het kan gevaarlijk zijn ja, als je nog nooit heb gereden,z e zouden inderdaad een paar lessen verplicht moeten stellen.
ikh eb het geleerd op een stukje industrieterrein waar in de avond niemand was, en dat mijn vader mij les gaf...
ik vind het neit zo gevaarlijk hoor.. je heb ook zat brommers die op motors lijken en die veel te hard gaan
Jolanda_ schreef:xFioon schreef:op een 90 km weg mogen ze niet rijden
ja het kan gevaarlijk zijn ja, als je nog nooit heb gereden,z e zouden inderdaad een paar lessen verplicht moeten stellen.
ikh eb het geleerd op een stukje industrieterrein waar in de avond niemand was, en dat mijn vader mij les gaf...
ik vind het neit zo gevaarlijk hoor.. je heb ook zat brommers die op motors lijken en die veel te hard gaan
en ook dat vind ik levensgevaarlijk...
Maar ik denk dat je dat pas inziet als je zelf auto rijd...
Eigenlijk hetzelfde principe dat fietsen zonder licht je merkt pas hoe gevaarlijk het is als je auto rijd en fietsers over het hoofd ziet omdat ze zonder licht fietsen...