Word er niet goed van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

Re: Word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:34

ik hab dat een keer gehad op mn mobiel, hoe ze aan mn nummer kwamen zal ik nooit weten maarja. ik neem altijd simpel op met "met lieke" blijkbaar is dat heel kinderlijk want de mevrouw aan de andere lijn vroeg heel kinderlijk of mijn pappie of mammie thuis was. Verward ik bleef even stil van verbazing. toen dacht ik "kheb toch niks te doen" Extreme duivel
ik heb toen op mn aller-5-jaar-oudst heel hard "gehuild": pappie is dood ( is helaas ook zo) en *sniksnik*mammie is al wel 4 dagen weg * sniksnik* en ze ging alleen maar even melk bij de supermarkt halen!! Clown
tuuut tuuut tuuut ging de telefoon toen ROFL

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 09:42

Jep, en niet alleen met KPN,
volgens mij hebben we nu een ander, maar iig super irritant,
Die man had al iets van 10 keer gebeld in een paar dagen,
tot mijn zus iets te hard zij, weer die K*T gasten van (een of andere groep zoals KPN)
Die man begon wat te lachen, en nooit weer gebeld , vanwaar ik weet

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 11:50

abeltje_xx schreef:
ik hab dat een keer gehad op mn mobiel, hoe ze aan mn nummer kwamen zal ik nooit weten maarja. ik neem altijd simpel op met "met lieke" blijkbaar is dat heel kinderlijk want de mevrouw aan de andere lijn vroeg heel kinderlijk of mijn pappie of mammie thuis was. Verward ik bleef even stil van verbazing. toen dacht ik "kheb toch niks te doen" Extreme duivel
ik heb toen op mn aller-5-jaar-oudst heel hard "gehuild": pappie is dood ( is helaas ook zo) en *sniksnik*mammie is al wel 4 dagen weg * sniksnik* en ze ging alleen maar even melk bij de supermarkt halen!! Clown
tuuut tuuut tuuut ging de telefoon toen ROFL

Dan kijk je wel eventjes vreemd als je dat hoord!
Ik zeg tegenwoordig ook alleen maar '' Met Lienke '' inplaats van '' Met Lienke .... ''
Word ook steeds aangesproken bent u die mevrouw met die naam enzo..
Terwijl het m'n moeders naam is, en die is wat meer dan een halfjaar geleden overleden..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 12:38

Vervelend dat jullie steeds gebeld worden en het is natuurlijk helemaal heel erg als je telkens weer moet uitleggen dat je vader/moeder overleden is...
Hebben jullie al eens geprobeerd om je aan te melden bij infofilter.nl ? Dat heeft bij ons thuis wel aardig geholpen, we worden al een tijdje veel minder gebeld dan eerst Ja

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 13:28

Ik zal het eens aan m'n pa vragen of het een idee is! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:39

ma_rie_tje schreef:
Ik had ook net iemand aan de telefoon van de KPN, helaas heb ik deze vrouw ook al 3 weken lang (zeer) regelmatig aan de telefoon.
Moeten mijn schoonouders hebben, maar die zijn een paar weken op vakantie (heb ik dus ook gezegd).
Was het net zo zat dat ik heb gevraagd of ze een momentje had en heb gewoon de telefooon naast de papegaai gelegd.

Het heeft 7 minuten geduurd voor ze ophing. Smokey (= papegaai) heeft de hele tijd zitten praten (ja hallo? ja met herman, ja, ja, oke, hooooi. Vogel vogel vogel vogel gaan we dansen, krijg nog kusje? SUKKEL Vogel vogel vogel. Smokey Kakkerdekak, wie is daar? DINGES!! dinges, dinges kom dan! en ga zo maar door)
Ik wil niet weten wat die vrouw gedacht moet hebben Knipoog

hahahahahah!!!!! omg!!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:58

Erg vervelend ja! Kan ik me voorstellen...

Me moeder had van de week 1 of andere allochtoon aan de lijn voor de lotto ofzo...en hij praatte heeeeeel snel. En ook nog onverstaanbaar. (Niet discriminerend bedoeld, maar het was zo!) En ze kon er geen woord tussen krijgen, dus mijn vader geeft de telefoon aan mij. Ik niet wetende dat het iemand was voor reclame en ik dacht serieus dat ik naar een bandje aan het luisteren was. Dus ik zeg zo tegen me vader: 'Volgens mij is dit een bandje' Waarop ik in ene hoor: 'Mevrouw (naam) wat zegt u?' Waarop ik inspeelde met: 'Hallo??' (terwijl ik hem wel hoorde) en hij weer terug: 'Hallo, mevrouw (naam)?'en ik maar doorgaan kheb wel 10 x hallo gezegd en hij heeft vervolgens op gehangen en 1 x weer gebeld, niet opgepakt en geen last meer van gehad :p

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:58

Mijn moeder heeft ook een keer zo'n stunt uitgehaald.
> Spreek ik met mevrouw .....?
< Nee, ik ben geemigreerd!
> Barst uit in lachbui, gooit hoorn erop en belt nooit weer terug Huilen van het lachen

Nu wordt ik de hele dag al om het half uur (!) gebelt door krediettest. Rolleyes Ik ben dus nu bezig me aan te melden op infofilter Vork

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 12:54

Ik heb een paar dagen geen last gehad van telefoontjes..
Gewoon een paar dagen naar Rotterdam gegaan! Tong uitsteken

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 14:08

ma_rie_tje schreef:
Ik had ook net iemand aan de telefoon van de KPN, helaas heb ik deze vrouw ook al 3 weken lang (zeer) regelmatig aan de telefoon.
Moeten mijn schoonouders hebben, maar die zijn een paar weken op vakantie (heb ik dus ook gezegd).
Was het net zo zat dat ik heb gevraagd of ze een momentje had en heb gewoon de telefooon naast de papegaai gelegd.

Het heeft 7 minuten geduurd voor ze ophing. Smokey (= papegaai) heeft de hele tijd zitten praten (ja hallo? ja met herman, ja, ja, oke, hooooi. Vogel vogel vogel vogel gaan we dansen, krijg nog kusje? SUKKEL Vogel vogel vogel. Smokey Kakkerdekak, wie is daar? DINGES!! dinges, dinges kom dan! en ga zo maar door)
Ik wil niet weten wat die vrouw gedacht moet hebben Knipoog

hahah dat vind ik echt een hele leuke Haha! Dat kan je beter doen dan die mensen afbekken.
ik neem zelf vrijwel nooit de huistelefoon op dus heb er niet zo last van Haha! en mijn mobiele nummer heeft verder niemand.