Het leed dat ABN AMRO heet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Het leed dat ABN AMRO heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:34

oh, niks dan positief over de abn hoor Haha!
1x wilde iets niet lukken met een gezamelijke rekening, even persoonlijk langs gegaan bij een filiaal en het was zo geregeld.
ben heel tevreden Lachen

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 20:12

Hou aub op over de ABN ! wordt al misselijk als ik hun logo zie Boos!

Ik had sinds mijn studententijd een rek bij hen. Op een gegeven moment moest ik een ander pasje activeren........terstond al mijn rekeningen geblokkeerd (spaar en betaal) omdat mijn handtekening van 15jr geleden niet meer overeenkwam met de handtekening die ik als 15jarige had gezet (gek he !)
Ik woonde destijds in Belgie en had een touristenkaart, ABN accepteerde alleen een paspoort Boos! moest toen bij het consulaat voor 120euro eerst een paspoort halen (+ 2 vrije dagen, die zullen we maar niet rekenen) ondertussen kon ik niet aan mijn EIGEN GELD Stoom uit je oren geen rekeningen betalen etc. De dag dat ik uiteindelijk mijn geld op ging halen, en ook nog eens een uur mocht wachten, hebben ze weinig nieuwe klanten binnengehaald Haha! daar heb ik wel voor gezorgd, achterlijke bank.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 23:06

Dat is bij hetzelfde probleem Mist, behalve dat ik nog wel bij mijn rekening kan komen.

Nou ze belden (applaus, bel de krant en tv!) om kwart voor 6 dat ik langs moest komen met een id kaart want ik moet opnieuw tekenen omdat mijn handtekening niet geregistreerd stond met die van nu. (tja toen was ik 15, nu 19)

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:16

ik zit ook bij de abn maar ik heb dus nergens problemen mee. had internetbankieren aangevraagd en ging allemaal heel snel en gemakkelijk. kon de digipas gewoon ophalen en alles was al klaar. ik heb dus geen problemen

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:25

Klopt dat dat Internet Bankieren er nu uit ligt? No Cheer

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:27

Mmm nu niet meer..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:31

_Tara_ schreef:
Dan ga ik een positief verhaal over de ABN vertellen Tong uitsteken Internet bankieren aanvragen ging bij mij heel snel. Heb ook al vaker problemen gehad met m'n pasjes enzo, deed ie 't ineens niet meer. Even langs geweest bij de bank en werd allemaal prima opgelost. Misschien dat de problemen bij mij nog moeten komen, maar tot nu toe ben ik nog niks tegen gekomen Tong uitsteken

Hier ook een blije abn klant Clown
Alles netjes geregeld, ik ben trouwens op een of andere manier een i-dentifier verslinder Bloos
Op onverklaarbare wijze gaan ze bij mij altijd kapot... mijn ouders hebben die van hun al ruim 2 jaar, ik ben nu al met de 4e bezig in hetzelfde tijdsbestek Nagelbijten / Gniffelen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 20:32

Ligt er vast aan waar de abn zit haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:39

Mist schreef:
Hou aub op over de ABN ! wordt al misselijk als ik hun logo zie Boos!

Ik had sinds mijn studententijd een rek bij hen. Op een gegeven moment moest ik een ander pasje activeren........terstond al mijn rekeningen geblokkeerd (spaar en betaal) omdat mijn handtekening van 15jr geleden niet meer overeenkwam met de handtekening die ik als 15jarige had gezet (gek he !)
Ik woonde destijds in Belgie en had een touristenkaart, ABN accepteerde alleen een paspoort Boos! moest toen bij het consulaat voor 120euro eerst een paspoort halen (+ 2 vrije dagen, die zullen we maar niet rekenen) ondertussen kon ik niet aan mijn EIGEN GELD Stoom uit je oren geen rekeningen betalen etc. De dag dat ik uiteindelijk mijn geld op ging halen, en ook nog eens een uur mocht wachten, hebben ze weinig nieuwe klanten binnengehaald Haha! daar heb ik wel voor gezorgd, achterlijke bank.

Tsja... maar stel er had een andergestaan met een nagemaakt paspoort en die zet jouw handtekening?

Natuurlijk is het rot als zoiets gebeurt... maar ik vind het wel prettig dat mijn bank zo secuur is met handtekeningen e.d.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:40

c_alsemgeest schreef:
Tsja... maar stel er had een andergestaan met een nagemaakt paspoort en die zet jouw handtekening?

Natuurlijk is het rot als zoiets gebeurt... maar ik vind het wel prettig dat mijn bank zo secuur is met handtekeningen e.d.

Ik HAD ook identificatie + pasjes met pincodes etc....

Nee, leuk hoor, weetje wat voor impact dat heeft ??? enig idee, hypotheek wordt niet afgeschreven, alle automatische incassos gaan niet door, je loon die op die rek. wordt gestort, kun je niet aan Boos!

Heb destijds gelijk een andere rek. bij andere bank geopend en daar mijn volgende loon naar laten storten, dan ben je 2 maanden verder he !
En dat nadat je al 18 jaar trouwe klant bent Gestoord

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:07

oh dus heel je rekening werd bevroren? dat is idd wel heel erg absurd Nagelbijten / Gniffelen
Ik dacht dat jij enkel geen transacties meer uit mocht voeren, maar dus ook bestaande werden niet meer betaald?
Dat is idd wel vreselijk slordig Scheve mond

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:49

2 rekeningen, mijn spaarrekening ook ! (wordt nog pisnijdig als ik daar aan terug denk !)

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:51

ik heb hier geen problemen mee gehad, wat ik wel vind bij de abn amro, dat is dat er vaak storing is op het internetbankieren

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:05

Volgens mij is het dan echt afhankelijk van het filiaal, want die waar ik steeds heen moest heb ik alleen maar gedonder gehad. Zeggen dat rekeningen geblokkeerd zijn, die alleen maar aangesproken konden worden als mijn moeder erbij was, terwijl achteraf ik gewoon geld daar vandaan had kunnen halen als ik wilde omdat ik zelf 19 ben en dus als verantwoordelijk genoeg wordt gezien. Personeel dat je als 12-jarige behandelt, terwijl je 17 bent... Niet luisteren. Naja kan nog wel even zo doorgaan, maar dat heeft geen zin. Zit nu lekker bij de Rabo en dat bevalt een stuk beter.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:37

Mist schreef:
2 rekeningen, mijn spaarrekening ook ! (wordt nog pisnijdig als ik daar aan terug denk !)

Dan geef ik je daar zeker helemaal gelijk in Nagelbijten / Gniffelen
Wat een actie zeg