1x wilde iets niet lukken met een gezamelijke rekening, even persoonlijk langs gegaan bij een filiaal en het was zo geregeld.
ben heel tevreden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

moest toen bij het consulaat voor 120euro eerst een paspoort halen (+ 2 vrije dagen, die zullen we maar niet rekenen) ondertussen kon ik niet aan mijn EIGEN GELD
geen rekeningen betalen etc. De dag dat ik uiteindelijk mijn geld op ging halen, en ook nog eens een uur mocht wachten, hebben ze weinig nieuwe klanten binnengehaald
daar heb ik wel voor gezorgd, achterlijke bank.
_Tara_ schreef:Dan ga ik een positief verhaal over de ABN vertellenInternet bankieren aanvragen ging bij mij heel snel. Heb ook al vaker problemen gehad met m'n pasjes enzo, deed ie 't ineens niet meer. Even langs geweest bij de bank en werd allemaal prima opgelost. Misschien dat de problemen bij mij nog moeten komen, maar tot nu toe ben ik nog niks tegen gekomen

Mist schreef:Hou aub op over de ABN ! wordt al misselijk als ik hun logo zie![]()
Ik had sinds mijn studententijd een rek bij hen. Op een gegeven moment moest ik een ander pasje activeren........terstond al mijn rekeningen geblokkeerd (spaar en betaal) omdat mijn handtekening van 15jr geleden niet meer overeenkwam met de handtekening die ik als 15jarige had gezet (gek he !)
Ik woonde destijds in Belgie en had een touristenkaart, ABN accepteerde alleen een paspoortmoest toen bij het consulaat voor 120euro eerst een paspoort halen (+ 2 vrije dagen, die zullen we maar niet rekenen) ondertussen kon ik niet aan mijn EIGEN GELD
geen rekeningen betalen etc. De dag dat ik uiteindelijk mijn geld op ging halen, en ook nog eens een uur mocht wachten, hebben ze weinig nieuwe klanten binnengehaald
daar heb ik wel voor gezorgd, achterlijke bank.
c_alsemgeest schreef:Tsja... maar stel er had een andergestaan met een nagemaakt paspoort en die zet jouw handtekening?
Natuurlijk is het rot als zoiets gebeurt... maar ik vind het wel prettig dat mijn bank zo secuur is met handtekeningen e.d.

Mist schreef:2 rekeningen, mijn spaarrekening ook ! (wordt nog pisnijdig als ik daar aan terug denk !)