Kristie schreef:Wij doen altijd lootjes, gedichtjes en kado'tjes met kerst met de hele familie. En ik heb altijd neef Willem.
Haha, doen jullie niet dat je niet diegene mag hebben die je vorig jaar had?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Wij doen altijd lootjes, gedichtjes en kado'tjes met kerst met de hele familie. En ik heb altijd neef Willem.

en bij mijn vriend heb ik zijn vader

IvysToeter schreef:ik krijg net toch ineens een briljant idee

Hoop dat 't m'n broertje is, daarvoor heb ik een leuk idee voor surprise en cadeau. ecyoj schreef:zn ronde plastice buis als huls?
en t topje van karton.

WildWings schreef:Is dat raar voor die leeftijd? Rond je 11de zit je in groep 8 / eerste middelbaar toch? Dat waren denk ik dingen die ik ook had gevraagd.. liever dat dan make up of barbies om maar wat te noemen
Draver, kan je niet iets gebruiken van zo'n grote ronde verzendkoker? Waar normaal gesproken bijv. posters in verzonden worden?
Ik weet nog niet wie ik heb, hoop dat we 't snel gemaield krijgen iigHoop dat 't m'n broertje is, daarvoor heb ik een leuk idee voor surprise en cadeau.

ecyoj schreef:leuk idee valeria
weet er iemand sites waar je leuke ideeen opkan doen
ikzat te denken aan snoep aangezien zede droppotaltijd leeg eet op stal (tegen onze ergenis in. maja)

Valeria schreef:ecyoj schreef:leuk idee valeria
weet er iemand sites waar je leuke ideeen opkan doen
ikzat te denken aan snoep aangezien zede droppotaltijd leeg eet op stal (tegen onze ergenis in. maja)
wat voor ideeen bedoel je precies? surprise ideen ofzo? of een idee dat de droppot altijd gevuld is