Heb in dat verzorgingshuis van de zomer ook gewerkt, dus volgens mij gaat het wel leuk worden. Ik moet nog ff kijken of ik ook in het dorp kan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb in dat verzorgingshuis van de zomer ook gewerkt, dus volgens mij gaat het wel leuk worden. Ik moet nog ff kijken of ik ook in het dorp kan.

Was geen succes dus 
. Dit jaar nemen we extra pleisters mee. Cassidy schreef:Op grond van je titel dacht ik aan iets heel anders...
hij heeft zich inmiddels ook omhoog gewerkt naar de man met de baard zoals wij em noemen
ik speel dit jaar 4 keer zelfs hihi
, en zorg er voor dat je op het dak niet uitglijd
(Gelukkig viel het niet op
)
Ik hoef gelukkig niet zo vroeg, kan ik ook nog een beetje verjaardag vieren. Ik moet er om half 10 naartoe. En ik heb er zin in!
Kikka schreef:Morgen mag ik! Zo vroeg naar bed, moet morgen half 7 in de schmink zitten, 9 uur in de bus, kwart voor 10 op de boot

Was weer supertof. Zo komen nog een paar zwarte pietjes eten. 

Het is een gezinnetje met een bakfiets, duhuh. Het eerste jaar dat ik ze tegen kwam sprong ik enthousiast in de bakfiets en heb ik ze heel veel pepernoten meegegeven. Het jaar erna kwam ik ze weer tegen en de kinderen waren helemaal enthousiast, hun piet was erweer
en ook dit jaar wist ik ze te vinden en mocht ik een stukje meerijden.

Das niet leuk als je moet pieten, straks glij je nog uit.