Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nu is dan weer wat minder dus denk wel dat dat daarmee te maken heeft..
Relaxed schreef:Bij heel veel mensen die ik trouwens ook dat ze zo'n draadje achter hun tanden hebben, maar dat heb ik ook nooit gehad.. Misschien waren ze dan wel beter blijven staan..
Menzis vergoedt ook wel orthodonthie bij 22+, maar ja, daar heb ik geen collectieve
Breitling schreef:wat maakt jou het uit wat iemand anders daar van denkt.
Als jij je irriteert aan je gebit gewoon doen! Hoe langer je wacht hoe moeilijker de stap en hoe groter de irritatie.
Mijn moeder is 54 en heeft onder ook scheve tanden, het is dat ze geen beugel kan nemen anders zou ze het doen!
En klant van mij een vrouw van een jaar of 35 heeft ook een beugel.
Het gaat om het eindresultaat toch!
Verder was ik meer benieuwd naar de ervaringen qua kosten, resultaat en hoe lang het duurde enz..
Relaxed schreef:Zoals bijvoorbeeld reacties uit de omgeving enz?
Breitling schreef:Relaxed schreef:Zoals bijvoorbeeld reacties uit de omgeving enz?
ik bedoel alleen maar te zeggen wat maken die reactie's uit je doet het toch voor jezelf.
Het was een goedbedoeld bericht maargoed..... succes ermee
Maar ik was er wel ff benieuwd naar
Relaxed schreef:Bij jou wordt het dan zeker vergoed ivm medische redenen? Ik had dat namelijk ook geprobeerd, maar ik heb er verder geen last van, dus dat ging niet lukken
Die plakkers, zijn die ook duurder dan?
Ik zie het wel, zorg nu iig wel dat de afwerking goed gaat (dus evt nachtbeugel op spalk..)
). Hij had eigenlijk al veel langer een beugel moeten hebben, vraag me niet wat voor prutser die tandarts was...
. Relaxed schreef:Mm mij werd juist geadviseerd om terug te gaan naar de oude omdat die mijn hele geschiedenis weet.. Op zich is ie ook wel goed, hij kan natuurlijk ook niet altijd voorspellen hoe tanden gaan doen..Ik zie het wel, zorg nu iig wel dat de afwerking goed gaat (dus evt nachtbeugel op spalk..)
Relaxed schreef:Mm mij werd juist geadviseerd om terug te gaan naar de oude omdat die mijn hele geschiedenis weet.. Op zich is ie ook wel goed, hij kan natuurlijk ook niet altijd voorspellen hoe tanden gaan doen..Ik zie het wel, zorg nu iig wel dat de afwerking goed gaat (dus evt nachtbeugel op spalk..)
Hij dacht echter toen dat ik de ruimte wel had in mijn mond.. Bij mijn zusje zijn toen wel kiezen getrokken, maar die had een veel smallere kaak dan ik
Relaxed schreef:behalve dat mijn tanden weer naar voren zijn gekomen heb ik verder nooit klachten over die man gehad.. Hij legde altijd alles duidelijk uit en had geen problemen met hem. Ook toen ik terug kwam gaf hij heel eerlijk toe dat hij niet had verwacht dat ze weer terug zouden komen en hij gaf ook toe dat er toen misschien toch wel kiezen uit hadden gemoetenHij dacht echter toen dat ik de ruimte wel had in mijn mond.. Bij mijn zusje zijn toen wel kiezen getrokken, maar die had een veel smallere kaak dan ik
Hij had het nu wel over dat spalkje wat er na deze eventuele behadeling achter gaat komen.. Dan zou het helemaal goed moeten blijven staan lijkt me?