Dat kl*te TNT post!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riri94

Re: Dat kl*te TNT post!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:21

Ik ga ook in het vervolg verzekerd verzenden.

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:23

jeetje! ik dacht dat ik de enige was
zo is er bij mij dus al 3 x wat zoekgeraakt(of gejat, dat kan dus blijkbaar ook) waaronder een splinternieuwe eurostar broek. nooit aangekomen Boos! en vaak enveloppen, van bijvoorbeeld bankafschriften die open zijn!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:24

ik ben de bokker uit belgie haha
nee de voorkant van de enveloppe zat zo een hele scheur in en was met twee stomme kleine plakbandjes weer terug dicht geplakt! en dan in een plastieke zakjes op met stickers van jah u ding is beschadigd! jah er zat gewoon niets meer in! ik boos gebeld maar kon niets doen omdat ik in belgie woon! :s
hoop dat ie alsnog terecht komt en jah ook ik sluit me hier bij aan!
KL*TE TNT
xxxxxx

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:24

moet je wel de aankoop nota bewaren
(been there thone that 2e hands zadel , waarde 400 euries
spoorloos van de aardbodem verdwenen .. retour gehad van de tnt geheel niks omdat het volgens hen wel was afgeleverd ..)

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 17:24

Jeetje Gera, dat is toch om van te janken!
Net zoals dat met die rouwbrief, wat voor idioten werken daar bij TNT. Die mensen moeten gescreend worden.

Haha, een brief sturen naar Undercover Nederland, is nog niet eens zo'n raar idee. Vooral niet gezien jullie verhalen. Ik stuur gewoon het hele topic op! Tong uitsteken

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:26

ja idd Tong uitsteken

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:26

Ja kunnen we best doen! Haha!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:27

ja heb dit met verjaardags kaarten sovaak gehad.
En voel me dan zo banketstaaf tegen over degen die m gestuurd heeft.

Ook open gescheurd..
maja
ze hebben t wel eens gezegd hier bij mij dat je beter geen geld op kan sturen want se maken t gewoon open!

>>>>en idd naar undercover sturen vind ik geen slecht idee!!!<<<<

Starr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:29

dan komt het mischien tussen de machine en dan gaat het kapot?
Laatst bijgewerkt door Starr_ op 29-10-08 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:29

Wie zet de brief op Tong uitsteken ?

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:31

Jeetje ik hoop dat mijn pakketje wel aankomt bij Linzzz. Ze heeft een briefje door de deur gekregen dat ze het pakketje bij de buren hebben afgeleverd, maar die buren die wonen door de weeks in België dus die zijn niet thuis. Maar haar moeder was gewoon thuis , dus ze hadden het gewoon bij haar huis kunnen afleveren.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:31

ik wacht ook op een pakketje.. Maar begin nu ook flink te hopen dat ik hem toch echt wel krijg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:38

Dat met de pakketjes komt door de privatisering van de post. De TNT besteed de pakketservice uit, helaas wel onder de naam TNT. Die mensen krijgen per bezorgd pakket betaald, vandaar dat er zovaak iets in de bosjes wordt geflikkerd o.i.d., echt schandalig. Bezoedelen ze de TNT naam ook nog.

Overigens niet dat dat nodig is, TNT is ook poedersuiker. Ik werk(te?) er als zaterdagpostbode. Heb ruim een maand terug mijn ontslag ingediend, krijg ik maar geen ontslagbrief opgestuurd. Dus ik bij mijn leidinggevende navragen per wanneer ik nou mag stoppen, zegt 'ie ohja, vergeten door te geven. Nou, dat wordt dus 1 december... Mooi niet dus zei ik, ik heb in september mijn ontslag ingediend en heb een opzegtermijn van een maand. Ze hebben daar al zoveel mensen tekort, dat ze me beter konden bedanken (heb altijd extra voor ze gewerkt, maar heb nu een baan dus dat gaat niet meer)... Maar nee hoor, in plaats daarvan laten ze me niet gaan. Maffe mensen.

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:45

vind het dan ook zo stom dat ze gewoon de lege enveloppe hebben verstuurd!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:05

Hier in de buurt iemand, die kreeg constant opengemaakte post binnen.
Op een gegeven moment waren ze het zat, toen hebben ze een brief naar hun eigen huisadres gestuurd, met de mededeling dat ze een mountainbike hadden gewonnen.
Die konden ze op een bepaalde datum op konden halen op een bepaalde plek.
Dat met de hoop dat degene die de post telkens openmaakte op die prijs afkwam. Duivel
En ze hadden raak, ze hebben diegene opgewacht en toen vrolijk de politie gebeld. Vork

Gotcha! Cool
Ik vond hem geniaal bedacht eerlijk gezegt. Haha!

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:07

Tjee, wat een streken zeg! daar zit je dan mooi mee..

Ik verwacht ook twee dingen, de eén zou vandaag eigenlijk moeten komen (niks gehad) en de ander verwacht ik al best lang..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:12

Lol, Moonfish. Haha!

Overigens moet ik wel zeggen dat de postbodes in mijn woonplaats niet zouden durven de post open te maken of iets te jatten. Zoiets kan wellicht gebeuren tijdens het sorteerproces daar nog voor. Of bij het bezorgen van de post door de postbezorgers (apart beroep dan de postbodes: de postbodes zetten de post op volgorde voor verschillende wijken en lopen er dan een paar, de rest gaat naar de bezorgers). Die verdienen echt geen hol en het verloop is dan ook erg groot. Kan me nog wel voorstellen dat die zoiets doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:12

De TNT is echt waardeloos, en dat zeg ik vooral als ex-werkneemster. Ik had destijds minstens 2 collega's die post openmaakten. Die ene maakte vooral rouwbrieven open om te kijken wie er dood was. Behoorlijk respectloos. De andere verdenk ik ervan wel eens geld uit enveloppen en dingen uit pakketjes gestolen te hebben.
Ook had ik veel collega's die minder belangrijke dingen gewoon niet goed deden. Pakketjes bij de voordeur leggen, post niet helemaal door de brievenbus gooien, post een dag later bezorgen omdat er verkeerd was ingegooid en je dus 2 huizen terug moest lopen Slapen
Vind ik dus echt niet kunnen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:17

Tsja...breek me de bek niet open. Hier ook ervaring met het leeghalen van een verjaardagskaart. Wat zeggen ze dan: ja u moet geen geld via de post versturen. Nee ok, is zeker wat voor te zeggen en ook wel dom als je dat doet, maar is wel erg dat het personeel niet te vertrouwen is.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:49

Undercover in Nederland zal er misschien niet veel aan doen, maar een programma als Kassa of Radar ofzo zal er toch mogelijk wel werk van maken? Ik zou zeggen, laten we gewoon samen schrijven. Ik dan wel voor de DPD, maar goed, die huren dus schijnbaar ook gewoon bedrijven in om voor hen pakketjes te bezorgen. Ik ben het zat na drie keer een pakketje uit Duitsland niet bezorgd te hebben gekregen. Het allerergste is dat ik in Duitsland heb aangekaart dat ik het pakket niet heb ontvangen dat op 24 september geleverd had moeten zijn, maar aangezien het de derde keer is dat iets niet bij mij wordt geleverd door DPD dat ik bij hen had besteld, bestempelen ze mij nu als 'frauduleus'. Dat vind ik nog wel het allerergste. En dan kan je zeggen, bestel daar dan niets meer, maar na mijn verhuizing (en dus de overstap naar een andere bezorger van de DPD, hoopte en verwachtte ik), besloot ik de gok nog eenmaal te wagen. In een nieuwbouwwijk van een stad zou het toch wel goed geregeld zijn met de pakketdienst, dacht ik. Nou niet dus, 330 euro through the drain en het Duitse bedrijf weigert als opdrachtgever van de zending een claim in te dienen, want volgens hen ligt het aan mij. Voor mij doet de DPD niets als geadresseerde Verdrietig dus heel fijn weer, DPD

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:26

Je kan altijd een mail naar Alberto sturen. Wie niet waagt wie niet wint.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:31

Joke20, ik denk dat er niet zoveel ''undercover'' te doen valt voor dat programma.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:54

Dat zou kunnen, dat weet ik niet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:03

moonfish13 schreef:
Joke20, ik denk dat er niet zoveel ''undercover'' te doen valt voor dat programma.

juist wel, hij kan vast wel daar binnen komen en gaan filmen!
mijn moeder haar post was vorige week van boven naar beneden helemaal opengeknipt Scheve mond
der had gewoon iemand lopen snuffelen.
zal ik anders mailen naar undercover in nederland?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:10

ik ben nu al meer dan een jaar aan het wachten op laarzen
betaald, volgens verkoper verzonden en volgens t&t code afgeleverd
wss gewoon aan de deur eruit gegooid, ik woon in appartementen complex, lekker handig dus
in dit geval is ts zo netje som het geld terug te storten, ik kon er dus naar fluiten