Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:Wanneer krijg je geld terug en wanneer moet je betalen/opleggen?
Is er iemand die dat even in 1,2,3 wilt uitleggen? Ben pas samenwonend en het is nieuw voor me maar dan weet ik aan wat ik me kan verwachten
Uthrick schreef:Ik zit juist met smacht op die van mij te wachten. Ik woon sinds mei in dit appartement maar ze hadden mij verkeerd ingeschaald. Namelijk als een 3 persoonshuishouden maar ik woon hier toch echt alleen( nou ja, soms is mijn vriend hier ook maar nooit langer dan 2 dagen achter elkaar.)
Ik betaal nu 96,- euro per maand en voor een 1 persoonshuishouden zou dat 45,- moeten zijn. Om 1 of andere reden krijgen ze dat niet veranderd, dus krijg ik straks een klap geld terug!![]()
Armaris schreef:Maar wij hebben nog niets moeten betalen, geen voorschot niets!
Wel bedankt voor je uitleg Ylana, is duidelijk zo
bromfiets schreef:Hier hetzelfde verhaal, alleen betaal ik 360 euro per maand omdat de vorige bewoner een wietplantage in de gangkast had... En ook dat kunnen ze schijnbaar niet veranderen
Ylana schreef:Armaris schreef:Maar wij hebben nog niets moeten betalen, geen voorschot niets!
Wel bedankt voor je uitleg Ylana, is duidelijk zo
O, wacht. Jij woont in België. Is het daar anders...?
Ylana schreef:@RedPassion, maar het lijkt me dat je maand bedrag ook omhoog gegaan is, of niet?
RedPassion schreef:Bedoel je niet omhoog laten schroeven Cayenne? Want dat wil ik wel, liever maandelijks een paar tientjes meer betalen dan die hele smak geld in januari.
RedPassion schreef:Ja, rechtstreeks bij de energiebedrijven denk ik? Maar ik betaal dus via mijn huisbaas, incl. de huur. Ik wil hem echter wel voorstellen om het maandbedrag te verhogen.