Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:bah sterkte...
Heb een keer precies t zelfde gehad.. ook over een motorkap heen en mn onderbeen op 2 plaatsen gebroken
Toen waren er ook nog van die k*thangjongeren die mn telefoon hebben gestolenwas wschijnlijk uit mn zak gevlogen.. politie is later nog gaan zoeken maar die was foetsie
.
lovelygirly schreef:He bah, Dat is echt balen zeg!
Heel veel sterkte.![]()
Hoe voel je je nu?
( Zo zie je maar weer dat scooters vaak over het hoofd gezien worden of dat sommige niet logisch nadenken.)
( Ik scheer nou niet iedereen over 1 kam hoor. En scooterrijders kunnen ook gevaarlijk doen.)
Ik had eergister nog.Maakt een vrouw ook een domme keuze.
Eenmaal als je na een stoplicht afslaat heb je in doetinchem 2 wegen. 1 voor rechtdoor en de andere om af te slaan.
Die vrouw reed op de weg om af te slaan en ik netjes op de weg om rechtdoor te gaan.
Dus dan is het vrij logisch dat ik er langs ga. Maar wat doet die vrouw. Op het laatste moment nog even naar mijn deel gaan. (Zonder knippenlicht aan te doen.Die had ik namelijk niet gezien en plus dat mag ook niet eens meer. Zomaar naar de andere stoplicht gaan.)
Dus daar zat ik ook bijna tegen aan. scheelde ook niet veel.
ik heb een zundapp met een losse uitlaat (herrie dus) die je echt niet over het hoofd zien hahaha Zonnebloem schreef:Vriend van me heeft precies hetzelfde gedaan en daarbij ook beide polsen gebroken.magriet schreef:wow zonnebloem hoe heb je dat gehad. mag via PB
Voorover van je paard afkukelen en de klap met je handen opvangen
samen met mijn vriend. we hadden beiden niks alleen we kwamen vol in een doornstruik terecht dus wel een paar sneetjes hier en daar. Nadine_ schreef:sow dat is niet niks zeg, ik ben gister ook van de scooter gevallensamen met mijn vriend. we hadden beiden niks alleen we kwamen vol in een doornstruik terecht dus wel een paar sneetjes hier en daar.
ik mis ze nu al
gewoon ge gedachten dat ik ze lang niet ga zien
PinkyBubble schreef:Zo bedoelde ik het ook niet hoor.@Katja, sja das banketstaaf, maa rik voel mij niet zieliger dan iemand die 2 polsen gebroken heeft hoor, dus
Katja schreef:PinkyBubble schreef:Zo bedoelde ik het ook niet hoor.@Katja, sja das banketstaaf, maa rik voel mij niet zieliger dan iemand die 2 polsen gebroken heeft hoor, dus
Zit zelf ook in het gips met mijn been en voelde mezelf van de week heel zielig maar toen ik aan die gebroken polsen dacht relativeerde het weer even.
Katja schreef:Logisch dat je je ellendig voelt het valt ook allemaal niet mee.
Ik ben van het paard gestuiterd en ongelukkig terecht gekomen.

Katja schreef:Ik heb tot gisteren tot aan mijn knie in het gips gezeten en heb nu een spalk tot aan mijn knie. Idee is hetzelfde mag niks en kan alleen met krukken lopen en heb veel pijn.
Bij mij is er niets gebroken als het goed is mijn zijn mijn enkelbanden zwaar beschadigd.
Heb je wel goede pijnstillers?
Katja schreef:Poeh, op Ibuprofen trok ik het echt niet. Ging de eerste dagen ook van m'n stokje als ik naar de wc moest.
Overleg anders even met je arts of hij niet iets beters heeft.
Als je pijnstillers gaat slikken probeer dan braaf 3x per dag te slikken zodat je op een bepaald niveau blijft zitten dan heb je de minste pijn.