Cadeau vriendin (backpacken)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Cadeau vriendin (backpacken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 09:28

Maar ze neemt geen laptop mee Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:29

Corelli schreef:
Cathalijne: Leuk idee! Bedankt!
Talida: Ze neemt geen laptop mee Knipoog
Goof: Drop lust ze niet Clown Lastige vriendin he! Tong uitsteken

heeft ze ook niet nodig, plenty of internetcafe's daar! Je koopt dus plek op een server, niet een losse geheugenkaart.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 09:30

O okee, nou snap ik het Blond

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:33

en dan is dus ook een USSB stick handig, in ene internetcafe *LOL*

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:34

Inderdaad!
Ik probeer die site te openen die ik in gedachte had maar lukt niet http://www.waarbenjenu.nl
mark zn nichtje zit nu aan de andere kant, erg leuk iedere keer een verslagje en foto's

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:39

@Talida: dat komt omdat het moet zijn http://www.waarbenjij.nu Lachen
Goede tips zijn er gegeven, inderdaad is op heel veel plekken wel een internetcafé te vinden of staat er een 'openbare' pc bij het dorpswinkeltje. Zelf laptop meenemen is dus niet nodig om digitaal contact te houden met het thuisfront. Die spork is ook erg leuk *LOL*

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:22

Ik zou USB zeker waarderen, echt superhandy.. klein maar je kan er van alles op zetten (foto's, documenten e.d )
Zo was de camera tijdens mijn vakantie gestolen maar gelukkig hadden we een USB waar de helft van fotos er al op stonden. (lees 500 fotos en dat zet je niet zo even op internet)

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:46

http://www.reisdagboek.net. Deze site heb je ook. Idd een paar foto's in een boekje. Lonely planet heb ik zelf héél veel gebruikt. Klein ehbo of naaisetje is ook een idee. Heeft ze al een flightbag (een soort grote nylon plunjezak) voor om haar rugzak? Is anders ook een echte aanrader!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:58

Iemand die ik ken die op reis ging had van haar vriendinnen een bedrukte kussensloop gekregen, was ook wel een leuk idee! Soms is het beddengoed zo vies dat je blij bent met je eigen sloopje, en anders ie het ook gewoon leuk om te gebruiken Lachen Wat misschien ook kan is een lakenzak bij de Xenos kopen en kijken of je die ergens kan laten bedrukken. Is wel hetzelfde idee als van die kussensloop Knipoog
Verder denk ik idd dat een klein boekje waar iedereen wat in heeft geschreven voor haar ook leuk is. Kan jij eventueel zelf aanvullen met wat foto'tjes en teksten die op jullie slaan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:27

Ik kreeg van mijn vriendinnen ook zo'n kussensloop mee naar Australië. Bleken ze daar een totaal afwijkende kussenmaat te hebben (de Australische standaard is langer en smaller dan de Nederlandse), dat schoot dus niet op. No Cheer

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:14

Of Lonely Planet o.i.d als ze het nog niet heeft. (een medebackpacker had 2 lonelyplanets mee en nog 1 reisgids *echt heel handig eigenlijk kon je beetje vergelijken* gelukkig had hij er 2 want ik heb ook per ongeluk onze LP in bulgarije laten liggen en konden we een LP van hem overkopen Haha! )

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:25

Toen de broer van mijn vriend samen met zijn vriendin (die ook net jarig was voordat ze weg gingen) voor drie maanden naar Australie ging hebben we een leuke grote kaart gekocht en daarin een enveloppe met een leuk "startkapitaal" aan Australische dollars voor de eerste dagen geplakt. Dit vonden ze erg leuk want daar hadden ze zelf nog niet aan gedacht. Misschien een idee?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:26

Wat dacht je van een reiszaklamp, die zijn erg zuinig en super handig om bij te hebben. Ook te koop bij Bever en andere outdoorwinkels.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:32

Lakenzak hebben we idd toen aan mn zwager meegegeven die ging voor een jaar naar Gambia, was hij erg blij mee. Om te bedrukken oid (bv met een edding allemaal teksten) vind ik helemaal leuk verzonnen!