Ik denk dat ik er echt iets over kan zeggen, pas dan als ik het meemaak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

C_arola schreef:A_lette schreef:Ik kan wel heel hard zeggen 'dan ga ik de wereld rondreizen' maar ik denk dat ik vooral in die maand mijn familie ga vermaken, dingen ga doen met vrienden en dingen rechtzetten met bepaalde mensen. Natuurlijk heb ik nog genoeg dingen die ik in mijn leven wil doen/zien, maar mijn familie en vrienden zijn wel zo belangrijk voor mij dat ik niet zeg van 'ik ga naar weetikveelwaar om daar mijn 'oude' dag te slijten.
(en toegeven, ik ga ook heel veel huilen en zeggen dat het niet eerlijk is)
-edit- En vooral laten merken aan iedereen in mijn omgeving die ik mag/liefheb/waar ik van houd: vooral dat laten merken en zeggen
Ik citeer dit even omdat veel mensen dit schrijven.
Dit kun je nu ook elke dag doen
) wel merken, maar ik zal het niet snel zeggen. En ik denk dat, als je weet dat je dood gaat, je omgeving toch echt wilt laten weten dat je van ze houd/hebt gehouden

Waarschijnlijk hetzelfde als wat ik nu doe en in de planning heb staan. Het zou alleen het tijdschema flínk door de war schoppen. 
Less schreef:Ik zou het tegen niemand zeggen, ook niet mensen die heel dicht bij me staan.
opala schreef:Less schreef:Ik zou het tegen niemand zeggen, ook niet mensen die heel dicht bij me staan.
Mag ik zo vrij zijn te vragen of je daar een reden voor hebt?
. Er zit wel wat in hoor, zo voorkom je dat je "anders" behandeld gaat worden. C_arola schreef:Waarom doe je nu niet de dingen die je nu opnoemt wat je in een maand tijd wilt gaan doen? Wat als je onverwacht sterft en je de laatste minuut afvraagt waarom je in je leven niet hebt gedaan wat je altijd wou doen...
Ben je het écht van plan of blijft het bij dromen?
Snader schreef:C_arola schreef:Waarom doe je nu niet de dingen die je nu opnoemt wat je in een maand tijd wilt gaan doen? Wat als je onverwacht sterft en je de laatste minuut afvraagt waarom je in je leven niet hebt gedaan wat je altijd wou doen...
Precies en dan heb ik nog iets om je af te vragen. Wat nu als je niet onverwacht sterft, verwacht je dan iets aan je dromen te doen voor je in het bejaardentehuis zit?Ben je het écht van plan of blijft het bij dromen?
Veel mensen hebben het over 'later', maar van uitstel komt over het algemeen afstel...
Je hebt gewoonweg verplichtingen
en door die verplichtingen kan je niet altijd maar doen wat je wil doen
je hebt verantwoordelijkheden, en door die verantwoordelijkheden kan je gewoon niet altijd doen wat je wil doen