Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en nu mijn laatste jaar (hopelijk). En dit jaar in deeltijd maatschappijleer erbij gaan doen en al aan het snuffelen in de brochures voor meer
Citaat:-SPH
-Bewegingsagogie en Psychomotorische Therapie
-ALO
-HBO-V
india schreef:ik heb het niet gedaan en heb daar eeuwig spijt van........
(ben nu 42)
doen hoor!

Cyruss_ schreef:Tja waarom niet? Misschien krijg je later spijt. Ik zelf heb eerst MBO gedaan. En gelijk door gegaan naar het HBO, nu moet ik wel zeggen dat ik de oudste van de klas ben.. En daar irriteer ik me zo nu en dan gigantisch aan (een verschil van 3 jaar, ik ben 20). Hopelijk word dat bij jou anders. Ik kan namelijk aan mijn klasgenoten erg merken dat ze 'kinderlijker' zijn, maar goed je zit er natuurlijk voor jezelf. Gewoon doen dus!
eempiej schreef:Ik heb klasgenoten die die leeftijd hebben. Sommige daarvan konden zich niet zo goed aanpassen bij de groep van 17/18/19 jarige en zijn daarom gestopt. Anderen hebben zich een beetje aangepast en doen gezellig mee in de klas. Ik denk dat je zelf kan beoordelen hoe jij daarin bent. Ik denk dat het mogelijk is! Je hebt nog geen kinderen oid. Je woont nog niet zelfstandig. Overigens heb ik nog klasgenoten die samen wonen en die ook geen problemen hebben dit met hun studie te combineren.
. Thats_Me schreef:Leeftijd is maar een getal. Als jij die studie wilt doen dan moet je het gewoon doen!! Of je nu 16 - 20 -25 - 30 of zelfs nog ouder bent. Je bent nooit te oud om te leren.

Marieke_K schreef:Gewoon doen. Ik heb nu een eerste jaar student van 30 in mijn klas zitten![]()
De leeftijd bij onze eerste jaars loopt uit een van 16 tot 26 (en dan de 30 jarige als uitschieter).

, maar zit nu gelukkig al over de helft! het gaat sneller dan je denkt!
Ik ben met 21 jaar de oudste uit mijn klas, op zich niet erg ik kan goed met de andere studenten overweg. Alleen qua ontwikkeling is het een beetje anders.