overeenkomsten of verschillend?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: overeenkomsten of verschillend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:43

precies tzelfde hier, hij wilt heel graag in de molenbouw gaan werken.. hij weet al helemaal precies hoe en wat en wanneer.. gelukkig hoef ik nooit mee ofzo Tong uitsteken
Wat toevallig, ik heb er idd ook respect voor dat hij zich er zo voor inzet en er ook echt in wil gaan werken.. maar af en toe denk ik jaa nu weet ik het wel.. Tong uitsteken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 13:48

Ik ben overigens wel blij om te horen dat ook relaties met enorme verschillen toch kunnen slagen Lachen We hebben het er laatst nog es over gehad, na de fight over het bezoeken van de vriend op zondag morgen, of we misschien niet toch te veel verschillen, maar we moeten denk ik gewoon een betere weg vinden om er mee om te gaan, compromissen sluiten enzo..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:49

Ik denk dat iedereen wel verschillen en overeenkomsten heeft. Het is maar net hoe je daarmee omgaat in een relatie. Mijn vriend houdt van motors, computerspelletjes en voetbal, ik hou van lezen en bij mijn paard zijn. En hoewel wij onze hobbys niet delen vinden we het wel belangrijk om een beetje interesse te tonen in elkaars hobby. Als ik terugkom van het rijden vraagt hij hoe het ging of hij gaat af en toe mee naar mijn paard. En als hij van het voetballen terugkomt luister ik even naar hoe de wedstrijd was of ik ga een stukje mee achterop de motor omdat ik weet dat hij dit heel erg leuk vind. Verder praat hij heel erg over zijn gedachtes en gevoelens terwijl ik dat wat minder heb. Mijn gedachtes zijn soms nogal ingewikkeld en dan heb ik gewoon geen zin om dit helemaal aan hem uit te leggen. Dit was in het begin nog wel eens moeilijk, maar nu weet hij dat ik er zelf wel mee kom als ik iets kwijt wil. We houden wel allebei van gezelligheid, familie, dieren, lekker eten, bioscoopje, filmpje kijken of een avondje samen iets doen en we hebben dezelfde smaak (kleding, inrichting enz)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:50

dat klinkt als de perfecte relatie, zo'n vriend wil ik ook wel Haha!

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:53

Mijn vriend en ik verschillen op sommige punten heel erg, maar hebben ook veel dezelfde interesses. We hebben ieder onze eigen dingen waar we mee bezig (kunnen) zijn, maar hebben ook dingen waarmee we samen gezellig bezig kunnen zijn. Ik denk dat ik op een gegeven ogenblik gek zou worden als je echt alles samen leuk vindt. Dan ben je altijd maar bij elkaar en heb je ook niet de mogelijkheid om jezelf verder te kunnen ontplooien zonder je vriend.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:54

Mijn ouders zijn al meer dan 20 jaar samen en 2 heel verschillende mensen... het levende bewijs ! Tong uitsteken

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:57

Ja, dat is helemaal waar. Ik zou het geloof ik ook helemaal niet leuk vinden als vriendje 5x in de week aan de bakrand zou hangen als ik aan het paardrijden was. Ik vind het ook fijn om na het rijden even met de meiden te kletsen en wat te drinken in de kantine. En dan is het ook weer fijn om thuis te komen waar vriendje dan zit te wachten. En andersom ook. Ik ga af en toe mee naar het voetballen en dat is dan wel gezellig, maar het is voor hem natuurlijk veel leuker om samen met zijn vrienden te gaan, die ook echt verstand hebben van voetbal en die zich ook echt druk kunnen maken om een gemist bal. Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 13:58

ja ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn vriend continu met me mee naar de sportschool zou gaan Clown maar het lijkt hem dus wel super als ik net zo'n zeilfreak zou zijn als hij is, en dat botst dus nogal

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:27

Maar kun je dan niet af en toe een keer meegaan? Dat doe ik met het motorrijden van mijn vriend ook. Ik weet dat hij er stiekem van droomt dat ik lessen ga nemen en een motor koop zodat we samen kunnen touren. Dat zie ik dus echt niet zitten. Maar ik ga wel af en toe een keertje mee achterop omdat ik weet dat hij dat zo leuk vindt/

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 14:30

Ik ben 1x meegeweest toen we de boot van zn stiefpa met zn stiefpa van zwolle naar lelystad voeren, had afgelopen weekend ook wel meegewild, maar zit met pfeiffer thuis en leek me niet zo'n goed plan Knipoog verder heeftie zelf alleen maar een 1 persoons bootje waar je echt niet met zn 2en op kunt, dus meegaan zou betekenen de hele dag langs de kant staan (wat ook niet echt mogelijk is waar zn boot ligt) Knipoog
En onderdelen kopen voor zn boot... tja ik weet niet wat ik daar mee moet