Marjoow schreef:Dat er een heleboel mensen zijn, die alleen aan zichzelf denken. Terwijl het bij de Bikers heel anders ligt. Als jij je kind mishandelt, dan moeten die Bikers dat niet hebben, en lossen dat op een volwassen manier op, door naar de rechter te stappen.
Ken je dat jongetje nog? Die was gehandicapt en jarenlang mishandelt en misbruikt door de oppas. De hele BACA stond daarbij. Verder alleen de familie hoor, niemand anders die het iets interesseerde.
Ik vind dit stukje een beetje mmm kortzichtig, iedereen over één kam scheren?
Als iemand zijn kind mishandeld moet ik (en ik denk nog 99% van de bevolking) dat niet hebben, en daar hoef ik geen biker voor te zijn. Als ik weet dat iemand zijn kind mishandeld dan geef ik dat door aan de politie (en met mij nog 80% van de bevolking)
Het incident met dat jongetje dat is mishandelt door zijn oppas ken ik niet, maar als ik het zou weten dan zou me dat zeker raken, en nee ik zou er niet bij gaan staan (is voor mij meer een geval van 'appies kijken') maar ik zou er wel aan denken, en er over praten met vrienden, dat soort dingen zijn gewoon heel erg, en dat vinden heel veel mensen erg, daar hoef je niet perse een biker voor te zijn.
Aan de andere kant als alle bikers 'zo goed zijn' waarom denken dan veel mensen negatief over de biker, of associeren bikers met een negatief beeld?
Dat kan ik van de meeste ambtenaartjes niet zeggen, helaas.
!
, maar meestal ontspanden die na een minuut of 5 wel weer als ze zagen dat wij onder al die leren jackies hele keurige mensen waren
! Een echte motor start je door hem aan te trappen en niet door met je vinger op een knopje te drukken
. En nog zou er van z´n lang-zal-ze-leven bij mij nooit een Jap in de garage komen te staan
. Maar hé, zo heeft een ieder van ons zijn (stomme) vooroordelen en rare gedachtenkronkels,
-
)
) zul je altijd hebben, maar wij hadden de indruk dat er toch wat meer rekening gehouden werd met paarden op de weg