Hoe vaak was jij je knuffels?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: Hoe vaak was jij je knuffels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:55

De knuffels van mijn zoons gaan iedere week in de was. Zo blijven ze lekker fris en schoon. Ik heb wel reserve-koe, -varken en konijn voor de jongens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:01

Als die van mij vroeger schoon moesten nam ik ze gewoon mee in bad Sigaar lekker zepen met shampoo enzo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:02

mijn moeder heeft 1x mn knuff in de was gedaan dat weet ik nog zoo goed. was 7 ofzo.. hing ie aan zn oortjes aan de waslijn Bloos! Hamer compleet over de rooie was ik ROFL
of ze wel wist hoe pijn dat deed die knijpertjes aan zn oortjes en hij rook helemaal niet lekker meer en voelde heel anders aan. na dat drama is ie nooit meer in de was gegaan Huilen van het lachen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 16:03

Unwritten schreef:
Als die van mij vroeger schoon moesten nam ik ze gewoon mee in bad Sigaar lekker zepen met shampoo enzo Clown

hahaha Tong uitsteken ook een oplossing Tong uitsteken

ik vond het nooit erg... wou juist dat mn knuf ook schoon was als we samen naar bed gingen? Tong uitsteken haha

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:18

De knuffels van Sarah gaan 2x in de week in de was. Ze stopt altijd een pootje in haar mond en zuigt daar dan op. Dat gaat gigantisch stinken na een paar dagen.