Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:VWO 5. Ben ik ook op gesneuveld. toen ik 5 opnieuw heb gedaan en alles goed bij had gehouden was 6 op zich niet zo moeilijk meer.
Maar wat ik wel typisch vond is dat ze aan het begin van het schooljaar ALTIJD zeiden... "DIT!!! is het moeilijkste jaar" ...
Op een gegeven moment geloofde je het gewoon niet meer
Maar ben vanaf de 3e ook steeds met mn hakken over de sloot gegaan, vooral omdat ik geen reet deed.
Nu zit ik in 5 en 6 vwo tegelijk dus hopelijk heb ik alsnog even snel mijn diploma. Vind het tot nu toe eigenlijk nog niet moeilijker dan de 5e, maar komt misschien ook omdat we nu nog bezig zijn met stof uit de 5e. Sta ook alleen maar voldoendes, dat heb ik echt nog nooit gehad.

Annemarie_ schreef:Ik zit nu in de 5e (vwo) en nu is het nog wel te doen. Maar ik wordt echt bang als ik die reacties hierboven lees haha
Maargoed, tot nu toe haal ik alleen nog maar hoge cijfers, misschien is dat ook wel handig dan kan ik dat nog als compensatie voor de rest v.h. jaar gebruiken.
Nouks schreef:xMariekee schreef:Ik vind het juist niet zoveel, maar wel moeilijk..
Maar ik doe ook met wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en al die oliebol
EM en CM is volgens mij wel meer maar minder ingewikkeld enzo
Ligt er maar net aan wat je ligt. Niks moeilijker of makkelijker.
Jorine_Falco schreef:2 Havo/Atheneum. Sorry maar pfffffffffffffffffffffffft.
.
Sommige dingen zijn moeilijk, je krijgt nu wel soms opeens 3 nieuwe dingen tegelijk
Maarja, opzich lukt het wel heur
petsboem schreef:Jorine_Falco schreef:2 Havo/Atheneum. Sorry maar pfffffffffffffffffffffffft.
Dan wens ik je véél sterkte voor de komende jaren...
petsboem schreef:Jorine_Falco schreef:2 Havo/Atheneum. Sorry maar pfffffffffffffffffffffffft.
Dan wens ik je véél sterkte voor de komende jaren...
maarja toen deed ik er nog m'n best voor