) niet tegen kunnen schijnbaar.... Maar dwaal beetje af van 't oorspronkelijke onderwerp
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) niet tegen kunnen schijnbaar.... Maar dwaal beetje af van 't oorspronkelijke onderwerp
neverstop schreef:Maar blijkt, dat ik hoe moet ik 't zeggen, vrij "sterk" ben waar sommige (vooral vrouwen) niet tegen kunnen schijnbaar.... Maar dwaal beetje af van 't oorspronkelijke onderwerp
haha 
Citaat:Sja naar de TS.. Zingen kan je misschien niet goed (maar iedereen kan het) .. maar het zingen kan ook staan voor spreken, huilen, de wens het te kunnen. Misschien kan je wel heel erg veel gevoel kwijt in het luisteren naar muziek?
Citaat:Ik zit ook maar gewoon achter mijn PC maar ik denk dat je het denken schrijven en wat je te persoonlijk is ook echt voor jezelf moet houden ... maar je tekeningen en ideëm wel zou kunnen delen meid.. Je bent enorm creatief, met een erg rijke fantasie.. ga na zo veel dromen er in het echte leven wat mee doen !!!!
En misschien klopt het ook wel. 
Is misschien wel een oplossing voor je nare dromen waar je nu geen controle over hebt. Lucide dromen zijn echt ZOOO gaaf
Kan misschien wel interessant zijn. Chantal___ schreef:@ fiffil: Bedenk met net dat je ook misschien eens een 'foto'reading kan doen met een van je tekening... je hoeft ze dan ook niet per se te laten zien, je kan hem evt. ook in een envelop doen.. alleen weet ik niet of het kan met een tekening, maar het lijkt me wel...... teminste als je een goede paranormaal begaafde hebt gevonden....
want door haar tekening stroomt er energie in de tekening.. *ohjee klinkt beetje zweverig 
kunt goed tekenen
dat neemt je niemand af
.. nou moet ik zeggen dat ik snel bang ben! En ik bedoel het niet qua opsturen.. maar naar zo een persoon gaan en dat meenemen in een envelop als je de tekening te persoonlijk oid vind.. als ze heel groot zijn kan je ook zo een kartonnen a3 vel overheen doen...... 
hahaha
)

Had bijv zo kunnen zijn, Gelukkig(!) dat 't niet zo is 
haha t was me inderdaad even ontschoten...
ik vertikte het al om die film met minder dan 8 medekijkers te zien en ze zaten alle 8 te lachen e.d. en ik zat onder een dekentje met een kussentje en me mp3 speler voor de enge stukken 
haha Saw klikte ik al weg bij het menu want daar heb ik ook al 3 nachetn wakker van gelegen (jaja echt van het menu van saw
) En je hebt altijd paranormaalbeursen.. zal eens de site opzoeken, dan kan je en naar meerdere gaan en kans dat het bij je in de buurt zit.. je kan ook altijd op marktplaats even kijken... ik weet niet waar je in de buurt woont.... ? maar misschien wel bij mij ergens in de buurt zodat mijn kennis of iemand anders (een soort van vage kennis die ik alleen van readings ken) het misschien wel kan proberen...
ben net even gauw achter mijn papa aangeslopen... voelde me na de tekening ineens erg eenzaam beneden
( @ fiffill: niet banketstaaf bedoeld maar je hebt me echt bang gemaakt van de tekening.. ik blijf zoiets voor me zien........ haha & ik heb ook een levendige fantasie dus ik ga er dingen bij bedenken, waarschijnlijk ben ik daardoor zo gauw bang.. hihi
)
vaderlief is op stap met z'n 'vriendin'... (heb wel m'n hond Dixie bij me liggen
) 
(Amstelveen om precies te zijn). En misschien weet ik ook wel iemand die ook wel een beetje in die sferen zit.
Mijn fantasie is ook erg levendig zoals je merkt, maar voor mij zijn dit soort dingen "vertrouwd". Chantal___ schreef:Tja, ik heb ook een 'waak'hond.. voel me wel veiliger... maar het waak zit niet voor niets tussen haakjes.. als we een inbreker hebben zegt ie: Gezellig! Melk of suiker in de koffie? P.s. kun je me misschien even onder mijn kin kriebelen.....

Riant schreef:Het is wel zo dat je droomt over dingen die je mee hebt gemaakt somt heel erg sterk uitvergroot. Je droomt ook behoeftes verlangens en emoties.
Riant schreef:Het laatste stuk dat je schrijft is me vrij helder.. Vrijheid (paard heuvels mooie dag alles lukt) .. daarbij de angst dat te verliezen .. en het vallen (valdromen zijn veel voorkomend) .. de gevangenschap en opdrachten die je beperken of pijn doen ... zijn denk ik het verlies van de vrijdom..
Riant schreef:Blijf dromen! Misschien kan je leren om je dromen te bewerken en leer je er weer van.
ik kan ook best wat hebben ik ga alleen teveel nadenken..
Okay ik woon ook in omg. amsterdam! Om precies te zijn in zwanenburg, tussen haarlem en amsterdam in! Der zit een goede paragnost bij ons in het dorp heb ik gehoord... en de zus van mijn opa woont in amsterdam geloof ik, die is heeeeel goed.. die staat ook op de paranormaal beursen.. en zeker betrouwbaar...
Maar wat dromen jullie dan eigenlijk, als ik vragen mag?

Heeft die persoon een site o.i.d? 

en anders zwanenburg is vanuit amstelveen ook maar 15/20 minuutjes.. die uit zwanenburg schijnt ook echt goed te zijn, maar daar ben ik zelf nooit geweest! Mensen die ik goed ken wel! En dat klopte ook allemaal precies!
)