Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neverstop schreef:Maar blijkt, dat ik hoe moet ik 't zeggen, vrij "sterk" ben waar sommige (vooral vrouwen) niet tegen kunnen schijnbaar.... Maar dwaal beetje af van 't oorspronkelijke onderwerp
Citaat:Sja naar de TS.. Zingen kan je misschien niet goed (maar iedereen kan het) .. maar het zingen kan ook staan voor spreken, huilen, de wens het te kunnen. Misschien kan je wel heel erg veel gevoel kwijt in het luisteren naar muziek?
Citaat:Ik zit ook maar gewoon achter mijn PC maar ik denk dat je het denken schrijven en wat je te persoonlijk is ook echt voor jezelf moet houden ... maar je tekeningen en ideëm wel zou kunnen delen meid.. Je bent enorm creatief, met een erg rijke fantasie.. ga na zo veel dromen er in het echte leven wat mee doen !!!!
Chantal___ schreef:@ fiffil: Bedenk met net dat je ook misschien eens een 'foto'reading kan doen met een van je tekening... je hoeft ze dan ook niet per se te laten zien, je kan hem evt. ook in een envelop doen.. alleen weet ik niet of het kan met een tekening, maar het lijkt me wel...... teminste als je een goede paranormaal begaafde hebt gevonden....
Chantal___ schreef:Tja, ik heb ook een 'waak'hond.. voel me wel veiliger... maar het waak zit niet voor niets tussen haakjes.. als we een inbreker hebben zegt ie: Gezellig! Melk of suiker in de koffie? P.s. kun je me misschien even onder mijn kin kriebelen.....
Riant schreef:Het is wel zo dat je droomt over dingen die je mee hebt gemaakt somt heel erg sterk uitvergroot. Je droomt ook behoeftes verlangens en emoties.
Riant schreef:Het laatste stuk dat je schrijft is me vrij helder.. Vrijheid (paard heuvels mooie dag alles lukt) .. daarbij de angst dat te verliezen .. en het vallen (valdromen zijn veel voorkomend) .. de gevangenschap en opdrachten die je beperken of pijn doen ... zijn denk ik het verlies van de vrijdom..
Riant schreef:Blijf dromen! Misschien kan je leren om je dromen te bewerken en leer je er weer van.