hebben we volgens mij allemaal wel eens, dat we alleen maar zeer ingewikkeld denken en volkomen aan de bloody obvious voorbij gaan, is heel normaal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) aan de binnenkant. Dit wordt zo gedaan omdat het comfortabeler is en omdat je ze makkelijker aan kunt trekken. Maar die poeder kan natuurlijk wel achterblijven in je eten, en da's dan weer minder. Vandaar het advies om ongepoederde handschoenen te nemen 
En dan gewoon prakken met een vork.
woofie schreef:Grasboter is zachter dan de gewone roomboter, dus makkelijker in gebruik![]()
kruiden erdoor en prakken maar....
mijn favo: pakje grasboter, beetje zout, knoflookpoeder en veel verse peterselie.
Verse knoflook!!!!

) ik het voor elkaar krijg om de boter goed te kneden, dan doe ik het in een spuitzak en dan maak ik kleine porties in tapasbakjes. Die verkopen ze bij de Makro, het zijn echt hele leuke bakjes. En wat al gezegd wordt: ik heb er ook een enorme hekel aan als iedereen in die bak zit te graaien, dus die portiebakjes zijn helemaal goed

luxx schreef:is toch anders katja, dan sla je meer aan het smelten volgens mij, maargoed bij gebrek aan beter.
hoewel ik me slecht voor kan stellen dat er nog iemand is die géén magnetron heeft tegenwoordig.

secricible schreef:als je bakjes pakt, kun je ze ook gewoon tot boven aan voldoen en afsmeren

of haksel je die in stukken? Anders heb je zo'n besmeerde zongedroogde tomaat met boter in je bakje liggen
) kleinsnijdt (of in de keukenmachine), maar het is wat mij betreft wel het lekkerst als er wel een beetje stukjes overblijven. Absoluut niet grote stukken nee, maar helemaal gepureerd is ook niet lekker.
).
)
Misschien zijn stukjes olijf er dan ook wel lekker door? Dat smaakt zo fijn samen, zongedroogde tomaat en olijf.
nee echt gewone roomboter.