Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

FZ_Lin schreef:LimaMambo schreef:uhmm nee.. vind dat zo wanhopig als mensen dat doen...
Hmm is wel weer wat anders.. Niet zo ehm standaard bv jouw bed, zijn bed. jouw bank, zijn bank en ga zo maar door

) MandyR schreef:Behalve als je halverwege tot de ontdekking komt dat je toch wel erg dichtbij een nest mieren ligt.
Of als je denkt dat je achteraf ligt en blijkt dat je toeschouwers hebt.
MandyR schreef:Pfff, in een Corsa? Dan zijn jullie zeker niet zo groot?
Dan toch liever zoals Limamambo zegt, in de buitenlucht.
Adil18 schreef:MandyR schreef:Pfff, in een Corsa? Dan zijn jullie zeker niet zo groot?
Dan toch liever zoals Limamambo zegt, in de buitenlucht.
Ik ben 1.84 m. en mijn vriend 1.90 m.![]()
Leuning gewoon zover naar achteren gedraaid dat hij op de zitbank achter ons lag...
Oh man, ik had best wel eens willen weten hoe dat van de buitenkant eruit had gezien...!
ma_rie_tje schreef:lekker het bos in met deze vrieskou
Dan weet je pas echt hoe groot zijn dingetje is....
Whahahah
maar ff serieus, goedkopere hotels gebeurd het vaker. Ik weet in Noordwijk nog wel een hotelletje voor je
haha doe dan maar omg Zwolle

(eventueel met paardendekens
) LiNdA1986 schreef:Zo buiten met dit weer raak je gelijk onderkoeld, of die kerel moet zo goed weten wat ie moet doen,whaha.
Citaat:LimaMambo Haha indd, maarre brandnetels joh?
maar daar kwam ik achteraf pas achter haha
)
Toen vroegen we ons idd ook af of je dat bij een hotel kan flikken.. Maar das best prijzig dan, een nacht betalen voor een uurtjes sexen 
LimaMambo schreef:Adil18 schreef:
Ik ben 1.84 m. en mijn vriend 1.90 m.![]()
Leuning gewoon zover naar achteren gedraaid dat hij op de zitbank achter ons lag...
Oh man, ik had best wel eens willen weten hoe dat van de buitenkant eruit had gezien...!
volgende keer filmen.. ook leuk om te doen
janderegelaa schreef:Dat hotel bij afslag Woudenberg op de A12 staat bekend als de Wip-Inn. Ik weet natuurlijk niet hoever TS hier vandaan woont
Is dat echt zo? Nooit van gehoord