Mijn goede daad, geld wat niet van mij was, teruggegeven!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elianna_

Re: Mijn goede daad, geld wat niet van mij was, teruggegeven!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:28

Echt heel eerlijk van je! Top! OK dan!

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:30

Erg netjes van je, en ook netjes van de vrouw dat ze je wil bedanken met iets leuks.

Ik keek vorig jaar de avond voor we op vakantie gingen naar Amerika nog even op de rekening om te checken of er toch voldoende op zou staan, mochten we in Amerika moeten pinnen. Staat er +/- € 86.000,= op de rekening Vingers aflikken.
Een museum had een bedrag van +/- € 83.000,= overgemaakt met de omschrijving: Deel 1 nota ...huppeldepup.
Omdat we 's nachts vertrokken heb ik er op dat moment niks aan gedaan, maar meteen na terugkomst heb ik de bank gebeld. Ik moest maar even afwachten en zou er vanzelf iets van horen.
Twee weken later krijg ik een brief of ik even € 480.000,= terug wil storten want dit was onterecht op mijn rekening gestort. Sigaar
Ik heb de bank gebeld die vermeld stond op de brief en als het bedrag niet klopte moest ik contact opnemen met het museum, wat ik ook gedaan heb. Het bleek een gecombineerde boeking te zijn en het bedrag was inderdaad de 83000 ipv het bericht in de brief. Heb het netjes meteen dezelfde dag terug gestort,maar toen ik belde met het museum nav de brief van de bank en meldde dat ik het meteen terug zou storten kon er zelfs aan de telefoon geen "bedankt" af.
Ik vond dat toen wel erg onbeleefd. Ik neem de moeite hun te bellen, de bank te bellen etc, dus maak kosten voor iets waar ik niks aan kon doen, dan lijkt me even bedankt zeggen toch niks teveel gevraagd.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 11:39

@ Raiza, hier was ik dus ook bang voor, dat ik echt een ondankbaar iemand aan de telefoon zou krijgen..Dan zou je stiekem bijna gaan denken 'had ik 't maar gewoon gehouden'...Bloos...Gelukkig was ze bij mij een stuk dankbaarder..Toch ongelofelijk, als het in jou geval over € 83.000 euro verkeerd gestort word, dan bedank je zo iemand toch..Maar dat zijn echt mensen die dat niks uitmaakt, die dat niet zien als een groot probleem..Gelukkig was de mevrouw in mijn kwestie, wel erg blij met haar centjes! Haha!