Hoewel ik daar juist wel om zou kunnen lachen hoor haha! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hoewel ik daar juist wel om zou kunnen lachen hoor haha!
Citaat:Ik krijg echt al zo'n heerlijk wintergevoel..
De dagen worden kouder, zondag de klok een uur terug, lekker vroeg donker!
Heerlijk kacheltje aan, warme chocolademelk, dekentje, filmpje kijken..
"
Al die lichtjes overal. Ik vind het heerlijk.
En ik zet altijd in november mijn boom al neer.
Moet alleen kijken waar ik hem dit jaar ga neerzetten, heb de de boel veranderd en niet zo handig ook.
Kerst is altijd gezellig.
En daar bestelle we dan een kerstboom. Maar we versieren wel het huis enzo
Maar daar heb ik ook wel zin in, is altijd supergezellig! 

ik leef er al helmaal naar toe.

Like_peres schreef:Hmm ik heb eerlijk gezegt niet zo veel zin in kerst. Misschien komt het omdat oud en nieuw en kerst vaak bij mijn opa en oma ben, en er nu 1 weg is gevallen van het jaar..
Suuszels schreef:Ik werk in een speelgoedzaak.. en in juli had ik al iemand aan mijn kassa die zei dat het wel een cadeautje was maar voor kerst..
Helaas we hadden nog geen kerstinpakpapier
en nu voel ik me af en toe net Inpakpiet..
Ik vind zelf Sinterklaas leuker dan kerst, dat vieren we meestal uitgebreider, en dit jaar is het laatste jaar dat mijn neefje nog gelovig is..
ik ben niet de enige debiel die al zin heeft in kerst. Mariah Carey komt al geregeld uit de speakers van me telefoon. Krijg gelijk de kriebels van het kerstgala bij ons op de dansschool en ben al druk opzoek naar een jurk hihi!

vind het stiekem wel heel heel heeeeel erg jammer
Heb je in iedergeval wel lekker sneeuw om je heen, betwijfel het of we dat hier krijgen met kerst.. NatassJa schreef:Naja kan ook leuk zijnHeb je in iedergeval wel lekker sneeuw om je heen, betwijfel het of we dat hier krijgen met kerst..