voor één dag op en neer naar londen? (vliegtuig)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: voor één dag op en neer naar londen? (vliegtuig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:04

Annettee schreef:
Ryan Air bied vaak wel goedkope tickets aan. Knipoog

Klopt, daarmee zijn wij afgelopen vakantie naar Londen gevlogen.

Ik moet zeggen, ben er 4 dagen geweest, en zelfs dat vond ik eigenlijk nog veel te kort. Haha!
Zou niet weten hoe ik Londen in 1 dagje moet proppen. Zonde om er maar zo kort te zijn, in zo'n geweldige stad!
Dus, als het qua budget en tijd etc. kan, misschien een overnachting erbij boeken?
Dat je 's ochtends vroeg in Londen bent, en die volgende dag laat terugvliegt?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 15:11

GamblersCup schreef:
Hier al een retourtje voor 2 personen voor 73 euro, Ryan Air vanaf Düsseldorf/Weeze. Vrijdag heen op een gezond uur en zondagmiddag-vroeg weer terug. Als je daar een goedkoop motelletje bij kunt vinden heb je de hele zaterdag om London te verkennen, wat je zeker wel nodig gaat hebben!

Tip: schrijf vantevoren op wat je allemaal wilt gaan doen en waar, dat scheelt een hoop "verzin-tijd" die je daar beter aan andere dingen kunt besteden!

Edit: dit is een datum zomaar ergens volgende maand geprikt, hoe langer vantevoren je boekt, hoe goedkoper het kan zijn!

ik heb al samen met m'n vader gekeken en die had dat inderdaad ook al gevonden. Maar dat is géen retourtje dat is alleen heen en dan moet je nog terug dus wij kwamen uit op zo'n 135 euro op en neer. En inclusief hotel zo'n 215 euro geloof ik

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:25

Easyjet! Daar kan je al vanaf iets onder de €100 een retourtje London kopen. (p.p.)