Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarah_m schreef:Elma_ schreef:haha, mn moeder heeft ooit eens eentje met een theedoek voor zn bek geslagenhele blauwe striem op zn wang
Zo gek werdt ze ervan..
Dat lijkt me dan ook weer niet normaal. Ik hoop dat ze dat heeft gedaan toen hij ze deur open bleef duwen? En niet gewoon zomaar omdat ze weer kwamen
Marjo_x schreef:Om in de kerk stennis te gaan schoppen vind ik nou ook niet weer nodigDe "kerk" valt jouw niet lastig, maar de mensen die aan je deur komen, Daar moet je dan stennis mee schoppen
Elma_ schreef:Marjo_x schreef:Om in de kerk stennis te gaan schoppen vind ik nou ook niet weer nodigDe "kerk" valt jouw niet lastig, maar de mensen die aan je deur komen, Daar moet je dan stennis mee schoppen
die ja, die vind ik bij de kerk toch?
Elma_ schreef:ja ik doe op een gegeven moment ook de deur maar gewoon dicht.. maar je komt er bijna niet tussen! ze zetten nog NEt geen voet tussen de deur..
Ik vraag me af in welke bijbel staat dat je een geloof aan iemand op mag dringen..
Tallie_Ho schreef:Nou, ik heb van de week een dominee of prediker op de radio gehoord die preekt dat het christelijk geloof tegen halloween is omdat dit geestenfeesten zijn, dit is in en in slecht.. Dit was een meneer uit Urk.
Heel verhaal aangehoord, ik werd er gewoon eng van.. Die meneer had extreme trekjes, gedver..
Als ik ze aan de deur krijg dan zeg ik dat ik het niet aan wil horen en of ze weg willen gaanEn dan doe ik de deur dicht..
Eigenlijk moeten we allemaal een stapel citoen folders klaar hebben liggen bij de deur ( net als die reclame)
Gevonden: http://nl.youtube.com/watch?v=j81vNv2Wb-U
ElSalvador schreef:Bij ons kwamen ze ook minstens een keer per maand langs. Nu al tijdje niet meer gezien. Toen er de laatste keer weer eens zo een stel jehovaas of hoe ze ook heten aan de deur stonden had ik gezecht dat ze even moesten wachten. Moest even iets uit de oven halen zei ik. Heb toen een grote schaal water gepakt en zo naar een van die lui gegooit. Was net snel genoeg met de deur dicht gooien. Volgens mij vonden ze het niet zo leuk. heb ze nooit meer gezien
Jacimatho schreef:Zoals er hier over deze mensen gesproken wordt ....![]()
Ik denk dat het veelal opschepperij en van horen zeggen is, al die grootspraak over hoe Jehova's van de deur gejaagd worden.
Er zullen vast en zeker hardnekkige mensen tussen zitten, maar die zijn ook weg te sturen op andere manieren dan die ik hier voorbij heb zien komen.
Deze mensen komen niet langs om je tv te jatten, maar uit hun geloofsovertuiging.
En nee, tegenwoordig is nog steeds niet iedere fanatieke gelovige een terrorist.
Ik heb ze ook regelmatig aan de deur. Heb ik geen tijd, dan is een vriendelijk doch vastbesloten : " Nee, dank, ik heb geen tijd voor u. " altijd voldoende. Heb ik wel tijd en zin, dan ga ik een gesprekje aan. Zijn altijd interessante discussies omdat mijn geloofsinteresses aan de Pagan zijde liggen. Vaak vinden we toch veel overeenkomsten ook al ligt het zover uiteen. Zijn altijd intelligente gesprekken op plezierige toon. En altijd word ik met respect behandeld en doet men een poging mijn zienswijze te bekijken.
Tja...hoe je iemand behandelt krijg je terug denk ik dan maar.
Jacimatho schreef:Zoals er hier over deze mensen gesproken wordt ....![]()
Ik denk dat het veelal opschepperij en van horen zeggen is, al die grootspraak over hoe Jehova's van de deur gejaagd worden.
Er zullen vast en zeker hardnekkige mensen tussen zitten, maar die zijn ook weg te sturen op andere manieren dan die ik hier voorbij heb zien komen.
Deze mensen komen niet langs om je tv te jatten, maar uit hun geloofsovertuiging.
En nee, tegenwoordig is nog steeds niet iedere fanatieke gelovige een terrorist.
Ik heb ze ook regelmatig aan de deur. Heb ik geen tijd, dan is een vriendelijk doch vastbesloten : " Nee, dank, ik heb geen tijd voor u. " altijd voldoende. Heb ik wel tijd en zin, dan ga ik een gesprekje aan. Zijn altijd interessante discussies omdat mijn geloofsinteresses aan de Pagan zijde liggen. Vaak vinden we toch veel overeenkomsten ook al ligt het zover uiteen. Zijn altijd intelligente gesprekken op plezierige toon. En altijd word ik met respect behandeld en doet men een poging mijn zienswijze te bekijken.
Tja...hoe je iemand behandelt krijg je terug denk ik dan maar.