Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mas schreef:Vind de laatste twee reacties een beetje raar en ook nogal off topic. De TS vraagt waar ze zo'n ketting kan kopen en niet naar de mening van anderen, zeker niet als het zo kort door de bocht wordt gebracht...
Als zij het leuk vindt dan moet ze 'm gewoon kopen, als een ander het niet leuk vind is dat jammer voor diegene.
Anthea schreef:Mas schreef:Vind de laatste twee reacties een beetje raar en ook nogal off topic. De TS vraagt waar ze zo'n ketting kan kopen en niet naar de mening van anderen, zeker niet als het zo kort door de bocht wordt gebracht...
Als zij het leuk vindt dan moet ze 'm gewoon kopen, als een ander het niet leuk vind is dat jammer voor diegene.
Als je een topic opent kan je reactie's verwachten he.
Mas schreef:Als je een topic opent kan je reactie's verwachten he.

chermey schreef:wat ontzettend lelijk en ordinair. gewoon niet kopen...
Maar ja, zolang ik er maar gelukkig mee ben he.
Jij hoeft het niet te dragen dus don't worry.

Kimonoo schreef:Ik vind die kettingen zo raar, net of je je eigen naam niet kan onthouden ofzo.

Kimonoo schreef:Ik vind die kettingen zo raar, net of je je eigen naam niet kan onthouden ofzo.
Waren niet achterlijk duur . Ik vond het wel een leuk idee, vooral toen hij nog mijn collega was, en dmv onze kettingen andere collega's er pas achter kwamen dat wij wat met elkaar hadden...