Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wat het precies is weten ze nog steeds niet, maar mijn bloedwaarden waren alweer wat normaler geworden. Ze denken dat het komt omdat ik laatst ben gespoten voor baarmoederhalskanker, maar zeker weten doen ze het niet. Ze houden me nu in ieder geval even extra in de gaten wat betreft mijn lichamelijke gezondheid. Ook ben ik op school meer hulp gaan zoeken via een vertrouwenspersoon omdat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen met m'n emoties en heb ik met mijn mentor gepraat enkele problemen die ik nu heb en alles begint weer wat meer op een rijtje te staan. Hopenlijk blijft dat ook nog even zo, want het bevalt me wel

ik ben natuurlijk geen dokter, maar de kans lijkt me zeer aanwezig dat je echt niks ergs hebt hoor meis, maar dat je je in jouw koppie een beetje jezelf 'ziek' denkt. dat kan, dat betekent niet dat je 'gek' bent of je aanstelt.
Ik herken wel een aantal dingen uit je verhaal. Vooral die vreselijke stemmingswisselingen en angsten. Ik wist ook nooit wie ik zelf was. En idd, bij de psych lijkt het altijd wel mee te vallen. Als je alleen bent, dat is het ergste.. dan ga je piekeren, jezelf gek maken etc. Ik ben laatst getest op ADHD en blijk dat te hebben. Nu slik ik Ritalin en daardoor is het rustiger in m'n hoofd en ben ik zelf ook rustiger en gaan m'n gedachtes niet zo erg op hol en ben ik minder bang. Maar het is heel vervelend meissie, heel veel sterkte, en m'n PB box staat altijd voor je open als je iemand nodig hebt om mee te praten!
En sterkte met en voor je moeder!