zonder mobiel ga k idd niet meer het huis uit
(in huis ook altijd bij me) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(in huis ook altijd bij me) 
Cupcake_ schreef:Haha ja of: Dat er nu onderhand zo'n 10 verschillende partner-zoek programma's zijn op tv, en zo'n 10.000 websites

ja indd!
Dus goed excuus om hem te laten slepen! Los van het feit dat ik ook bejaard hondje en beebje van 7 maanden uit de auto moet halen. Cayenne schreef:Haha, ja hier ook: eerst online en dan pas thee zetten![]()
Bij mijn ouders thuis wordt er naar boven getelefoneerd om te melden dat het eten klaar staat

Zitten herkenbare dingen tussen!
Cayenne schreef:Haha, ja hier ook: eerst online en dan pas thee zetten![]()
Bij mijn ouders thuis wordt er naar boven getelefoneerd om te melden dat het eten klaar staat

LCharlotte schreef:Het is typerend voor het leven ANNO 2008 als ...
2. Je in geen jaren 'patience' gespeeld hebt met echte kaarten....

LCharlotte schreef:4. Je een e-mail stuurt naar de persoon van het bureau naast het jouwe...

LCharlotte schreef:9. Je huis verlaten zonder je gsm, die je de eerste 20, 30 of zelfs veertig jaar van je leven niet gehad hebt,
is nu reden om in paniek te raken en als een gek terug naar huis te sneuren om het verrekte ding op te halen...

LCharlotte schreef:10. Je 's morgens opstaat en eerst online gaat alvorens koffie te zetten...![]()

Citaat:11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )
Marieke_ schreef:Citaat:11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )
Deze snap ik niet