Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Vervolgens ben ik gezakt, en kan ik nu dus toekijken hoe heerlijk iedereen in de stress zit voor zn pwst en ik heb het al af!
)
)
Over het boek en de film De Passievrucht. Algemene informatie over beide verzamelen, en vervolgens beide vergelijken! Oppervlakkig: dus over het hele boek & film, en daarna 1 scène en 1 hoofdstuk helemaal op de tekst af. Erg leuk om te doen! 
_Jennifer_ schreef:ik heb maar 1 jaar want ik zit op havo.
alleen wat ik me afvroeg .. ik hierna waarschijnlijk nog vwo doen, dan zal ik toch hoop ik niet nóg een profielwerkstuk moeten maken![]()

Ik hoefde gelukkig niet samen te werken met zo'n heel erg persoon (als je niet uitkijkt veranderen ze dan ook jouw hele stuk
), maar er kwamen voortdurend rode zinnen in mijn stuk en ze belde me dan om te zeggen dat ik nu echt aan het werk moest (aan mijn stuk wat ik op dat moment al af had
)

Mariannedeb schreef:Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, bij het vak NederlandsOver het boek en de film De Passievrucht. Algemene informatie over beide verzamelen, en vervolgens beide vergelijken! Oppervlakkig: dus over het hele boek & film, en daarna 1 scène en 1 hoofdstuk helemaal op de tekst af. Erg leuk om te doen!