Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar altijd als ik jouw foto's zie, vind ik ze een beetje 'eng'. Niet omdat je onvriendelijk over komt, zeker niet! Maar omdat je zo 'nep-bruin'/oranje bent
Kan ook heel goed aan m'n beeldscherm liggen trouwens, maar bv. op die foto met dat meisje heeft zij een lichte huidskleur en jij bent... donkeroranje. Ik denk dat dat onnatuurlijke misschien ook een rol speelt als het er in het echt ook zo uitziet. Nogmaals, ik bedoel het echt niet naar!
wat mijn wenkbrauwen betreft. Die zijn van zich zelf pik zwart ze zijn alleen even lang gemaakt met permanente make up. Ze zijn dus niet getekend alleen worden ze netjes in vorm geepileerd
ik lach alleen als er wat te lachen valt, ik ga echt niet met een fake-smile rondlopen omdat mensen anders denken dat ik serieus ben.
Breitling schreef:Dat komt absoluut door de foto, iedereen is altijd hartstikke jaloers op mijn kleur en iedereen hier in de zonnestudio zegt altijd jij hebt zo'n mooie kleur bruin zo natuurlijk (ja ik ben nou eenmaal donker van mezelf). De eerste foto is gemaakt in egypte en de 2e is 2 weken na egypte gemaakt alleen een jaar later. Dat meisje is de dochter van mijn lijk witte broer, die de huid van mijn moeder heeft, mijn vader is donker en ik ben dus ook donker. Mijn huid is vanzich zelf dus al donker en niet oranje zonnebank bruin. Ik ben dus niet oranjewat mijn wenkbrauwen betreft. Die zijn van zich zelf pik zwart ze zijn alleen even lang gemaakt met permanente make up. Ze zijn dus niet getekend alleen worden ze netjes in vorm geepileerd
overings vraag ik me af wat je bedoeld met altijd? Want dit zijn de enige 2 waar ik met mijn gezicht dichtbij opsta?

, zwart haar en hoor zooo vaak wat kijk je boos, terwijl toen ik mn haar lichter had (goudblond) ik het veel minder hoorde
Charmotte schreef:ik denk dat dat donkere wel een rol speelt, ik ben ook donker, nouja donker... niet heel wit iig, zwart haar en hoor zooo vaak wat kijk je boos, terwijl toen ik mn haar lichter had (goudblond) ik het veel minder hoorde
Hermelijn schreef:Dat epileren bedoel ik nu juist. Op de tweede foto heb je een vrij sterke hoek erin zitten, en ik denk dat dat je gezicht nu juist nog net iets strenger maakt. Want op de eerste foto lijken ze wat ronder en daar heb je een vriendelijkere uitstraling.
mijn moeder heeft dat ook en mijn broer dus ook.
_Michelle_ schreef:Ik krijg het ook vaak te horen, vind het niet zo leuk om te horenWat bij mij in sommige gevallen ook wel mee zal spelen is dat ik onzeker ben en "wat je denkt straal je uit" dus dat kan bij mij wel een iets andere blik veroorzaken maar die is niet boos. Het is nou eenmaal mijn normale gezicht, kan moeilijk de hele dag met een smile op mn gezicht lopen als er niks te lachen valt toch
? Als ik er probeer op te letten krijg ik op een gegeven moment last van mn wangen
vind je het niet leuk ? of kijk eens wat vrolijker...
Suor schreef:_Michelle_ schreef:Ik krijg het ook vaak te horen, vind het niet zo leuk om te horenWat bij mij in sommige gevallen ook wel mee zal spelen is dat ik onzeker ben en "wat je denkt straal je uit" dus dat kan bij mij wel een iets andere blik veroorzaken maar die is niet boos. Het is nou eenmaal mijn normale gezicht, kan moeilijk de hele dag met een smile op mn gezicht lopen als er niks te lachen valt toch
? Als ik er probeer op te letten krijg ik op een gegeven moment last van mn wangen
Haha dat zeg ik ook altijd![]()
En voor hetzelfde geld heeft iemand een reden om boos/niet blij te kijken, dus houd allemaal gewoon je mond en bemoei je met jezelf. 

roxiie schreef:Oh ik hoor het zo vaak als ik weg ben bijvoorbeeld. Heb ik het gewoon ontzettend naar m'n zin, sta wat te dansen zegt er weer een; Kijk es ff wat vrolijker/ Kijk niet zo nors/ kan je niet lachen ofzo??
K heb overigens rossig haar, rossige/bruine wenkbrauwen en blauwe ogen ( draag geen make-up).

) dat ik eens niet zo zuur moet kijken!

Silvaantje schreef:haha ik ben toch echt hartstikke blond met een heleboel sproetjes enzo maar mensen zeggen ook altijd tegen mij van 'niet zo boos kijken joh' ofzo.. terwijl ik dan gewoon in gedachten sta..