Bokkers met donkerhaar/huid komen jullie boos over?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxxNaatjuhxx

Re: Bokkers met donkerhaar/huid komen jullie boos over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:10

ik krijg ook vaak te horen dat ik boos of arrogant kijk, terweil dat helemaal neit zo is... :S heb al vaka ruzie gehad met mensen omdat ze dachten dat i kchagerijning naar hun aan het kijken was, slaat nergens en dat is gewoon me uiterlijk...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:11

Ik bied alvast vantevoren mijn excuses aan, want wat ik nu ga zeggen komt ongetwijfeld heel erg onvriendelijk over Bloos Maar altijd als ik jouw foto's zie, vind ik ze een beetje 'eng'. Niet omdat je onvriendelijk over komt, zeker niet! Maar omdat je zo 'nep-bruin'/oranje bent Bloos Kan ook heel goed aan m'n beeldscherm liggen trouwens, maar bv. op die foto met dat meisje heeft zij een lichte huidskleur en jij bent... donkeroranje. Ik denk dat dat onnatuurlijke misschien ook een rol speelt als het er in het echt ook zo uitziet. Nogmaals, ik bedoel het echt niet naar!
Plus, op die foto zijn je wenkbrauwen ook best streng opgemaakt. Misschien als je ze wat meer in een boogje epileert dat het dan wat vriendelijker oogt? Het lijkt me wel vervelend in ieder geval...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:16

Dat komt absoluut door de foto, iedereen is altijd hartstikke jaloers op mijn kleur en iedereen hier in de zonnestudio zegt altijd jij hebt zo'n mooie kleur bruin zo natuurlijk (ja ik ben nou eenmaal donker van mezelf). De eerste foto is gemaakt in egypte en de 2e is 2 weken na egypte gemaakt alleen een jaar later. Dat meisje is de dochter van mijn lijk witte broer, die de huid van mijn moeder heeft, mijn vader is donker en ik ben dus ook donker. Mijn huid is vanzich zelf dus al donker en niet oranje zonnebank bruin. Ik ben dus niet oranje Haha! wat mijn wenkbrauwen betreft. Die zijn van zich zelf pik zwart ze zijn alleen even lang gemaakt met permanente make up. Ze zijn dus niet getekend alleen worden ze netjes in vorm geepileerd

overings vraag ik me af wat je bedoeld met altijd? Want dit zijn de enige 2 waar ik met mijn gezicht dichtbij opsta?

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:19

Tegen mij zeggen ze vaak dat ik niet zo serieus moet kijken...ben helemaal niet serieus maja.
Ach ik maak me er niet druk om moet je dan ieder moment van de dag lachen? Verward ik lach alleen als er wat te lachen valt, ik ga echt niet met een fake-smile rondlopen omdat mensen anders denken dat ik serieus ben.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:20

Afbeeldingkijk hier ben ik ook niet oranje Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:21

Breitling schreef:
Dat komt absoluut door de foto, iedereen is altijd hartstikke jaloers op mijn kleur en iedereen hier in de zonnestudio zegt altijd jij hebt zo'n mooie kleur bruin zo natuurlijk (ja ik ben nou eenmaal donker van mezelf). De eerste foto is gemaakt in egypte en de 2e is 2 weken na egypte gemaakt alleen een jaar later. Dat meisje is de dochter van mijn lijk witte broer, die de huid van mijn moeder heeft, mijn vader is donker en ik ben dus ook donker. Mijn huid is vanzich zelf dus al donker en niet oranje zonnebank bruin. Ik ben dus niet oranje Haha! wat mijn wenkbrauwen betreft. Die zijn van zich zelf pik zwart ze zijn alleen even lang gemaakt met permanente make up. Ze zijn dus niet getekend alleen worden ze netjes in vorm geepileerd

overings vraag ik me af wat je bedoeld met altijd? Want dit zijn de enige 2 waar ik met mijn gezicht dichtbij opsta?

Haha ok dan zal het wel aan mijn scheve beeldscherm liggen. Nou ja, ik heb wel eens vaker foto's van jou gezien, misschien zijn het steeds deze hoor dat kan ook. Maar het valt me dan steeds op dat het er zo uitziet. Maar gelukkig ben je dus niet oranje Knipoog

Dat epileren bedoel ik nu juist. Op de tweede foto heb je een vrij sterke hoek erin zitten, en ik denk dat dat je gezicht nu juist nog net iets strenger maakt. Want op de eerste foto lijken ze wat ronder en daar heb je een vriendelijkere uitstraling.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:23

ik denk dat dat donkere wel een rol speelt, ik ben ook donker, nouja donker... niet heel wit iig Haha! , zwart haar en hoor zooo vaak wat kijk je boos, terwijl toen ik mn haar lichter had (goudblond) ik het veel minder hoorde Vork

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:25

Ik ken het gevoel. Krijg ik ook heel vaak te horen dat ik niet zo boos moet kijken, terwijl ik gewoon lekker om me heen sta te neuzen. Om eerlijk te zijn word ik pas chagrijnig als mensen de hele avond zeggen: "lach eens", "lachen is niet verboden hoor" of "lachen" enz. Pffff.
Ik ben overigens niet donker hoor, heb donkerblond haar en blauwe ogen.

Breitling: wat me opvalt op jouw foto's is dat, los van het feit dat ze donker zijn, je wenkbrauwen vrij hoekig zijn. Dat oogt natuurlijk al snel wat "bozer" dan wanneer je ronde wenkbrauwen hebt.
Ik vind jouw uitstraling op de foto's overigens niet chagrijnig hoor.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:29

Charmotte schreef:
ik denk dat dat donkere wel een rol speelt, ik ben ook donker, nouja donker... niet heel wit iig Haha! , zwart haar en hoor zooo vaak wat kijk je boos, terwijl toen ik mn haar lichter had (goudblond) ik het veel minder hoorde Vork

Dit geld bij mij kennelijk niet.
Mensen vinden dat ik boos, serieus kijk als ik lichtblond haar heb en als ik donkerblond haar heb.
Krijg het nu met donkerder haar minder te horen maar dat kan ook komen dat mensen denken dat ik zo boos kijk dat ze het niet eens durven te zeggen Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:31

Hermelijn schreef:
Dat epileren bedoel ik nu juist. Op de tweede foto heb je een vrij sterke hoek erin zitten, en ik denk dat dat je gezicht nu juist nog net iets strenger maakt. Want op de eerste foto lijken ze wat ronder en daar heb je een vriendelijkere uitstraling.

op de eerste en de 2e foto zijn ze allebij hetzelfde alleen op de eerste lijken ze lichter dat komt denk ik door de flits toen waren ze namelijk ook al getatoeeerd.

Mijn wenkbrauwen hebben nou eenmaal die vorm. Kijk maar naar de wenkbrauwen van mijn nichtje die heeft ook van die hoeken er in Haha! mijn moeder heeft dat ook en mijn broer dus ook.
die hoeken zullen mijn gezicht inderdaad strenger doen lijken maarja ik kan moeilijk een andere vorm er van maken als de haartjes er niet zitten zitten ze er niet Haha!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:46

_Michelle_ schreef:
Ik krijg het ook vaak te horen, vind het niet zo leuk om te horen Scheve mond Wat bij mij in sommige gevallen ook wel mee zal spelen is dat ik onzeker ben en "wat je denkt straal je uit" dus dat kan bij mij wel een iets andere blik veroorzaken maar die is niet boos. Het is nou eenmaal mijn normale gezicht, kan moeilijk de hele dag met een smile op mn gezicht lopen als er niks te lachen valt toch Lachen ? Als ik er probeer op te letten krijg ik op een gegeven moment last van mn wangen Tong uitsteken

Haha dat zeg ik ook altijd Haha!

Ik hoor ook zooo vaak dat ik boos kijk! Vooral met uitgaan is het heel erg. Ook van mij denken mensen idd vaak dat ik arrogant ben, terwijl dat ook niet zo is. Ik heb overigens blond haar, maar wel donkere ogen.

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:54

hier heb ik ook ontzettend last van.... ik werk bij voetbal/concerten en hoor Constant : Lacheeeenn Haha! vind je het niet leuk ? of kijk eens wat vrolijker...
terwijl ik helemaal niet chagrijnig ben ofzo maar ik ga echt niet in het oneindige met een glimlach op mn gezicht staan Tong uitsteken

en dit zeg ik dus ook altijd Clown
Suor schreef:
_Michelle_ schreef:
Ik krijg het ook vaak te horen, vind het niet zo leuk om te horen Scheve mond Wat bij mij in sommige gevallen ook wel mee zal spelen is dat ik onzeker ben en "wat je denkt straal je uit" dus dat kan bij mij wel een iets andere blik veroorzaken maar die is niet boos. Het is nou eenmaal mijn normale gezicht, kan moeilijk de hele dag met een smile op mn gezicht lopen als er niks te lachen valt toch Lachen ? Als ik er probeer op te letten krijg ik op een gegeven moment last van mn wangen Tong uitsteken

Haha dat zeg ik ook altijd Haha!

ook ik heb donkerbruin haar/tegen het zwarte aan met net zulke donkere wenkbrauwen (en groene ogen)... maar hoor het net zo goed als ik mn haar wat lichter heb Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:10

Herkenbaar. Ik heb donkere, volle wenkbrauwen en hoor zo vaak dat ik bitchy kijk. Mijn haar is momenteel donker, maar als het rood is krijg ik dat ook te horen.

Eigenlijk vind ik het gewoon asociaal van de mensen die zomaar vreemden aanspreken om te melden dat ze boos kijken, bv. in de kroeg. Grappig hoor Sigaar En voor hetzelfde geld heeft iemand een reden om boos/niet blij te kijken, dus houd allemaal gewoon je mond en bemoei je met jezelf.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:16

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:23

jaaaa dat heb ik ook haha Tong uitsteken
echt zo vervelend.. als ik op een feest stond en ik keek gewoon een beetje rond dan kreeg ik altijd te horen dat ik niet zo sjaggo moest kijken.. terwijl ik het gewoon naar me zin had Tong uitsteken

heb bruin haar.. nu iets lichter want had het ook wel eens bijna zwart.. zwarte wenkbrauwen en blauwe ogen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:28

roxiie schreef:
Oh ik hoor het zo vaak als ik weg ben bijvoorbeeld. Heb ik het gewoon ontzettend naar m'n zin, sta wat te dansen zegt er weer een; Kijk es ff wat vrolijker/ Kijk niet zo nors/ kan je niet lachen ofzo??
K heb overigens rossig haar, rossige/bruine wenkbrauwen en blauwe ogen ( draag geen make-up).

Jep dit heb ik ook heel vaak (alleen ik heb blond raar, redelijk brede wenkbrauwen en blauwe ogen). Tong uitsteken
Ben ik hardstikke vrolijk enzo, komen er mensen vragen wat er aan de hand is, waarom ik chaggerijnig ( ? ) ben.

Vond het op een gegeven moment niet zo 'leuk' meer, 't word vervelend. Ja

[edit] typo.
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 23-10-08 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:30

ik heb zelf ook echt bijna zwart haar in de winter/herfst..
en ook donkere wenkbrauwen en als ik dan gewoon me concentreer krijg ik vaak te horen kijk niet zo kwaad

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:50

Komt me allemaal bekend voor hier. Word ook vaak genoeg zoiets tegen me gezegd. Terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. (Arrogant overkomen, kwaad kijken e.d.)
Krijg het op school ook vaker van leraren te horen.
Of ik lig in een deuk om het een of ander of ik kijk boos volgens hun.

Terwijl ik vroeger juist altijd van mensen te horen kreeg dat ik altijd zo vrolijk was. Zo ging op vakantie ooit een beleidster van activiteiten naar mijn moeder toe met wat voor een vrolijk meisje ik was. Liep altijd met een smile op me gezicht.
Moet wel zeggen, dat is ondertussen wel anders geworden maar dat het zo erg is, daar verbaas ik me elke keer toch weer van.
Kan dan wel makkelijk kwaad kijken, maar dat mensen me als ik voor mijn gevoel normaal kijk al boos vinden kijken is toch wel ja.. 'raar'.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:57

Jaaa dat heb ik dus ook ROFL
Heb donker haar, gewoon "normale" huid, wel iets donkerder.
Laatst kwam er een gast naar me toe in de supermarkt waar ik werk: Ja lach eens wat meer, het leven is een feestje, als je het er zelf naar maakt Huilen van het lachen

Moet je me eens zien als ik écht boos/chagrijnig ben Huilen van het lachen

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:00

Ja ik schijn ook altijd chaggerijnig te kijken en ook donker haar en donkere wenkbrauwen. Hoe vaak ik met het uitgaan wel niet te opmerking krijg van vreemde (mensen die me kennen weten het wel dat mijn gezicht zo het makkelijkst staat Knipoog) dat ik eens niet zo zuur moet kijken!
Terwijl ik niet eens boos ben of iets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:02

Hihi, ik ben ook donker, maar ze hoeven me niet eens te zien om me een boosaardig monster te vinden Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:03

Ik krijg ook vaak de opmerking of vraag: ben je boos? Kijk eens niet zo vies! Haha!
Mijn haar is heel donkerbruin van nature, ik heb donkere ogen en wordt makkelijk bruin in de zomer.
Al denk ik niet dat het meteen daar mee te maken heeft. Het is gewoon mijn gezicht denk ik, streng uiterlijk Lachen
Hoewel ik in het echt poeslief ben Nagelbijten / Gniffelen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:15

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:12

haha ik ben toch echt hartstikke blond met een heleboel sproetjes enzo maar mensen zeggen ook altijd tegen mij van 'niet zo boos kijken joh' ofzo.. terwijl ik dan gewoon in gedachten sta..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:13

Silvaantje schreef:
haha ik ben toch echt hartstikke blond met een heleboel sproetjes enzo maar mensen zeggen ook altijd tegen mij van 'niet zo boos kijken joh' ofzo.. terwijl ik dan gewoon in gedachten sta..

Dat heb ik ook heel vaak.