Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 23:16

Dankulliewel Lachen

ik denk eerlijk gezegd dat niemand het wil zeggen omdat ze bang zijn zelf het mikpunt te worden..
zo gaat het er helaas aan toe bij ons Scheve mond

Vriendlief gaat lekker mee zaterdag en ik ga zaterdag gelijk zijn les bespreken voor in december Lachen ik hoop echt dat hij het ook leuk gaat vinden zodat we over een tijdje samen kunnen rijden Lovers

Ik ga aanstaande zaterdag weer rijden.. ik zal na afloop wel vertellen hoe ik gereageerd heb, heb het wel in mijn hoofd hoor maar omdat er een aantal meiden hier zitten ga ik het nog even niet in het topic zeggen omdat ze er anders op voorbereid zijn Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 09:47

goed zo, zorg maar dat jij het naar je zin hebt!
wat een rotgroep, als er zo'n sterke groepsdruk heerst. het is nu natuurlijk even heel rot, maar ik denk dat je achteraf alleen maar blij kunt zijn dat je niet meer in het kliekje zit. kinderachtig, basisschoolgedrag!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:27

ahum, de kinderen in mijn klas gedragen zich een stuk beter hoor..

Maar wat doe je moeilijk. Dit zijn toch geen échte vriendinnen van je? Gewoon kennissen.. Ik bedoel als je je vriendin een tijdje even niet hebt gezien en dan geven ze een feestje waar je niet mag komen.. Dat zijn geen vriendinnen, gewoon mensen die je 1 keer in de week tegenkomt bij les..
Je gaat gewoon naar les, maar het feit al dat je het iedereen hebt lopen vragen geeft voor hun al aan dat je onzeker bent. Zo komt het bij mij over..
Er moet een mikpunt zijn?? Zo gaat dat gewoon bij ons?? huh? Je bent hartstikke gek.. met dat soort mensen wil je toch ook geen vriendin zijn? Daar zou ik niet eens mee te maken willen hebben. Flikker lekker op zeg met die lui.. Nergeren en als ze wel tegen je praten geef je ze met je hand en stop teken.. en zegt: 'Tssss, kijk ik praat alleen maar met volwassenen, niet met kleine kindertjes, ga maar lekker wieberen. Ik bedoel als je nickname paard Vosje moet zijn ben je duidelijk nog een kindje'

Ben altijd wel aardig sterk in banketstaaf opmerkingen maken..

Enuh.. tutten met je vriend?? hmm, neem dan even een vriendin mee.. een échte wel te verstaan.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:07

haha, stopteken: stop swieber, je mag niet stelen, dora dora Haha! hahaha Haha!

ik zou me zekerniet laten uitlokken tot met maken van opmerkingen over en weer of het aangaan van discussies. gewoon lekker negeren en kort en bondig blijven dat je niks meer van ze hoeft.
voor je het weet belandt je in een grote catfight waar situaties van 10 jaar terug nog aangehaald worden.
Stel je maar zeker en volwassen op, één iemand moet toch het verstand hebben om niet de bitchen, toch?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:10

Suus je kan mij hier wel de schuld van geven maar zoals ik al 1000 keer gezegt heb ik heb er niets mee te maken, en k vind t heel aardig van je dan je mij hier de schuld van geeft. dankje

eneeh, het was niet dat ik je niet wou uitnodigen, ik wou t heus wel. maar 1 er was geen plek meer, en 2 die mensen kunnen niet goed met jou opschieten dus vandaar, want op mijn feestje hoeft er geen ruzie te komen, en ik was ook bij jou niet welkom dus dan kan je het zo verwachten heh.
en ik heb nooit gezegt dat je niet meer hoeft te komen, ik heb gezegt dat je niet meer op de manege rijd. omdat je er nooit bent. en als je er weer bent rij je er wel. maar bedankt dat je mij de schuld geeft heh.
zoals je al zei was ik bedden aant klaar leggen, met een van die meiden die hier ook op bokt zit.

maarja, als jij weg wil blijven moet je t vooral doen, lekker je problemen ontlopen.

en leuk dat ik trouwens een mailtje van je kreeg met daarin wat je van ons vind!
en je hebt ook tegen mensen gezegt dat ze alleen vrienden voor je waren als je niemand anders had. nou lekker om te horen. misschien snap je nu waarom er zo tegen je gedaan word.

en nee ik ga niet zeggen wie t wel waren, als ze t willen zeggen doen ze dat maar lekker zelf. ik ga mn vrienden niet veraden.
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 26-10-08 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:15

@ Britt_Sisi,
Waar zegt ts dat ze jouw de schuld geeft, volgens mij wil ze alleen weten wie dat msn-gesprek heeft gevoerd en waarom?

@ts lekker laten gaan, ga voor de paarden en maak je vriend enthousiast;-) Heerlijk saampjes buitenritten gaan maken als hij ver genoeg is natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:17

Goh wat vervelend Suus, ik vind het inderdaad heel achterbaks! Hoe is het gegaan gisteren?

@Britt_Sisi, Ik zie hier inderdaad nergens staan dat de TS jou de schuld geeft.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:21

uit haar woorden (oa op msn) kan ik opmaken dat ze mij de schuld ervan geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:21

Kan best zijn dat het over jou gaat maar ik zie eerlijk gezegd nergens staan dat ze zegt dat jij het was.
En ik vind het nogal zwak van je dat je niet aan d'r verteld wie het waren en d'r wel gaat smsen of ze nog naar de manege komt enzo. Geeft mij het idee dat je achter haar rug om vanalles doet en dan net doet of er niks is tegen haar.

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:24

Niks van die pubers aantrekken meid, proberen boven te staan
je komt er voor jezelf!
Wel leuk dat je vriend meegaat en straks ook gaat paardrijden Knipoog
Kunnen jullie mooi samen!

Desiree_1993 schreef:
Kan best zijn dat het over jou gaat maar ik zie eerlijk gezegd nergens staan dat ze zegt dat jij het was.
En ik vind het nogal zwak van je dat je niet aan d'r verteld wie het waren en d'r wel gaat smsen of ze nog naar de manege komt enzo. Geeft mij het idee dat je achter haar rug om vanalles doet en dan net doet of er niks is tegen haar.

Idd! Volkomen mee eens

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:30

Ik ga toch niet vrienden veraden kom op zeg.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:36

Britt_Sisi schreef:
Ik ga toch niet vrienden veraden kom op zeg.

Je bent wel ontzettend kinderachtig bezig Huilen van het lachen
En wat een vrienden heb je dan.

TS, niets van aantrekken, je staat boven hun allemaal.
Enough said! Knipoog

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:37

echte vrienden , blijven vrienden .....OOK IN SLECHTE TIJDEN !
Ook blijven ze eerlijk en durven ALLES tegen jouw te zeggen.....
Laat het hier bij.....echte vrienden komen terug en anders kun je ze missen als kiespijn toch ????
Je bent er hoofdzakelijk voor het rijden en paarden, concentreer je hier op, paarden zijn jouw spiegelbeeld
en ze kunnen je heel wat leren !
Je ziet in het paard de karakter van de ruiter terug, let daar ook eens op !

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:42

ik ben betere vrienden met die andere meiden dan met suus.
En ik vind het dom dat ze het niet gewoon zelf oplost. ze kan toch ook naar ons toe komen ipv mailtjes sturen wat ze van ons vind.
sorry hoor maar ik ben niet degene die fout zit hier.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:47

Jij komt me veel verstandiger over als die meisjes! Wat een verschrikkelijk kinderachtig gedoe. ROFL
Het zijn meiden waar ik niet eens mee zou willen bevriend zijn...

Neem het vooral niet persoonlijk op... dit soort meisjes krijgt onderling in hun 'kliekje' vroeg of laat ook ruzie door hun gedrag. En dan is de kans dat er eentje terug bij jou komt 'huilen' heel groot.

Citaat:
ik ben betere vrienden met die andere meiden dan met suus.
En ik vind het dom dat ze het niet gewoon zelf oplost. ze kan toch ook naar ons toe komen ipv mailtjes sturen wat ze van ons vind.

Dus ofwel ben jij de aanstoker ofwel een meelopertje... In beide gevallen vind ik niet dat jij het recht hebt om te zeggen dat je het 'dom' vindt hoe ze het probeert op te lossen. Zonder jullie was er niks dat hoefde opgelost te raken.

celintjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:49

Och jonge toch wat een gezeik.
Laat die wijven lekker stikken en ga lekker gezellige dingen doen met GEZELLIGE mensen Lachen
Geniet van het rijden, en negeer die biatches! Knipoog

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:52

Ze probeert het op te lossen door heel bokt erbij te halen. nou dat is volwassen zeg..

dan kan ze toch even langs komen en een goed gesprek met ons houden ze weet waar we wonen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:00

Dit heeft toch al eerder niets opgeleverd?

Ze heeft dit slechts op bokt gezet voor raad.

Ik vind het vreemd dat je zegt 'ik ga m'n vrienden toch niet verraden'. Wat is Suus dan? Ben je nooit vriendinnen met haar geweest?

Je gaat spijt krijgen hoor, als op deze manier een vriendschap stukloopt, dus wees (misschien wel allebei/allemaal) eens niet zo koppig en práát.

Gewoon een avond dat iedereen zegt wat ze van elkaar vinden ofzo.
Uiteraard wel kans dat 't dan achteraf gaat 'die zei dit en dit en dat vond ik dat en dat'. Dit hou je toch, maar wees gewoon eens eerlijk.

Je gaat er nog altijd niet dood aan.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:02

ik ben ooit vriendinnen geweest maar niet goede gewoon op de manege.

weet jeik heb hier geen spijt van want ik heb haar niets misdaan en als ze dan wil denken is zij degene die spijt moet krijgen niet ik.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:03

Een goed gesprek houden met mensen die op die manier met je omgaan? Daar zou ik ook niet veel zin in hebben en dat heeft ook niet veel nut.
Waarom vinden jullie eigenlijk dat ze niet welkom meer is op de manege (beetje belachelijk dat jullie dat beslissen want jullie zijn wrs zelf maar lesklantjes), wat is jullie probleem met TS?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:06

ik heb noooit gezegt dat ze niet meer welkom heb en wat ik heb terug gelezen in dat gesprek op msn is dat ook niet gezegt. dat heeft ze er zelf van gemaakt, en tegen mij heeft ze gezegt dat ze op een andere dag gaat rijden omdat ze zich niet welkom meer voelt. dat is toch haar beslissing niet het mijne.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:11

Ja goed, ze zal dat gevoel dan wel ergens vandaan moeten hebben hè.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:14

niet doormij. en toch krijg ik de schuld hiervan.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:16

@ Britt-sisi.

Doe gewoon normaal tegen de Ts.
Je geeft duidelijk aan dat het geen vriendin van je is en andersom.
Dus laat elkaar gewoon lekker, Jullie komen er allebij voor de paarden en dat is waar een manege omdraait.
Blijkbaar mogen jullie elkaar gewoon niet meer, dus laat elkaar gewoon.
Dit houdt ook in : niet rodellen en verder bitchie meidengedrag.
En ik wens je verder veel plezier met je kinderachtige vriendinnetjes agz jij er helemaal niks mee te maken had. Knipoog

whiehiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:16

Dit soort dingen moet je niet bespreken op msn en je moet ook niet steeds terugkomen op een msn gesprek, spreek gewoon eens af met z'n allen en praat het goed uit en probeer niet steeds je hele gesprek op details te laten verlopen maar pak nou eens het echte probleem aan inplaats van maar zij zei dit en zij zei dat..