ben terug!
was er precies om 2 uur en hij was er al eerder. we zijn naar een rustig café gegaan. hij begon te vertellen en te vertellen, ik heb alleen maar geluisterd op het begin. daarna mijn reactie erop gegeven. in het kort zei hij: dat hij me te weinig zag, dat het daardoor niet meer goed voelde, dat hij dacht dat met wat druk ik sneller toe zou geven, dat hij het moeilijk vond om zo 'hard'' met mij om te gaan, dat die vriend van hem het graag van hem overnam ( precieze woorden van die ''vriend') en dat ie graag een kans zou willen om het overnieuw te proberen.
ik heb besloten niet meteen toe te geven, alles van zijn kant te laten komen en het maar af te wachten. ik heb tegen hem gezegd dat hij heel wat moeite mag doen voordat het goedkomt en dat de keuze daarin voor hem is. hij zei dat hij er echt voor wil gaan, en het ook gaat bewijzen. dat hij naar die 'vriend' gaat en daar eens goed mee gaat praten,meteen al, dus hij zit daar nu als het goed is.
al bij al is het wel redelijk gegaan vanmiddag, ik wacht het nu gewoon af. waarschijnlijk zie ik hem vanavond in het centrum.