Heel mooi en sfeerbepalend in een studentenkamer (bed = relatief groot oppervlak).'Helaas' heb ik nu een veel luxer bed, van 2.10m bovendien
Die hoes past daar niet bij, maar het logeerbed ligt er mooi bij. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heel mooi en sfeerbepalend in een studentenkamer (bed = relatief groot oppervlak).
Die hoes past daar niet bij, maar het logeerbed ligt er mooi bij. Karin schreef:BrittKitt schreef:Wow Karin dat is kleurig! Zou wel willen dat ik dat er door kreeg bij mij thuis haha, vriendlief houdt van strak en saai
(witte muren, zwarte banken en zwart met rode kussens en teak meubels, dus is wel mooi opzich, maar wel heul saai)
Mijn muur is strak en saai - het antracietgrijs is wat donker uitgevallen en is bijna zwart.
Mijn grand foulard is DEZE dekbedovertrek (de grootste maat die ik aan drie kanten heb losgehaald, want vind maar eens een betaalbare én leuke grand foulard die ook nog eens over een driezitsbank past). Even voor het idee.
De Fatboy is donkerblauw en daar liggen limegroen/gele en oranje kussentjes op.
en nu is-ie antracietgrijs-bijna-zwart. Jaaaa, logisch, ik weet het.

is dat jou kamer Katiavl? Met je eigen etalagetje
Echt gaaf joh!
ik heb er echt geen verstand van.. grijs met lime groen staat idd erg leuk bij elkaar..
vind het heel erg mooi!! ik zit nu te denken...
kan je goed beeld van iets krijgen... 
) donkerbruin. En me moeder had ineens zuurstokroze rolgordijnen laten zetten omdat die bij mijn zitzak past maar ik woon hier nu 1 jaar en vind het een supergezellige en mooie kamer!
Staat super leuk en is niet te druk.