Lees nu italiaans groentepakket, ja doe ik dat wel

Print je receptje uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coot schreef:Ik ga hem maken met als toevoeging gehakt
Ik ga hem nu maken dus laat vanavond weten wat ik ervan vind
Faroly schreef:Oeh dat ziet er heerlijk uit
Maar, de ham-kaasrolletjes moet je dus met de tomatensaus in de magnetron verwarmen?
isabelle schreef:Faroly schreef:Oeh dat ziet er heerlijk uit
Maar, de ham-kaasrolletjes moet je dus met de tomatensaus in de magnetron verwarmen?
ik laat ze even opwarmen zodat de kaas gesmolten is idd..
je kan het ook in de oven doen uiteraard!
isabelle schreef:nou neej want je legt ook geraspte kaas met tomatesaus over de rollen heen
Mayflower_ schreef:Ik heb de champigons veranderd in gehakt. Dus ham/kaas/gehakt rolletjes met lasagnabladen en bolognese saus. Nou het is echt voor herhaling vatbaar!!
pinkybubble schreef:valt wel mee, ik heb ze gewoon allemaal in een pan met heet water geflikkerd en 5 min gedaan, ze hoeven niet helemaal zacht te zijn, alleen buigzaam, dan blijven ze ook makkelijker in elkaar geroltheel handig
@ cindybijl ik heb gewoon van Honig uit het pak Lasagne bolognese voor 1 euro 50 gebruikt, daar zit de bladen en de saus al in
Canaloinni is teveel gedoe, omdat je die moet vullen, lasagna bladen doe je gewoon oprollen en klaar.
Coot schreef:Een klap voor zn kop geven hij MOET
Anna-Jelly schreef:Zijn rolletjes zonder kaas doen en die van jou met??
Ik ben hier ook altijd heel creabea hoor haha ik vind gehakt echt heel vies, maarja hubbie wil het in zn macaroni/spaghetti/lasagne/enzovoorts, dus bak meestal dat er apart bij...