"Meerijden" met het verkeer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: "Meerijden" met het verkeer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:45

Ilsemarie schreef:
er bestaan voor onze wegen minimum snelheden en maximum snelheden... alles wat onder de minimum snelheid zit moet worden bekeurd, alles wat boven de maximum snelheid zit ook. Alles wat er tussen zit is prima. Je moet zo in het verkeer rijden dat je inderdaad probeert mee te rijden máár je moet ook zo in het verkeer rijden dat je kunt reageren eventuele fouten van andere verkeersdeelnemers.

Als ik ervoor kies om een tijdje achter een rij vrachtwagens te blijven hangen omdat ik in de verte mijn afrit zie naderen, dan moet ik dat toch zelf weten, al rijd ik op dat moment misschien hooguit 100? Wie harder wil moet sowieso al inhalen omdat die vrachtwagens nou eenmaal niet harder gaan, dan maakt het echt niet uit dat ik daar ook rijd, lijkt mij. Voor mezelf en voor anderen ook prettiger dan dat ik eerst op de linker baan ga rijden en dan nog eens vanuit die linker baan moet gaan uitvoegen voor die vrachtwagens langs. Anticiperen noem ik dat.

Wat 80 km-wegen betreft: in het buitengebied (en dan bedoel ik niet de provinciale wegen) zijn de meeste wegen 80 km-wegen. Daar mag je ook komen met paard en wagen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:47

Miepie1980 schreef:
Dames, ik denk dat de ene bedoeld paard in de wagen/trailer en de ander paard voor de wagen.

Met een trailer is het logisch dat je op een 80 km weg mag. Moet eerlijk zeggen als ik er 2 in hebt staan en ze zijn onrustig waag ik me niet aan 80 km per uur. Sorry mede automobilisten maar dan haal maar in.

Met een paard voor de wagen zou ik niet op een 80 km weg komen, of dit mag?????

In principe geldt op elke weg buiten de bebouwde kom een maximumsnelheid van 80km, tenzij anders aangegeven. En die wegen zijn gewoon open voor alle verkeer: fietsers, wandelaars, tractoren, 45-km-brommobieltjes, scooters, paard-en-wagen, skeeleraars, en wat je nog meer aan wonderlijke verkeersdeelnemers kunt treffen.
Die gaan allemaal langzamer dan 80 en dat mag. Je deelt de weg met hen en daar heb je dan als automobilist rekening mee te houden.

Op autowegen mag geen langzaam verkeer komen.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:49

Miepie1980 schreef:
Met een paard voor de wagen zou ik niet op een 80 km weg komen, of dit mag?????

Wordt hier niet een B weg bedoeld? Op sommige B wegen mag je toch nog 80 met de auto? Als je daar niet met paard en wagen op mag kun je in je omgeving amper nog een ritje maken.

Mijn moeder zegt het ook altijd: als iedereen harder rijdt moet je wel met de stroom mee. Ik vind dus van niet, hou de centen liever in mijn zak.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:49

Esther schreef:
Breitling schreef:
Zelf toeter ik altijd en savonds zet ik mijn groot licht aan, kleven doe ik niet maar kan me best voorstellen dat mensen dat gaan doen.

Als ik zo iemand achter mij krijg dan geef ik altijd nog even wat minder gas...

Ik ook. Als ik met 130 op de linker baan zit, dan ga ik naar rechts als ik daar ruimte heb. Niet omdat er iemand achter me zit die nóg harder wil dan 130. Toeteren en met groot licht gaan zwaaien omdat een ander voor jou aan de kant moet valt voor mij onder asociaal rijgedrag.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:51

Shadow0 schreef:
Breitling schreef:
Nou daar heb ik geen behoefte aan dus nee. Ik geef mijn mening en daar heb ik geen regels voor nodig.

Erg geruststellend, dat mensen deelnemen aan het verkeer op grond van 'meningen' en regels niet nodig vinden. Het verklaart wel het een en ander, maar een echt fijne gedachte is het niet.

Inderdaad, jammer dat de wetgever waarschijnlijk weinig tot geen boodschap zal hebben aan jouw mening, hoeveel waarde jij hier zelf dan ook aan hecht.

Esther schreef:
[quote=''Breitling'']

Zelf toeter ik altijd en savonds zet ik mijn groot licht aan, kleven doe ik niet maar kan me best voorstellen dat mensen dat gaan doen.

Als ik zo iemand achter mij krijg dan geef ik altijd nog even wat minder gas...[/quote]

Precies, dat doe ik dus ook, zeker als ik al gewoon netjes de maximum snelheid rijdt
Laatst bijgewerkt door Mars op 22-10-08 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:51

Mensen ik heb het niet over mensen die inhalen. Ik heb het over mensen die op een vrije baan gewoon links BLIJVEN rijden. Dus ook al rijd er niemand rechts gewoon niet naar rechts gaan. Mensen die dus hoe dan ook gewoon links blijven rijden, niet om in te halen maar gewoon voor niks links rijden. Sorry maar dan doe ik toch echt wel even een seintje van ga eens aan de kant aangezien ik niet rechts ga inhalen.

Tuurlijk ga ik niet knipperen als de gene voor me gewoon inhaald zo aso ben ik nou ook weer niet hoor Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:41

Breitling schreef:
Mensen ik heb het niet over mensen die inhalen. Ik heb het over mensen die op een vrije baan gewoon links BLIJVEN rijden. Dus ook al rijd er niemand rechts gewoon niet naar rechts gaan.

Dan nog is het de vraag hoe dat in de praktijk werkt. De meningen van de automobilist achter en die ervoor kunnen flink verschillen.
En er kunnen ook goede redenen zijn om links te blijven rijden. Op de ringweg hier bijvoorbeeld is het heel verstandig om op tijd voor te sorteren, want in de spits kun je vaak gewoon niet twee banen oversteken - en dat toch proberen is alleen maar heel erg link. Dat betekent dus dat ik (en anderen die de weg al kennen) al eerder links ga rijden als ik er verderop links af moet, en soms is er dan rechts best plaats.
Niet alle automobilisten kunnen daar begrip voor opbrengen en dat levert erg vervelende situaties op.

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:47

Breitling schreef:
Mensen ik heb het niet over mensen die inhalen. Ik heb het over mensen die op een vrije baan gewoon links BLIJVEN rijden. Dus ook al rijd er niemand rechts gewoon niet naar rechts gaan. Mensen die dus hoe dan ook gewoon links blijven rijden, niet om in te halen maar gewoon voor niks links rijden. Sorry maar dan doe ik toch echt wel even een seintje van ga eens aan de kant aangezien ik niet rechts ga inhalen.

Tuurlijk ga ik niet knipperen als de gene voor me gewoon inhaald zo aso ben ik nou ook weer niet hoor Knipoog

je kan zelf toch ook gewoon even naar rechts gaan en wachten totdat die persoon/auto naar rechts gaat en dan er langs.
altijd dat getoeter of een seintje is ook niet echt nodig, waarom zou je je opfokken in het verkeer omdat je er niet langs kan??

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:31

Ik vind dat je zeker niet hoeft mee te rijden met het verkeer als ze harder dan de max snelheid gaan

En ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die bv de weg zoeken ed wat langzamer rijden, geen probleem toch? Zolang het voor de mensen achter je maar duidelijk is, en zolang je idd niet gaat invoegen met 80 als je 100 mag oid Clown

Als ik van mijn paardje naar huis ga moet ik op het laatst de linkerbaan hebben, en vaak als ik een stukje daarvoor een vrachtwagen oid inhaal blijf ik ook gewoon links rijden. Anders moet ik 2 minuten later weer uitvoegen, vind ik ook een beetje nutteloos... En dan zijn er ook vaak zat mensen die perse 150 willen rijden die dan heel ongeduldig achter je gaan rijden Rolleyes Eerlijk gezegd heb ik daar nogal schijt aan, ik rij zo hard als toegestaan en ik ga geen boete riskeren omdat zij haast hebben (bovendien vrees ik dat meer dan 120 een beetje teveel gevraagd is van mijn auto Nagelbijten / Gniffelen )

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:07

ik rijd in een eendje (2cv) en woon nu in frankrijk waar het heel anders rijden is als in nederland, de snelweg is hier niet gewoon plat maar gaat op en neer.
neer heb ik natuurlijk geen enkel probleem maar op kan nog wel eens tot stapvoets verplaatsen leiden, gelukkig ben ik daar niet alleen in, de meeste vrachtwagens hebben ook met dit euvel te kampen en met hen rijd ik gezellig op de rechterbaan tot we weer wat vaart kunnen maken.
in nederland reed ik ook al in een eend en wat ik zeer regelmatig meegemaakt heb, en hier ook trouwens, is dat ik met een gangetje van ongeveer 90 lekker aan het kachelen ben op de rechterbaan en op iemand stuit met bijvoorbeeld een aanhanger of trailer die 80 rijdt.
ik kijk goed of ik niemand hinder en zet op zeker moment een inhaalactie op touw (met ongeveer 100km per uur, ik haal als ik écht wil ook wel 110 en met heel mooi droog weer 130), op de helft hiervan komt er iemand met een bloedgang aanscheuren die zich druk gebarend met groot licht erop vlak achter mij plaatst waarschijnlijk denkend dat het dan sneller gaat ofzo.
vind het belachelijk dat er op de snelweg alleen maar plek zou zijn voor hen die 150km per uur kunnen halen.
90 is ook een prima snelheid, natuurlijk wel op de rechterbaan dat spreekt voor zich, en daar rijd ik ook altijd lekker met de vrachtwagens mee, soort van gezellig, als je eraf gaat knipperen of toeteren ze ook naar je.
mijn auto is een prima auto maar bepaald geen bolide, maar al rijd ik keurig de maximum snelheid (zou ik in een 'gewone' auto ook doen) erger ik mensen vaak nog dat ik voor ze zit, zeker als het een éénbaansweg is, maar ik heb er gewoon echt geen boodschap aan dat mensen graag te hard willen rijden hoewel ik heel soms, als het me echt te gevaarlijk wordt wel even aan de kant ga om de hufters te laten passeren, is beter voor mijn hart.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:45

Breitling schreef:

Het is niet de bedoeling dat er links gereden wordt als er rechts bijna geen verkeer is. Jij zit dus ook fout op het moment dat je links rijd op een weg waar er weinig tot geen verkeer rechts rijd Knipoog.
En of je nou rechts, in het midden of links rijd, overal geld dat de maximum snelheid 100 km per uur is Knipoog.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:48

LDRD schreef:
Meerijden met 57 km waar 50 is toegestaan, komt je in ieder geval op een boete van 32 euro te staan. Vis hem net van de mat Clown .

Bij mij kostte dat 19...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:39

Nikki__ schreef:
Het is niet de bedoeling dat er links gereden wordt als er rechts bijna geen verkeer is. Jij zit dus ook fout op het moment dat je links rijd op een weg waar er weinig tot geen verkeer rechts rijd Knipoog.
En of je nou rechts, in het midden of links rijd, overal geld dat de maximum snelheid 100 km per uur is Knipoog.

Als er voor mij een auto rijd 100, op de snelweg waar je 120 mag en die gaat niet naar rechts terwijl er rechts geen auto rijd, ik kom aanrijden met 120/130 op de rechterbaan en mag niet rechts inhalen. Dus ik ga naar de linkerbaan en laat mijn gas los. Vervolgens blijft auto voor me stug linksrijden met 100. Ik ga daar echt niet 100 achter blijven rijden hoor die auto kan al eeuwen naar rechts en moet dus ook gewoon naar rechts. En al rijd de auto 120 dan nog moet hij gewoon naar rechts zeker als ik er langs wil.
Doet ie dat na een tijdje niet dat toeter ik of ik doe even groot licht knipperen.
kun je me aso vinden maar ik was toch niet van plan de hele tijd daar achter te blijven hangen. Ik rij iedere dag 100 km dus zit aardig wat op de weg en dan met name de snelweg en dit gebeurt zo ontzettend vaak!
Dat soort mensen kijken of niet in de achteruitkijk spiegel of ze zijn stront eigenwijs omlinks te blijven rijden.
maar goed daargaat het hier nu niet meer om Knipoog

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:43

ik heb nog niet zo lang mn rijbewijs..(een jaar)
maar mijn instructeur zei ook altijd dat ik mee moet rijden met de rest. (mits het niet te overdreven is natuurlijk).
omdat je anders mensen hindert, en er ergernissen enz ontstaan.
zelf vind ik het nogal onzin, moet de rest ook maar gewoon de max snelheid rijden.

alleen op de stukken waar ik weet dat ze niet staan te controleren daar rij ik met de rest mee (60 ipv 50, niet harder, als ze dan nog gaan bumperkleven zoeken ze het maar uit).
maar bijv op een 100 weg waar ik overheen moet naar de manege daar rijden ze standaard 120.
maar ze staan daar zooo vaak te controleren dat ik dat ook echt weiger om 'mee te rijden' met de rest.
vind het ook onzin, 100 is daar hard genoeg.

maar ik snap het punt van dat 'meerijden' wel. het is natuurlijk hinderlijk als iedereen 60 rijdt, en 1 iemand rijdt precies 50.
maarja, dan had de rest ook maar 50 moeten rijden en was er niets aan de hand geweest

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:49

Niemand is verplicht mee te rijden met het verkeer, maar als iedereen 110 rijdt op de snelweg en zit voor me ineens een bejaarde 90 te tuffen, vind ik dat levensgevaarlijk. Ik vind het zelf veiliger en prettiger mee te rijden met het verkeer.

Over notoire linksrijders; wat een ergernis is dat zeg. Ik moet regelmatig op de A16 3 banen opschuiven omdat zo'n sjappie niet snapt naar rechts te gaan als er banen vrij zijn. En ja, ik sein in zo'n geval altijd met mijn lichten in de hoop dat ze het gaan snappen.
Ben niet van het opduwen en als iemand gewoon keurig netjes een ander inhaalt op die linkerbaan ook prima, maar tegen stug vasthoudende linksrijders die 2 banen naar rechts kunnen ben ik meestal iets minder geduldig....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:55

Breitling schreef:
En al rijd de auto 120 dan nog moet hij gewoon naar rechts zeker als ik er langs wil.

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, maar op deze manier komt het wel behoorlijk egocentrisch over. ("Aan de kant, IK kom eraan.)

Ik denk dat mensen in het verkeer ook best wat minder na mogen denken over wat anderen 'zouden moeten' en meer over hoe we samen het verkeer prettiger kunnen maken. Volgens mij zou dat heel veel schelen. Jawel, natuurlijk is die auto uit het voorbeeld fout bezig. Maar er wordt toch vooral gefocusd op wat de anderen voortdurend fout doen, en niet op wat je zelf kunt doen om het verkeer vlotter, minder gestressd en veiliger te maken.

Citaat:
Ik rij iedere dag 100 km dus zit aardig wat op de weg en dan met name de snelweg en dit gebeurt zo ontzettend vaak!

Opvallend. Zal wel regiogebonden zijn, ik maak het maar zelden mee.

Citaat:
Dat soort mensen kijken of niet in de achteruitkijk spiegel of ze zijn stront eigenwijs omlinks te blijven rijden.

Jij weet niet precies waarom die mensen links blijven rijden. Het klopt dat ze niet links mogen blijven hangen, maar ik zou niet te veel invullen waarom ze dat op die manier doen - je weet het niet, misschien is de oorzaak heel anders. En soms, mogelijk niet in de situaties die jij meemaakt maar in elk geval wel hier, zijn er goede redenen om iets te doen - zelfs als het andere weggebruikers irriteert.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:19

Meerijden MOET niet.. de maximum snelheid is er niet voor niks, en als jij geen zin hebt om 120 te gaan rijden waar je maar 100 mag; vooral niet doen. Kan ik me ook absoluut niet aan storen. Ik ben er wel eentje die eigenlijk bijna altijd iets te hard rijdt, en als ik midden in de nacht van dordt naar rotterdam rijd, over een lege rijksweg waar je 120 mag, en d'r zit er zo eentje voor me die 80 op de tweede baan kachelt, dan ga ik er voorbij.. Desnoods rechts Knipoog
Maar kom ik uit (of ga ik naar) barendrecht, dan ga ik binnendoor over de 'verbindingsweg'. Is van Ridderkerk naar Barendrecht één lange RECHTE weg, waar je overigens niet mag inhalen. Je mag er 80.. Zit ik daar achter een traktor, jammer dan, die mag nou eenmaal niet harder, kunnen we niets aan doen. Zit ik daar echter achter een normale personenwagen die daar 50 gaat rijden; dát vind ik irritant. Ik sein, toeter of kleef niet, maar het irriteert me wel!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:42

Ik rij elke dag over de a 28 zwolle - utrecht
Smorgens in de spits en savonds als het rustig is. Het grootste gedeelte daarvan is gewoon recht toe recht aan alleen bij knooppunthoevelaken heb je meerdere banen ( ik ga er bij leusden af)
Over het algemeen gebeurd het hier gewoon savonds om half 10 als ik naar huis rijd en er geen hond op de weg is op een 2 baans weg zonder in of uitvoegende stroken. Er is dus geen reden om links te blijven rijden op een lege weg zonder extra banen.
Nog iets wat hier veel gebeurd is dat mensen geen gas geven op de invoegstrook. Dus met 50 een snelweg opwillen rijden en ik moet zeggen dat ik dan ook behoorlijk boos in de auto zit want dat is gewoon levensgevaarlijk en ik kan dan dus ook geen vaart maken om normaal tussen het verkeer te voegen dus het is voormezelf ook nog gevaarlijk.
Ik denk dat ik op de verkeerde weg zit elke dag want wat ik af en toe mee maak! mensen die mekaar van de weg drukken, ben zelf ook al 2 keer van de weg gedrukt en bijna tegen de vangrails geknalt omdat een halve gare in een langzaamrijdend verkeer op de snelweg (70 km was druk) een aantal auto's rechts inhaald hij gaat naast mij rijden is me nog niet voorbij en gooit zijn richting uit en gooit auto naarlinks, woest was ik Clown . Mensen die mekaar afsnijden. Mensen die op het laatste moment hun auto van de rechter naar de linker baan zetten met gevolg dat de auto's op de linker baan vol in de ankers moeten. Geloof me ik zie een hoop en daar is mijn seintje van ga eens naar rechts echt niet aso bij.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:46

Breitling schreef:
Ik rij elke dag over de a 28 zwolle - utrecht
Smorgens in de spits en savonds als het rustig is. Het grootste gedeelte daarvan is gewoon recht toe recht aan alleen bij knooppunthoevelaken heb je meerdere banen ( ik ga er bij leusden af)
Over het algemeen gebeurd het hier gewoon savonds om half 10 als ik naar huis rijd en er geen hond op de weg is op een 2 baans weg zonder in of uitvoegende stroken. Er is dus geen reden om links te blijven rijden op een lege weg zonder extra banen.
Nog iets wat hier veel gebeurd is dat mensen geen gas geven op de invoegstrook. Dus met 50 een snelweg opwillen rijden en ik moet zeggen dat ik dan ook behoorlijk boos in de auto zit want dat is gewoon levensgevaarlijk en ik kan dan dus ook geen vaart maken om normaal tussen het verkeer te voegen dus het is voormezelf ook nog gevaarlijk.
Ik denk dat ik op de verkeerde weg zit elke dag want wat ik af en toe mee maak! mensen die mekaar van de weg drukken, ben zelf ook al 2 keer van de weg gedrukt en bijna tegen de vangrails geknalt omdat een halve gare in een langzaamrijdend verkeer op de snelweg (70 km was druk) een aantal auto's rechts inhaald hij gaat naast mij rijden is me nog niet voorbij en gooit zijn richting uit en gooit auto naarlinks, woest was ik Clown . Mensen die mekaar afsnijden. Mensen die op het laatste moment hun auto van de rechter naar de linker baan zetten met gevolg dat de auto's op de linker baan vol in de ankers moeten. Geloof me ik zie een hoop en daar is mijn seintje van ga eens naar rechts echt niet aso bij.

Dát is inderdaad gewoon levensgevaarlijk... Met 50 oprijden en dan zodra de blokmarkering begint METEEN de rijksweg op.. Kan ik me ook zo verschrikkelijk aan ergeren Knipoog
Als er geen reden is om links te blijven rijden, dan ga ik er gewoon rechts voorbij hoor Knipoog

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:58

Meerijden moet inderdaad niet, maar ik ervaar het wel als een stukje begrip en respect voor elkaar.
Als alles 90 rijdt, ben jij dan de e*kel die op de meter blijft hangen?
Nu spreek ik wel over de weg naar mijn werk, 40 km verderop met 3 kwart doorgetrokken strepen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:20

Als ik op een weg waar je 100 mag een vrachtwagen inhaal, doe ik dat met 105/110... En dan kunnen ze nog zo dicht achterop me rijden, kunnen ze helemaal de boom in, ik ga niet voor de lol achter een vrachtwagen rijden.

En wie toetert of seint die kan bij mij helemaal de boom in, daar ga ik dus echt niet voor opzij. Dan blijf ik nog wel wat langer links rijden, er is altijd wel een auto die ingehaald kan worden. Wie bumperkleeft kan van mij een paar knipperende remlichten krijgen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:48

Ik ga op een 80 weg echt geen 100 rijden omdat het andere verkeer dat ook doet, tenzij hun mijn boetes betalen.

Overigens heb ik wel een bloedhekel aan mensen die langzamer rijden dan de maximum snelheid en zeker als er geen mogelijkheden zijn om in te halen en dan nog maar niet te spreken over linksrijders... en dan mag rechts inhalen niet, 9 van de 10 keer doe ik het dan toch echt want dat is levensgevaarlijk...dan ga ik er liever voorbij. Een enkele keer blijf ik erachter en sein ik met mijn lichten, enkelen begrijpen het maar sommige ook niet, dus dat doe ik tegenwoordig maar niet meer.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:52

LiNdA1986 schreef:
en dan mag rechts inhalen niet, 9 van de 10 keer doe ik het dan toch echt want dat is levensgevaarlijk...dan ga ik er liever voorbij.

Levensgevaarlijk Echt... toeteren en seinen is wat onsubtiel misschien, maar het kan. Maar rechts inhalen levert zoveel bloedlinke situaties op (en het houdt de problemen vaak ook in stand - ik heb toch al meerdere malen meegemaakt dat iemand wel naar rechts WILDE gaan, maar niet kon omdat er voortdurend rechts ingehaald werd. Erg irritant als dat een zeer langzame vrachtwagen op de linkerbaan betreft.)

Doe het alsjealsjeblieft niet. Linksrijden is irritant, maar een ongeluk omdat je er per se rechts langs wilt is het NIET WAARD.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:56

Nou ik maak het ook veel mee dat mensen op een rechte weg waar je 80 mag 60 gaan rijden of mensen die links blijven rijden op de snelweg. Gruwelijk irritant, zeker als er rechts nog 2 banen zijn waar ze ook gewoon kunnen rijden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:56

Ik heb laatst bijna iemand aangereden die mijn ineens rechts inhaalde. Ik was bezig een vrachtwagen in de halen die ineens de uitvoegstrook op schoof. Ik kijk in mijn spiegels, kijk achterom, zie wel een auto schuin rechts achter me, maar die zit achter me, geen probleem dus. Ik zet mijn knipper uit naar rechts, stuur ietsjes in en hoor een boel getoeter. Blijkt dat die auto dus ineens al half naast me zit.